

[OB & OBFL] Problem z nawiewem...
#61
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2009 - 18:24
ewentualnie sprawdź odpływ ze skraplacza takie małe wężyki nad skrzynią (dojście z kanału)
#62
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2009 - 19:42
#63
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2009 - 19:58
#64
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2009 - 09:33
#65
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2009 - 21:30
Nowe obserwacje. Kolega poradził : włącz "ECO" i nie będą parowały.
No i nie parowały. (ale czy tak można jeździć cały czas?)
Odwiedziłem brata. Pstrykał, pstrykał tymi guzikami i po jakimś czasie, nie odrazu jak zaczęło wiać.... Sam już nie wiem, zgłupiałem.
Tak mi się wydaje, że jak się kilka razy nacisnęło włącznik obiegu wewnętrznego to jakby się soś zaczęło dziać z tym nadmuchem ale pewności nie mam.
Obserwuję też stan płynu od ok. 350 km. Jakby nie ubywa....
Wczoraj testowałem spryskiwacze i ciśnienie jakieś słabe... Co się okazało : nie pryska na tylną szybę, za to wycieka w prawym tylnym rogu auta.
Teraz mam dwie opcje do rozważenia: czy ten płyn pod wycieraczkami to pozostałość po naprawie nagrzewnicy czy też jest to płyn do spryskiwania szyb.
#66
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 01:53
U mnie był podobny problem, moi macherzy wymyślili że to pewnie z nagrzewnicy i ją wymienili z dobrej na dobrą a szyby nadal parowały.
Okazało się że siłownik od klapki obiegu nawiewu zerwał się z dźwigienki i miałem cały czas układ zamknięty co za tym idzie szyby parowały przy deszczowej i zimowej aurze
#67
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2009 - 10:51
#68
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2009 - 12:02
???
pozdrawiam Hubert:-|
#69
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2009 - 12:28
witam mam chyba problem z tylnego nawiewu leci mi tylko gorace powietrze tak powinno byc??? a jak nie wie ktos jak to naprawic
???
pozdrawiam Hubert:-|
wie - i opisywal to nawet na forum. uzyj czarnego przycisku szukaj.
podpowiedz - jest w tym dziale
http://forum.omegakl...isplay.php?f=38
#70
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2009 - 15:20
Wydlubalem dzis panel klimatronika i niestety znalazlem luzno lezacy pret (dlugosc ok 30 cm ) Ktos podpowie za co odpowiada i co wazniejsze jak go tam zamocowac . Dostep raczej marny

Nie dzialalo ogrzewanie po stronie kierowcy czy to ma zwiazek ? Pozdrawiam
#71
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:35
#72
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:44
dokładnie nie ma konkretnej odpowiedzi jak rozwiązać ten problem lub znaleźć przyczynę
jest - tylko trzeba poszukac - sam opisywalem
ten pret sluzy za nawiew na nogi i tylny spod fotela po stronie kierowcy - silniczek jest po stronie pasazera i ten pret przenosi sterowanie na strony kierowcy - jak go nie ma to w zaleznosci jak sie zatrzymala zebatka - albo masz na nogi caly czas otwarte albo zamkniete
#73
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2009 - 09:48
jest - tylko trzeba poszukac - sam opisywalem
ten pret sluzy za nawiew na nogi i tylny spod fotela po stronie kierowcy - silniczek jest po stronie pasazera i ten pret przenosi sterowanie na strony kierowcy - jak go nie ma to w zaleznosci jak sie zatrzymala zebatka - albo masz na nogi caly czas otwarte albo zamkniete
no tak ale u mnie to obojętnie czy mam na nogi czy na górę czy na szybę to zawsze po prawej stronie leci ciepłe a nwet bardzo takie na max gorące!
#74
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2009 - 10:05
no tak ale u mnie to obojętnie czy mam na nogi czy na górę czy na szybę to zawsze po prawej stronie leci ciepłe a nwet bardzo takie na max gorące!
u ciebie spadlo ciegno sterujace z silniczka i masz na stale otwarte albo zdechl silniczek. dojscie masz po zwaleniu schowka
#75
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2009 - 12:05
u ciebie spadlo ciegno sterujace z silniczka i masz na stale otwarte albo zdechl silniczek. dojscie masz po zwaleniu schowka
czyli muszę zdemontować schowek i tam szukać , spróbuje ale nie wiem czy mi się to uda samemu
#76
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2009 - 12:59
#77
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2009 - 19:08
Trzeba wyjąć schowek a czasami również panel koło biegów, jak nie za bardzo się w tym orientujesz to odpuść sobie, dużo dłubaniny i łatwo pourywać zaczepy. Miałem taki sam efekt, w pierwszej kolejności właśnie sprawdzili mi silniczki i ich połączenie ale wszystko było ok, okazało się że panel sterowania był walnięty pomimo że na kompie nie pokazywał błędów.
właśnie sam nie będe robił kolega marx pomoże w sobotke sobie przy piwku usiądziemy i podłubiemy
#78
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2009 - 18:20
"Right blending flap motor voltage low" - błąd nr 20. zwarcie lub przerwa w obwodzie w jednostce sterującej /i jakies tam numery/
czy to nie jest padnięty może tylko panel?
#79
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 14:07
podpiołem moją omcie pod kompa przed rozebraniem schowka i wyskoczyło coś takiego
"Right blending flap motor voltage low" - błąd nr 20. zwarcie lub przerwa w obwodzie w jednostce sterującej /i jakies tam numery/
czy to nie jest padnięty może tylko panel?
He he i co to było to low voltage

Czyżby 0 vltage na motorze, bo odpieło mu sie voltage?
#80
OFFLINE
Napisany 03 września 2009 - 09:56