

Zbyt maly mnoznik? Stag 300-6 2.5 v6
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 07:15
jak na moje oko masz zbyt długie czasy wtrysku gazu... przy obrotach powyżej 3krpm one leją non stop stąd będziesz czuł muła. Valteki też nie są najszybszymi wtryskami. Moim zdaniem powinieneś rozwiercić dysze do min 2,5mm, ja tyle miałem w 2,0 16V. Obniżyłbym ciśnienie wtedy będzie mniej lało LPG i powinno być trochę lepiej.... Jeśli masz fundusze zaproponowałbym wtryski co najmniej MagicJet.
Jeśli się mylę proszę mnie poprawić
#23
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 08:01
#24
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 17:56
#25
OFFLINE
Napisany 23 września 2011 - 18:58
czy tam gdzieś jest kość od nich .wytłumaczcie mi łopatologicznie bo nie jeden remont zrobiłem ale do elektryki no noga jestem:masakra:
#26
OFFLINE
Napisany 23 września 2011 - 21:15
#27
OFFLINE
Napisany 23 września 2011 - 21:19
Jak bym mógł poprosić .
#28
OFFLINE
Napisany 24 września 2011 - 19:49
#29
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 07:58
kupiłem zestawy naprawcze do Magic-Jetów bo mi dwa lały za bardzo podobno...
Wymieniłem i... musiałem rozkręcić imbusa z kontrą... nowe WKRĘCIŁEM NA WARIATA KAŻDY INACZEJ...
skasowałem mapę benzyny żeby była perfekt
pojeździłem na benzynie
skalibrowałem gaz
pojeździłem na benzynie ok 10km i na gazie ok 10 km na spokojnie.
próbowałem mapy wyrównać ale bez efektów większych - nie ogarniam tematu tego mnożnika itd.
efekt był taki że na wolnych obrotach szedł jak na 5 garach - korygując mapę jakoś to poprawiłem. dało się jeździć w zakresie 2-3.5tyś obr ale porażka ogólna. przy mocniejszym depnięciu właśnie błąd - maksymalne otwarcie wtrysków - może były za bardzo skręcone i za mała szparka była.
jak ustawiam to albo z dołu nie idzie i telepie albo powyżej 3 tyś. już go zalewa muli i nie chce jechać... przerobiłem mnożnik od lewej do prawej - w dół/ w górę od 0.7 do 1.4 no nie ogarniam jak to ma być - ustawie tak jak wyżej na zrzutach kolegi to zobaczę jak pójdzie.
wczoraj po dokręcałem jeszcze raz wtryski na maksa - i odkręciłem każdy o 3 i pół obrotu - są teraz równo ustawione przynajmniej.
Jak to pieruństwo ustawić? bo nie ma sensu chyba kalibrować i użerać się z mapą dopóki mechanicznie wtrysków nie ustawie co?
zrobię dziś zrzuty jak to u mnie wygląda.
ps. było kupić nowe wtryski...
#30
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 11:51
No to ja się wcale nie dziwię, że nie chodzi jak trzeba. Ciekawe jak ma działać jak każdy wtryskiwacz ma inny wydatek? Po regeneracji wypadałoby skalibrować wtryski przed założeniem.nowe WKRĘCIŁEM NA WARIATA KAŻDY INACZEJ...
#31
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 11:57
każdy wtryskiwacz ma inny wydatek.
tyle wiem... temu ustawiłem teraz mniej więcej równo - chyba że masz pomysł jak je ustawić żeby wszystkie były perfekt tak samo.
Po regeneracji wypadałoby skalibrować
jeśli chodzi o kalibrację - Autokalibrację to robiłem programem....
#32
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 13:31
jeśli chodzi o kalibrację - Autokalibrację to robiłem programem....
Chodzi o kalibrację mechaniczną każdego wtryskiwacze tak, aby miał taki sam wydatek. Musisz mieć specjalny przyrząd z pomiarem ciśnienia. Przy magic jet jest problem, bo mało kto to ma. Przy valtecach kalibracja była powszechna i gazownicy te przyrządy mają. Magic jet chodziły z poczatkowych wypustów po 50-60 tyś. km bez ustawiania, potem jakość się tak zepsuła, że większość była wymieniana na gwarancji na nowe albo kalibrowana przez dostawcę. Znam trochę temat, bo też mam magic jet do kalibracji (po 35 tyś. przebiegu) i nie mam gdzie zrobić. Pewnie trzeba będzie wymienić na jakieś inne wtryski.
#33
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 13:39
To witaj w klubieZnam trochę temat, bo też mam magic jet do kalibracji (po 35 tyś. przebiegu) i nie mam gdzie zrobić.

