

Zbyt maly mnoznik? Stag 300-6 2.5 v6
#61
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2011 - 22:33
Często też ludzie nie do tego króćca podłączają podciśnienie, zobacz czy Ty masz prawidłowo.
#62
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2011 - 09:14
#63
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2011 - 15:02
Zawór upustowy.od czego on jest
Co do ciśnienia, to jeśli masz zavoli S to poniżej 1,25-1,3 ciężko będzie zejść.
A jeśli chodzi o spalanie, to ciśnienie na parowniku nie ma praktycznie na nie wpływu.
#64
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2011 - 21:15
#65
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2011 - 22:07
#66
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2011 - 20:29
[IMG][IMG]http://img214.imageshack.us/img214/7025/20111109192033.png[/IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
No i tak wyszło zrobiłem jak kazaliście.... zrobiłem jeszcze raz mapowanie BP potem kalibracja i mapowanie LPG skorygowałem mnożnik i wyszło to co widać ,powiedzcie czy teraz przestanie mi rozwalać mapy BP ????
a jeszcze pytanie bo wyczytałem że mnożnik z mapą jest na odwrót ..
czyli
mnożnik w dół -mapa do góry i na odwrót czy jak .bo dzisiaj ustawiając już mi sie wszystko pokręciło.
#67
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2011 - 21:10
jeszcze jedno co jest powodem tego że masz obroty jałowego 940 i czasy 3,5 dla pb map troszkę za wysoki
przepustnice brudne czy krokowy rozregulowany
#68
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2011 - 21:22
co do map pojeżdżę jeszcze trochę i podreguluje nie co jak sie da .
#69
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2011 - 21:34
#70
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2011 - 21:54
co do ciśnienia pisałem już kręcę ale nic sie nie dzieje ,przewód podciśnienia sprawdzony jest ok nie ma nigdzie dziurki i wszędzie wtyknięty do końca.
#71
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2011 - 22:19
ustawienie zderzaka od przepustnic najlepiej wykonać z pomocą programu diagnostycznego który widzi parametry silnika albo miernikiem mierząc napięcie za czujnikiem przepustnic , było na forum opisane
w którym miejscu wpięte jest podciśnienie i map do kolektora ssącego z parownika
#72
OFFLINE
#73
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 14:05
Omega B 3,0 Magic Jet + KME Silver.
Obroty przełączania na PB są na 6000RPM. Daję do podłogi to mi się przełącza na PB, chyba tak nie powinno być? Ile ustawić? 6,5 7k?
I ogólnie mógłby ktoś kto jest w tym obeznany spojrzeć?





#74
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 17:04
widać że nikt tego nie stroił tylko autokalibracja i jest git
#75
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 17:19
A co z tymi sondami? Na przeglądzie mówił, że co2 i węglowodorów za dużo(sporo) w spalinach przy LPG, gazownik podłączył do wydechu miernik i mówił, że jest tak minimalnie ponad normę, że szkoda ruszać.
A te korekty po temp to podnieść jakoś o ileś?

I OCB z temperaturą kalibracji i ciśnieniem?
Z ciśnieniem to miałem taki problem, że jak ją wziąłem od gazownika to przy depnięciu się rozłączała, podkręcił śrubę na reduktorze i się nie rozłącza. Może za mocno podkręcił?
#76
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 17:48
sondy na razie pozostaw
temp gazu zbyt wysoka bo pewnie czujnik się nagrzewa od silnika,zaizolować i odsunąć od gorących części. Cośnieniem pokręcił żeby się nie rozłączał i tak zostawił to masakra jakaś Oznacza to że auto jedzie bo jedzie.
Korekty dla magicjet na minusie gdy gaz zimny i na plusie gdy gorący przechodzi krzywa przez temp kalibracji
nowy soft jest dostępny do pobrania dla staga 8.00.62
http://www.ac.com.pl...trukcje-obslugi
#77
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 20:56
Co z tym ciśnieniem robić?
Soft ściągnąłem już nowy.
#78
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 21:19
co dalej ,to dobre pytanie , ale musisz je sobie zadać czy chcesz zmieniać
1. przeczytaj instrukcje staga jest w programie
2.zrób aktualizację sterownika do wersji 8
3. zrób autokalibracje ustawień sterownika
napewno trzeba będzie obniżyć ciśnienie albo zmniejszyć dysze na wtryskiwaczach lpg
mnożnik powinien wyjść powyżej 1
jakie masz dysze w tych magicznych i gdzie zamontowany jest czujnik ciśnienia i temp gazu , za filtrem czy przed.Jest ubogo więc dysze powinny być ok albo nawet zbyt małe
#79
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 21:36
czujnik raczej za filtrem ale jutro się upewnię.
A co do grzebania większego to mi się przypomniało, że zanim będę grzebał w regulacji to w święta albo i prędzej zrobię porządek z tym LPG(dam nowy kolektor nawiercony koło wtryskiwaczy PB-bo jest trochę wyżej)
I z tego co się orientuję to absolutnie nie powinno tak być:
z reduktora wąż idzie do jednej listwy wychodzi z niej z tyłu i wchodzi do drugiej.
Powinien być trójnik i równej długości węże chyba?
#80
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 21:41