

Zbyt maly mnoznik? Stag 300-6 2.5 v6
#81
OFFLINE
#82
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 22:02
#83
OFFLINE
#84
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 22:39
#85
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 22:44
#86
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 22:50
nagraj osc na gazie i pb nap. na 3 do odcinki
#87
OFFLINE
#88
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 23:21
zapnij lapka i daj w pedał , zobacz ile klęknie ten silwer przy 6 tys i pamiętaj że gazmen pokręcił cisnienie z 1 bara na 1,30 ale minimalne pozostalo z kalibracji 0,60 dla 1 bara gdy dla 1,30 minimalne powinno wynosić min 0,80
#89
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2011 - 15:14
ten motorek to troszke mocy ma i apetyt na paliwo dałbym dwa reduktory ,zrób prządek i nowy soft jest lepszy
Zrobiłem aktualizację i uciekły mi ustawienia chociaż wydaje mi się, że kliknąłem, że ma użyć starych.
Typ lambdy mam Niepodłączona, tak pewnie nie ma być bo mam odczyty z obu lambd więc są podpięte. Ustawiam na "Napięciowa" ale wtedy mam ustawić albo zrobić auto kalibrację. Zrobiłem ale tak sobie te mapy chyba wyglądały poza tym wywaliło mi, że mam za duże dysze.
Poza tym coś mi samochód zwariował bo pali mi wg. MID'a 39,8(max) a na postoju 0,5 czasem mniej czasem więcej;/
#90
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2011 - 17:57
#91
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2011 - 18:05
Czasem jest 0V na postojowych albo małe wartości a tak to w granicach 0,5-0,6 latają.(patrząc w programu od LPG).
To zrobić tak
Skręcić na reduktorze do ok 1,1.
Zaznaczyć sondy napięciowe.
Auto kalibrację i co dalej? Bo nie mam pojęcia jak ten mnożnik ustawiać i inne;/
Wszelkie rzeczy co wymagają narzędzi to mogę w pt-pn robić bo jestem u rodziców tam jest wszystko a w tygodniu w bloku jestem i nie ma nic.
#92
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:32
Jeżeli po auto kalibracji mnożnik wyjdzie powyżej 1 to zbieranie mapek PB i LPG i regulacja mnożnika do pokrycia mapek albo po czasach wtrysku ustawić mnożnik ,dopiero gdy mapy będą zebrane i będą się pokrywały możesz włączyć autoadaptację isa
Jeżeli sondy umierają to regulacja niema większego sensu bo nigdy nie osiągniesz pełnej mocy ani odpowiedniego spalania , a na dłuższa metę można uszkodzić silnik wypalając zawory . Na zużytych sondach ustawisz tylko aby to jakoś jeżdziło.Wiem bo przecwiczylem to na własnej omedze i dlatego zabawę z gazem zacząłem od wymiany sond.
#93
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:51
http://forum.omegakl...54&d=1322343419
Nie kojarzę, żeby była taka sinusoida(może obie mi umierają) ale może nie zwróciłem uwagi. A patrząc na napięcie po prawej to może być takie niskie jak na tym foto? 0,00 i 0,04?
I kolejna bajka mnie dziś dopadła, MID wariuje ze spalaniem, mam nadzieję, że to tylko MID
http://forum.omegakl...ead.php?t=52690
#94
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2011 - 21:23
.Zdechłe sondy które leżą na obogo komp benzyny będzie cały czas dolewał paliwa aby osiągnąć bogato na sondzie i tak w kółko aż skończy się zakres adaptacji i wtedy wywali dopiero blada.
Napięcie skacze od 0,00 do 0,80 V
Mapa po wymianie sond
Szara kreska pokazuje gdzie byl mnożnik przed ich wymianą na nowe.To elektrozawory Walteka" jeszcze http://lpg-forum.pl/...2328b6363bea830 warto tam zaglądać aby się pod szkolić
#95
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2011 - 11:09
Myślałem, że się cały czas nagrywa a jest krócej ale jest.
Po nocy z odpiętym aku godzinę po mieście jeździłem na benzynie.
Po przegazowaniu przez chwilę leżą wykresy sond.
Po zgaszeniu silnika były jakieś tam wartości spadały potem się ustatkowały ale nie na 0,00, potem musiałem jechać dalej.
Ale tego na wykresie nie widać;/
#96
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2011 - 13:08
#97
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2011 - 13:14
bo na przeglądzie nie pamiętam ale marudził, że powinien mi odrzucić ale... xD bo węglowodorów i CO2 za dużo.
I to, że po przegazowaniu jakiś czas leżą to ok?
Jest w ogóle gdzieś coś poczytać jak powinny pracować?
#98
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2011 - 13:25
mapy pewnie się rozjechały i do tego umierające sondy to spalanie masakra
Możesz spróbować jeżeli nie masz kasy na wymianę i jeszcze tak jeżdzić ale generalnie sondy do wymiany jeżeli leżą na ubogim wskazaniu.
Zrób tak pojeżdzij na benzynie i podjedz gdzieś na komputer aby zobaczyć sondy innym programem bo oscyloskop STAGA może nie pokazywać całej prawdyhttp://www.tigratyc.cba.pl/pdf/lambda.pdf
#99
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2011 - 14:09
Poczytam o nich i w ogóle o LPG.
Skoro są już zużyte to je zmienię czym prędzej.
#100
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2011 - 23:33