

Automat sie ślizga
#121
OFFLINE
Napisany 06 października 2014 - 21:23
Co Wy na to?
#122
OFFLINE
Napisany 06 października 2014 - 21:43
http://archiwum.alle...4158637565.html
nie ma możliwości żeby się płyny wymieszały, prędzej wyciek na zewnątrz
#123
OFFLINE
Napisany 07 października 2014 - 14:58
Pytanie teraz czy Omega nie była składana z dwóch??Ewentualnie inny rok i silnik??
Rozkoduj Vin z ciekawości.
#124
OFFLINE
Napisany 07 października 2014 - 15:04
#125
OFFLINE
#126
OFFLINE
Napisany 07 października 2014 - 18:58
czyli wyjaśnione.Złożona na częściach z przedlifta.W takim razie kup nową chłodnicę i dynamicznie wymień olej w skrzyni.Ja miałem taka sama sytuację i przelałem przez skrzynie 25 litrów płynu i dalej było mleko.Ze skrzynia nic mi sie nie działo.Moze jak wypłuczesz to zacznie działać.hmm to jest przekładka z anglika....
#127
OFFLINE
Napisany 08 października 2014 - 10:19
#128
OFFLINE
Napisany 20 października 2014 - 22:13
Płuczesz skrzynie dynamicznie wg.porady z forum.
Ja od siebie mam pytanie odnośnie tegoż sposobu płukania skrzyni:
czy można podpiąć się dwoma wężami, jeden do wyjścia z chłodnicy a drugi do węża powrotu do skrzyni. Wtedy pierwszy w baniak na zużyty, a drugi w baniak ze świeżym?
Czy to nie powinno być tak, że jednym wyleje a drugim zassie? Bo to o wiele uprościło by tą operację.
#129
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2014 - 18:54
zawiozłem auto do innego mechanika i ten twierdzi że jest osobna chłodnica na skrzynię biegów i nie ma możliwości żeby płyn z niej mieszał się z olejem w skrzyni. Mam więc dwie sprzeczne informacje od niby speców. Ten drugi mechanik dorwał jakąś używaną skrzynię, która podobno dobrze działała i ją założył no i okazało się że też ślizga i źle działa... Mechanik twierdzi, że chyba jednak była do d*py... A może to nie jest wina skrzyni tylko czegoś innego? Jakiegoś sterownika, czujnika? Macie jakieś pomysły?
Z góry wielie dzięki za jakieś info:)
#130
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2014 - 19:01
Pokaż zdjęcia chłodnic spod maski.
Minęło prawie 6 tygodni :hihi:
#131
OFFLINE
#132
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 22:44
EDIT: Wszystko to stało się raz, nagle. Poszły obydwa (do czwórki nie dochodzę więc nie wiem czy pyka) biegi na raz "tak o i już".
#133
OFFLINE
#134
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 23:14
Czyli nie ma 2 i 3 biegu?
Nie ma

Jest sens kombinować z tym olejem czy już kaplica?
Czuć płynną zmianę na 2, ale nie ciągnie. Obroty lecą, auto nie.
#135
OFFLINE
#136
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 23:29
#137
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 23:34
Jak wejdzie w tryb awaryjny to również trzeci bieg się załączy.
Jedną z dwóch metod uruchom trójkę i zobacz czy działa.
#138
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 23:48

#139
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 23:52

#140
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 23:54