Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Drgający pasek rozrządu 2,5 v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
82 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 marca 2013 - 16:28

Ja pierdziele .....
Co to za wymieniacz że nie potrafi paska ustawić ??

Idą tym tropem dalej ... co zrobi ten "wykwalifikowany mechanik" jak zdejmie głowicę i pozostawi stary pasek ..... nie da rady już go założyć bo niema znaków - tylko wymieni na nowy ?? :masakra:



składałem już nie jedne rozrząd w V na początku bez blokad ( było trochę ciężko lecz dało radę , w późniejszym czasie zakupiłem blokady ) i jak masz pojęcie o tym co robisz nie popełnisz błędu .
Poza tym o jakich 50% piszesz , po założeniu rozrządu przecież od razu nie odpalasz silnika , tylko kręcisz wałem , ustawiasz na ponownie na znaki i spr. czy się zgadzają , czy jest prawidłowo napięty i podczas tego widzisz też znaki czy są prawidłowo ....


Ty czytaj ze zrozumieniem jezeli mam nowy zestaw to chce by byl taki pasek jak powinien byc w koncu za to place pieniadze w dodatku stwierdzam ze pasek jest gorszy jakosciowo jest cienszy i bardziej elastyczny dla mnie bubel niejedna glowice demontowalem nie mam tez problemu z paskiem bez znakow ale mi chodzi o sam fakt conti jakos trzyma sie zasad w koncu niemiecka jakosc a nie wloska podroba

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#62 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 marca 2013 - 16:28

cwaniaku


jakos sobie nie przypominam zebysmy razem wodke pili. jeszcze jeden taki text do mnie albo do kogos innego i sam ci wlepie czerwona kartke




 


#63 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2013 - 16:44

Ty czytaj ze zrozumieniem

Ty też zacznij czytać ze zrozumieniem . Kczech podał Ci 3 rozwiązania z tej , sytuacji lecz jak przeczytałem z żadnej nie skorzystałeś i wolałeś naubliżać wszystkim dookoła , jaki to jest zły ten świat, sprzedawca ( co na forum/klubie sprzedaje ) , forumowicze/klubowicze co Ci radzą jak zrobić ......

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#64 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 marca 2013 - 17:07

Ty też zacznij czytać ze zrozumieniem . Kczech podał Ci 3 rozwiązania z tej , sytuacji lecz jak przeczytałem z żadnej nie skorzystałeś i wolałeś naubliżać wszystkim dookoła , jaki to jest zły ten świat, sprzedawca ( co na forum/klubie sprzedaje ) , forumowicze/klubowicze co Ci radzą jak zrobić ......


Wiesz akurat nie byles przy rozmowie telefonicznej i wszystkich nieobrazam tylko osoby zazucajacym mi moja niewiedze ja tyle wiecej wypowiadac sie nie bede kolega górnik przedstawil rozswietlił niejasnosci pozdrawiam wszystkich zainteresowanych

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#65 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2013 - 17:21

Ja także jak kupowałem rozrząd SKFa (niecały rok temu), to na pasku nie było żadnych dodatkowych znaków.Zakładaliśmy rozrząd tylko z jedna blokadą (druga gdzieś zaginęła) i nie było żadnego problemu.wał + wałki na znaki i pasek.Za ciasno nie wejdzie, a zbyt luźno to widać, więc każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie da sobie z tym radę, choć też musiałem dzwonić do "kopalni wiedzy" (dzięki Beast) bo nie byłem pewny naciągu na rolkach.

Reasumując SKF wypuścił może i taką partię bez znaków dodatkowych, ale jest to zbędne, więc o co kaman?? :pokoj:
I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!

#66 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 marca 2013 - 17:38

Ja także jak kupowałem rozrząd SKFa (niecały rok temu), to na pasku nie było żadnych dodatkowych znaków.Zakładaliśmy rozrząd tylko z jedna blokadą (druga gdzieś zaginęła) i nie było żadnego problemu.wał + wałki na znaki i pasek.Za ciasno nie wejdzie, a zbyt luźno to widać, więc każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie da sobie z tym radę, choć też musiałem dzwonić do "kopalni wiedzy" (dzięki Beast) bo nie byłem pewny naciągu na rolkach.

Reasumując SKF wypuścił może i taką partię bez znaków dodatkowych, ale jest to zbędne, więc o co kaman?? :pokoj:


Ty ale co mnie to ja sobie radze i bez znakow i do zadnej kopalni ani sralni dzwonic nie muszę bo nie takie rzeczy robie ja jak kupuje towar i za niego place to place za towar pelnowartosciowy a nie bubel jaki otrzymalem czy to tak ciezko zrozumiec

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#67 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2013 - 17:40

zwróć cały zestaw, sądzę że Kczech nie będzie robił z tego problemu. Tak wywnioskowałem z jego wypowiedzi.