Jak Magiczne padną to na 90% pójdę w OMVL REG Fast, budżetowe, ale do omegi dość logiczne wtryski. Chyba, że będzie jakiś przypływ gotówki to pójdą Hana 2000Pewnie trzeba będzie wymienić na jakieś inne wtryski.

#34
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 18:17

ale ustawie jakoś - przedtem na wolnych miałem ok 4,7/4,9ms wtrysk teraz po wykręceniu ich o wspomniane 3,5 obrotu spadły mi do 4,1ms - wkręce je o pól obrotu i zobacze... skalibrować się nie da bo spada do 3,7ms obniża obroty i faluje...
dla tych co lubia sie nabijać moja mapa z wczoraj - ustawione tak aby w ogóle pojechała...

Uploaded with ImageShack.us
ps nie dział◙a mi zakładka ODCHYŁKA i mam o jedną kropke więcej niż kolega z początku tematu...
#35
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 19:13
Jak Magiczne padną to na 90% pójdę w OMVL REG Fast, budżetowe, ale do omegi dość logiczne wtryski. Chyba, że będzie jakiś przypływ gotówki to pójdą Hana 2000
Też zastanawiam się nad REG-ami, bo kosztują 1/2 tego co HANA. Hana kosztują 500 i niewiadomo jak są trwałe, bo są na rynku niezbyt długo. Wcześniej każdy mówił Magic Jet najlepszy, wszyscy zakładali a wyszła lipa po 2 latach. Teraz każdy się zachwyca Hana, tylko Hana. Nie jestem przekonany czy się nie skończy jak z Magic-ami. Pewnie spróbuję z Regami jak nie uda się czegoś wymodzić z kalibracją. Obawiam się tylko, bo słyszałem, że OMVL REG FAST są dość głośne a nie lubię jak mi "świergoli" pod maską. Słyszałeś coś na ten temat? Są dużo głośniejsze od Magic Jet?
#36
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 19:22
Skalibrował z tym że na końcu wyrzucił że dysze za bardzo rozwiercone.
Przejechałem sie i oto efekt:

Uploaded with ImageShack.us
ładnie idzie od jedynki na spokojnie - z 5 i 60km/h zbiera sie bez szarpnięć aczkolwiek bez wielkiej werwy.
But z piskiem 1-2-3-4-5 i do 150km/h zrobił ładnie aczkolwiek ma jakieś 80% mocy może mniej do 100 jakieś 11,5/12sek pod górkę.
jak to z tymi mapami jest? ustawie / jadąc 3-4 na spokojnie / tak że jest ideał z benzyną ale wbije 5 i już wykres jest 1cm niżej... inny styl i od razu taka odchyłka i rysuje bzdury...
myśle że starą szkołą jak za czasów gdy ludzie nie mieli komputerów też da się to doprowadzić metodą prób i błędów...ale to potrwa...
Panowie Hana za 2000zł ? chciałbym żeby mi ktoś za omke tyle dał a wy chcecie w nie tyle kasy ładować....
#37
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 21:15
Nosek86, moim zdaniem powinieneś znaleźć kogoś z czujnikiem zegarowym i ustawić te wtryski jak trzeba. Metodą prób i błędów to się ustawiało instalacje mixerowe, a nie skok tłoczka we wtryskiwaczu

Ważne, żeby w tych samych warunkach mapy się pokrywały. Najlepiej popatrz na korekty paliwowe.jak to z tymi mapami jest? ustawie / jadąc 3-4 na spokojnie / tak że jest ideał z benzyną
Są głośne, dużo głośniejsze od MagicJetów, ale słychać je tylko jak otworzysz maskę. Po zamknięciu cisza.Obawiam się tylko, bo słyszałem, że OMVL REG FAST są dość głośne a nie lubię jak mi "świergoli" pod maską. Słyszałeś coś na ten temat? Są dużo głośniejsze od Magic Jet?
#38
OFFLINE
Napisany 29 września 2011 - 06:13
powinieneś znaleźć kogoś z czujnikiem zegarowym i ustawić te wtryski jak trzeba
Jak tylko znajdę nie omieszkam... na razie trzeba sobie radzić...
na tych ustawieniach do osiągnięcia temperatury ok 50'C jest mułowata jakby ją zalewało, jak przekroczy te 50'C wraca do normy.
Podnieść jej ciśnienie?
#39
OFFLINE
Napisany 02 października 2011 - 13:01

Wczoraj większość dnia ciągałem przyczepke i teraz jest tak:

W górnym zakresie niby jest ubogo ale jadąc z prędkością ok 140km/h spalanie pokazuje w granicach 10l więc jakby bogato. Co jest grane? I czemu wszyscy mają taką ładną krzywą Pb a u mnie jest jakaś taka pofalowana?
#40
OFFLINE
Napisany 02 października 2011 - 13:10