

CHIPTUNING do 2.0 16V
#121
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2012 - 00:18
2. Wkładasz i odpalasz. ECU odpinaj na odłączonym aku.
3. Tak.
#122
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 07:18

#123
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 07:26
bo mi tez po głowie sie kreci chip do mej kluseczki
I pewnie na tym sie skoczy:)
#124
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 09:57
I pewnie na tym sie skoczy:)
albo pujdzie po bandzie i wrzuci jakies LS7

#125
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 21:41
#126
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 22:26

ps. ja bym sie bal pakowac do auta czipy niewiadomego pochodzenia, mozna sobie nim ladnie napsuc ...
#127
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 23:32
#128
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 23:48



Nie jest łatwo przeszczepić V'kę zamiast R4, czy zmienić diesel <-> benzyna w aucie z połowy lat 90-tych czy nowszym - mówię oczywiście o silnikach które w danym modelu występowały, a co dopiero mówić o wsadzaniu silnika z zupełnie innego auta...
#129
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 23:55
Bo to proste rzeczy sąI oczywiście taki swap to się na spokojnie w weekend ze szwagrem ogarnia

I nie drogiekoszta nie sa takie straszne

#130
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 00:01


#131
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 00:06
Co z tego, jeśli reszta musi być dorabiana, wszystko trwa "wieki" (chyba że mamy na miejscu tokarkę, frezarkę i spawarkę z wykwalifikowanymi operatorami) i kosztuje nie mało.
Wiązka i tak musi być rzeźbiona, ECU wymaga zabawy z takimi drobnostkami jak immobilizer, a w razie czego potrzebny dostęp do Tech'a 2 z odpowiednią kartą do Saab'a (zależy wszystko z jakiego auta i jaki silnik dokładnie, nie każdy ma kartę do starych Saab'ów

Da się zrobić? Tak... Szybko i tanio? Nie. Będzie fun z jazdy? Będzie, ale nigdy z seryjnego silnika, czyli dochodzą koszta strojenia, ew. wymiany wtrysków czy turbosprężarki...
#132
OFFLINE
Napisany 14 maja 2012 - 20:53
#133
OFFLINE
Napisany 14 maja 2012 - 21:40
#134
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 12:54
Moja 2.0 16V miała kompletny pakiet zewnętrzny ST wraz z alu 17 " i w BRIEF'ie było to odnotowane. W środku kubełki Recaro, kiera Irmschera no i szpera

Dlatego chciałbym wiedzieć, czy może coś było w sterowniku grzebane




#135
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 16:02
#136
OFFLINE
#137
OFFLINE
#138
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 16:41
po zdjęciu plastiku moim oczom ukazało się takie coś :

#139
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 16:46
#140
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 16:52
Te "150" może tyczyć się właśnie mocy ?

Ciężko mi stwierdzić, czy te auto dobrze zapitalało jak na 2.0 16V , bo nie miałem porównania.
Jak więc teraz sprawdzić, czy to faktycznie jest "wzmocnione" ?