Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Drgający pasek rozrządu 2,5 v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
82 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 marca 2013 - 19:16

To nie tylko grubość gumy naprawde nawet widać wiecej parcianego wzmocnenia ogólnie pasek conti wyczówalnie w rękach wydaje się być mocniejszy ten pasek skf produkują makarony a conti germany wszystko mówi samo za siebie na kartonie conti data ostatniego mozliwego montażu do 2017 na opakowaniu skf nie ma zadnej informacji

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

SKF to nie jest byle firemka, w zasadzie w produkcji łożysk itp. jest SKF potem długo nic.


Może i nie byle jaka kupiłem auto na 160 tysi do wymiany rozrządu zostało 20 tysi według info na naklejce skusiłem się jednak rozebrałem i po dłuższym zastanowieniu i obadaniu zauważyłem że przy kręceniu wałem napinacz w ogóle nie pracował stał jak wryty na kresce na szczęście miałem jakiś używany o takich samych nr założyłem napinacz i nowy pasek conti który przedstawilem na zdjeciach także błedy tej firmie się też zdażają

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#82 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 maja 2013 - 01:27

ja dziś porównałem sobie paske Gates'a z przebiegiem ~20tyś km...
i pasek SKF z przebiegiem ~5tyś...
Gates jest sporo grubszy, bardziej sztywny i widac na nim wszystkie oznaczenia...
SKF wygląda jak po 55tyś...

No i złożyłem rozrząd na pasku bez oznaczeń do nowszego typu...

Bez blokad jest dużo trudniej... ale dało się...
Ze znacznikami jest dużo szybciej i wygodniej...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#83 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 maja 2013 - 07:58

ja dziś porównałem sobie paske Gates'a z przebiegiem ~20tyś km...
i pasek SKF z przebiegiem ~5tyś...
Gates jest sporo grubszy, bardziej sztywny i widac na nim wszystkie oznaczenia...
SKF wygląda jak po 55tyś...

No i złożyłem rozrząd na pasku bez oznaczeń do nowszego typu...

Bez blokad jest dużo trudniej... ale dało się...
Ze znacznikami jest dużo szybciej i wygodniej...


No i dlatego ja tego bubla nie montowałem

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2