#68 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 marca 2013 - 17:46

zwróć cały zestaw, sądzę że Kczech nie będzie robił z tego problemu. Tak wywnioskowałem z jego wypowiedzi.


Kolego nie moge bo uziemie auto a jest mi potrzebne zakupilem pasek conti załozylem i jest super jestem szczesliwy mam nauczke na przyszlosc mysle ze niektórzy czytajacy takze wyciagna wnioski nie ja zaczolem ten temat i nie dam po sobie jezdzic jak niektórzy

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#69 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 marca 2013 - 17:46

sprawdzone u zrodla:
PM SKF - nie bedzie to cytat bo nie nagrywalem rozmowy:

-.... paski w zestawach VKMA 05500, VKMA05501, VKMA05502 w zaleznosci od producenta ktory robi je dla SKF beda mialy znaki pomocnicze lub nie. Ich brak nie ma wplywu na uzytkowanie, okres resursu i nie jest wada ukryta. Paski odpowiadaja specyfikacji GM ktora uwzglednia uzywanie blokad do poprawnego zalozenia paska (jest tez o tym info w nocie technicznej SKF). Paski w zestawach moga sie wizualnie roznic i nie jest to podyktowane zmiana jakosci tylko materialami wykorzystywanymi w produkcji i technologia konkretnej firmy ktora w danym momencie jest podwykonawca paska.
- Na chwile obecna na powyzsze zestawy nie bylo reklamacji w zwiazku z brakiem znakow pomocniczych ale jesli taka bedzie, pasek bedzie odeslany do SKF Polska celem zweryfikowania i na pismie zostanie opisane czy ten konkretny pasek jest produkcji SKF i czy jest wlasciwy czy nie
Do poki nie ma reklamacji , nie ma tematu

Teraz moje: jesli taki pasek daje producent to taki nalezy stosowac bez obawy ze cos jest z nim nie tak

Jak dla mnie temat jest zamkniety - nie ma zwortu, nie ma reklamacji, nie ma niezgodnosci towaru z umowa - nie ma tematu


se61 - kup gdzies rolki SKF (nie musza byc SKF moze byc INA RUville Gates w srodku i tak bedzie SKF) wloz do pudelka z paskiem ktory u mnie kupiles i odeslij - otrzymasz zwrot za zestaw i zwrot za wysylke. Jesli nie masz czasu nadac paczki, wysle swojego kuriera.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#70 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 marca 2013 - 18:07

Teraz po tej burzy proponujesz mi dziwne rozwiazanie ja ci już mówiłem ze ja nic już nie chce od ciebie nie mam czasu na cuda

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#71 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 marca 2013 - 18:28

proponuje, bo widze ze nie ogarnales tematu paska, tematu ktory nie tylko przez mechanikow jest prosty ale rowniez przez producenta. Poniewaz nie zostawiam spraw niezalatwionych to widze tylko takie rozwiazanie.
Nie moge co chwile naginac sie nad brakiem wiedzy osob ktore podejmuja sie naprawy. Mam sporo doswiadczenia w obsludze mechanikow (praktycznie nie siedze na sprzedazy detal) i co pewien czas zdarzaja sie przypadki podobne do Twojego. Piszac w tym temacie nawet nie wiedzialem ze to o Ciebie chodzi (mam wielu klientow i chcialem zeby ktos inny niz Ty i ja odezwal sie i napisal czy braki znakow uniemozliwiaja poprawny montaz czy nie (dodatkowo zweryfikowalem to w SKF).

P.s. Temat z dzisiaj: mechanik (doswiadczony) zalozyl nowy zestaw sprzegla sachs i uszczelniacz walu tyl elring (specyficzny bo do niego montuje sie czujnik polozenia walu) do octavia 2,0 16v tdi i po zlozeniu wszystkiego motor nie gada.... Wiec telefon do mnie, krzyk ze zly sprzedalem , ze on teraz musi zwalac skrzynie , ze dzwonil do pobliskich sklepow i wszyscy stwierdzili ze ten uszczelniacz trzeba zakladac tylko oryginal (Elring ktory sprzedalem mial cechy VW :) ) i ze teraz mam mu zaplacic za powtorne zwalenie skrzyni.... Jak pytam o to czy ustawil dobrze czujnik polozenia walu to oczywiscie odpowiedz brzmiala ze tak ze w koncu on nie jest glupi zreszta nie da sie inaczej zalozyc.... Mowie zwalaj skrzynie (miedzy czasie wzialem swojego mechanika jade do kolesia i sie okazuje ze jednak da sie zle zamonotwac.....) Po poprawnieniu przez mojego mechanika motor pali...... Wiec zrozum ze do tematu reklamacji podchodze zawsze chlodno, nigdy nie mowie ze nie mozna zlozyc towaru do reklamcji itd... Ale w tym wszystkim musi byc trzezwy umysl a nie impuls..
Pasek ktory dostales jest wlasciwy i wg SKF (i nie tylko )da sie go poprawnie zamontowac. Poniewaz bedziesz bil piane na forum proponuje takie a nie inne rozwiazanie - nie masz czasu, nie ma problemu mozesz go zwrocic razem z rolkami , tak jak pisalem) do konca 2013 , tak zeby mi zagralo na koniec roku z inwentaryzacja (nie wiem czy byl paragon czy FV) ale nie masz dowodu zakupu nie wazne oddaj, ale caly zestaw. Reszte piszmy na PW


