

problem z automatyczną skrzynią biegów
#201
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2013 - 18:05
#202
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2013 - 18:27
Po 2 Daniel dzwonił i podałem mu wszyskie nr bo ponoć "kupiłeś" wszystkie graty. A ty widzę na łatwizne idziesz...nie ładnie
Po 3 zmień sklep

#203
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2013 - 19:29
co może być przyczyną błędu P0743 powyżej ok 4500 obrotów ? na każdym biegu, również na parking po prze-gazowaniu wywala błąd. Poza tym żadnych objawów z ASB
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#204
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2013 - 03:17
Człowieku ale motasz ...ale motasz... po 1 rusz sie i szukaj jest to nawet tu http://allegro.pl/us...3675588521.html
Po 2 Daniel dzwonił i podałem mu wszyskie nr bo ponoć "kupiłeś" wszystkie graty. A ty widzę na łatwizne idziesz...nie ładnie
Po 3 zmień sklep
Czlowieku ten numer ktory mi podeslal Daniel od uszczelki nie pasowal. I dlatego szukam innego numeru. Co sie tak spinasz? Wyluzuj bo pekniesz. A wtedy co napisalem ze kupilem graty nie napisalem ze juz mam wszystko;)
#205
OFFLINE
#206
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2013 - 07:31
ten zaworek 2-3 brać z samko czy bmw ?
Wydaje mi się że to ten sam zawór skoro numer ten sam . Wyrób od innego producenta miał by inny numer ( tak mi się wydaje)
#207
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2013 - 15:35
najlepsze jest to że obecny przestał rano świrować
ale i tak go wymienię
EDIT
przyszedł zaworek z bmw
made in france
2 lata pisemnej gwarancji
EDIT
lada dzień montaż
na złość obecny zaczął działać jak należy
EDIT
założony od bmw, olej nowy, narazie jest ok, osadów w misce jak na lekarstwo, magnes praktycznie czysty
jeszcze pytanie o zmiane biegów, zawsze jak jeździłem to automatem fwd i było czuć kiedy zmienia bieg, w omie jedynie widać zmianę po obrotomierzu, jak cvt, martwić się ? d*pa mocno siada/wstaje po włączeniu biegu
EDIT
po 1 tys km zero problemów z ASB, oby tak zostało
#208
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 15:35
Może jakieś podpowiedzi ? co sprawdzić? na co zwrócić uwagę... bo dostaję już ******* na to auto. Myślałem że będzie cacy a jest kicha. Mam nadzieję że mechanik na coś trafi ale... okaże się.
Ps. Pytam bo nie biorę pod uwagę że skrzynia jest uszkodzona. Kupiłem ją od awshakera i mam nadzieję że jest sprawna tak jak mówił.
#209
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 17:38
To, że wsteczny chodzi nic nie znaczy.
Czy zmieniając biegi ręcznie też skrzynia je zmienia?
#210
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 17:49
#211
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 17:54

#212
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 18:09
Pięć wtyczek na krzyż i nie może tego podpiąć tak żeby działało
Cztery

#213
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 18:17
i teraz pytanie. Mam Omę 2,5 a wkładam skrzynie od 3,0. Czy roźnica w przełożeniach będzie bardzo odczuwalna przy np ruszaniu ? mniej będzie się zbierać ?
#214
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 18:59
nie ma różnicy w przełożeniach.Za to odpowiada dyfer.i teraz pytanie. Mam Omę 2,5 a wkładam skrzynie od 3,0. Czy roźnica w przełożeniach będzie bardzo odczuwalna przy np ruszaniu ? mniej będzie się zbierać ?
AR35 jest wytrzymalsza i to jedyna różnica.
#215
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 19:45
Panowie to nie robię ja...
Nie miałem na myśli Ciebie a mechanika, cztery wtyczki, jak działało to odkręca skrzynie przykręca, odpina i przypina cztery wtyczki, że ciężko i ciasno może być to inna bajka ale nie jest to skomplikowane technicznie.
A tym, że to AR35 a miałeś 25 się nie przejmuj bo to nie ma znaczenia tak na prawdę dla Ciebie.
#216
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 20:38
po wymianie oleju poleciał uszczelniacz pod konwerterem......
a myślałem że to wspomaganie się poci
przeglądając fotki uszczelniaczy wszystkie są mocowane jakby na 3 śrubki, żeby dziada wymienić trzeba rozbierać skrzynie na kawałki czy z zewnątrz jest dostępny (pod konwerterem) ?
#217
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2013 - 07:49
przeglądając fotki uszczelniaczy wszystkie są mocowane jakby na 3 śrubki, żeby dziada wymienić trzeba rozbierać skrzynie na kawałki czy z zewnątrz jest dostępny (pod konwerterem) ?
jest dostępny pod konwerterem
a co do mojego tematu, selekcjoner był walnięty. Mechanik podłączył pod kompa i od razu wyskoczył selekcjoner. Zmieniony z mojej starej i smiga. Zaraz jadę po odbiór
#218
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2013 - 09:27
jest dostępny pod konwerterem
a co do mojego tematu, selekcjoner był walnięty. Mechanik podłączył pod kompa i od razu wyskoczył selekcjoner. Zmieniony z mojej starej i smiga. Zaraz jadę po odbiór
Selekcjoner moze byc np. w świecie piłki nożnej, tutaj mamy po prostu selektor

#219
OFFLINE
#220
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2013 - 13:36
mam podobny problem, otóż w moim oplu wywala ten błąd skrzyni biegów
ale jeżeli czasem go nie wywali (tzn po odpaleniu przez jakiś czas go niema, to omega zmienia biegi przy bardzo wysokich obrotach)
wydaje mi się iż jest temu winny selektor (mam taką nadzieje)
ścieżki chyba powinny wyglądać nieco inaczej