p.s. i proponuje tutaj zagladnac muze juz nikt i nigdy nie bedzie musial kupowac w "nienormalnym" sklepie
http://forum.omegakl...ead.php?t=39542
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#72 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 marca 2013 - 18:37

Ty naprawde nie wiesz chyba o co mi chodzi ja ogarnolem temat paska kupilem sobie taki jak powinien byc w normalnej firmie i u normalnego sorzedawcy pasek zalozylem w 5 minut i tyle w temacie

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#73 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2013 - 19:05

Kolego nie moge bo uziemie auto a jest mi potrzebne zakupilem pasek conti załozylem i jest super jestem szczesliwy mam nauczke na przyszlosc mysle ze niektórzy czytajacy takze wyciagna wnioski nie ja zaczolem ten temat i nie dam po sobie jezdzic jak niektórzy

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Ale co ty się wczoraj urodziłeś? Jak kupujesz cokolwiek w zestawie i jeden z jego elementów jest niezgodny z opisem/umową to idziesz do sklepu tylko z tym elementem? Nie. Musisz zanieść cały zestaw. To tak jak byś sobie kupił samochodzik na baterie. Otwierasz paczkę a tam urwane koło. Idziesz do sklepu z samym kołem na wymianę, czy bierzesz całe auto??
Z50 napisał dobrze. Trzeba było iść do sklepu kupić nowy zestaw, a ten który kupiłeś od kczech-a odesłać. Masz do tego pełne prawo w ustalonym ustawowo terminie i nie miał byś przestoju auta. A nie teraz jak założyłeś trochę z jednego, trochę z drugiego a to co zostało chcesz oddawać.

I dalsze prywatne wycieczki proszę sobie załatwiać na PW.

#74 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 marca 2013 - 19:08

Ale co ty się wczoraj urodziłeś? Jak kupujesz cokolwiek w zestawie i jeden z jego elementów jest niezgodny z opisem/umową to idziesz do sklepu tylko z tym elementem? Nie. Musisz zanieść cały zestaw. To tak jak byś sobie kupił samochodzik na baterie. Otwierasz paczkę a tam urwane koło. Idziesz do sklepu z samym kołem na wymianę, czy bierzesz całe auto??
Z50 napisał dobrze. Trzeba było iść do sklepu kupić nowy zestaw, a ten który kupiłeś od kczech-a odesłać. Masz do tego pełne prawo w ustalonym ustawowo terminie i nie miał byś przestoju auta. A nie teraz jak założyłeś trochę z jednego, trochę z drugiego a to co zostało chcesz oddawać.


Ty tu jest wystarczajaco napisane po co bijesz dodatkowo piane i czy ja napisalem ze chce cos oddawac chyba sie przed chwilka obudziles i jeszccze dobze nie patrzysz na oczy

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#75 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 marca 2013 - 08:14

A fotoszkę tego paska SKF, starego i Conti mógłbyś podesłać?

#76 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 marca 2013 - 08:30

A fotoszkę tego paska SKF, starego i Conti mógłbyś podesłać?


Jasne po poludniu

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#77 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 marca 2013 - 15:50

Dodany obrazekTen powyżej to skf nowy poniżej conti przebieg 5000 km gołym okiem widać różnice

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#78 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 marca 2013 - 18:20

A bo ja wiem...
Osnowa jest istotna bo ona przenosi siły, no i ząbki.
Ile gumy jest z góry nie ma znaczenia moim zdaniem.

Kupiłem zestaw SKF w mega promocyjnej cenie a w środku pasek Gates a jednak są sygnowane SKF logo.

SKF to nie jest byle firemka, w zasadzie w produkcji łożysk itp. jest SKF potem długo nic.

#79 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 marca 2013 - 18:21

zapewne są wykonane z dwóch różnych tworzyw.. ;)
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#80 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 marca 2013 - 18:34

A ja myślę, że grubość gumy na osnowie nie ma znaczenia, jest tylko po to, żeby osnowa była gładka i się toczyła po rolkach.