

Drgający pasek rozrządu 2,5 v6
#41
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 12:30
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#42
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 12:33

#43
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 12:37
ale po co się unosisz :hmm: jeśli masz w
nasze opinie to po co odpowiadasz i wszczynasz awantury nie uprzejmym zachowaniem ??
Ty sluchaj ja nie zaczolem zaczol twn wasz super sprzedawca wczoraj próbował wcisnac mi kit ja mu pasek podmienilem normalnie zenada
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#44
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 12:42
#45
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 12:47
z tego co Krzysiek przedstawił to żądasz czegoś co nie jest nawet podparte choćby jakąś dyrektywą unijną. Jeśli nie odpowiada Ci coś z zestawu zwróć cały zestaw ot co. Zresztą Kczech napisał dość jasno, masz 3 opcje i nie skorzystałeś z żadnej.
A co ty adwokat zmien stanowisko na forum ,oskarzyl nnie o oszustwo to ma za swoje
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#46
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 12:49
Oczywiście można robić na czuja oraz liczyć zęby (nigdzie nie znalazłem info o ilości zębów od CA4 do CS), ale chyba nie o to w tej zabawie chodzi.
Zakładałem jakiś czas temu do testów v6 używany pasek ze startymi oznaczeniami, ale trzeba było się trochę pomęczyć (liczyć zęby i zrobić swoje oznaczenia na podstawie innego paska).

#47
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 13:08
Chyba coś nie tak. Według mnie se61 ma rację. Jeśli na pasku nie ma właściwych oznaczeń, to jak mam dokładnie ustawić długość paska między kołem CA4 a CS. Przecież nie będę liczył zębów. Ponadto, co mają blokady do ustawienia paska bez oznaczeń? Przyznasz beast, że nie mając oznaczeń łatwo pomylić się w długości tej części paska wskazanej powyżej.
Oczywiście można robić na czuja oraz liczyć zęby (nigdzie nie znalazłem info o ilości zębów od CA4 do CS), ale chyba nie o to w tej zabawie chodzi.
Zakładałem jakiś czas temu do testów v6 używany pasek ze startymi oznaczeniami, ale trzeba było się trochę pomęczyć (liczyć zęby i zrobić swoje oznaczenia na podstawie innego paska).
Dzieki ci kolego bo juz myslalem ze naprawde dostalem na leb i w innym swiecie zyje:)
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#48
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 13:13
#49
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 13:23
Przeczytałem jeszcze raz całość i nie widzę by Krzysiek coś takiego zarzucił, nawet w formie dwuznacznej, być może mówisz o rozmowach telefonicznych, której treści nie znamy. Zarzucasz komuś oszustwo przez Twoją niechęć współpracy i dokonania zwrotu całego zestawu ?? Jeśli twierdzisz że sprzedany zestaw nie pasuje to zwracasz całość, a nie jeden element który Ci nie odpowiada.
Tlumaczylem juz jak krowie na rowie ze nie mam czasu na przestoj auta
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#50
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 13:24
#51
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 13:26
no to Ci tłumaczę zwracasz cały zestaw, a w między czasie odbierasz drugi z lokalnego sklepu. i tyleTlumaczylem juz jak krowie na rowie ze nie mam czasu na przestoj auta
#52
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 13:36
Ostatnio zmieniałem właśnie w 3.2 i tez nie było znaków.Zestaw kupowany w siedzibie SKF-a w Warszawie.Więc to napewno wyszła taka partia towaru.A te znaki naprawde nie są do niczego potrzebne,są tylko dla ułatwienia przy zakładaniu i z ustawienienie paska nie ma najmniejszego problemu...
Skoro znaki nie są potrzebne, to odnieś się do mojej wcześniejszej wypowiedzi. Jak, więc prawidłowo ustawić długość paska między kołem rozrządu, a kołem wału bez liczenia zębów?
Domyślam się, że większość mechaniorów robi na czuja, a to można tylko pominąć milczeniem.
#53
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 13:49
Skoro znaki nie są potrzebne, to odnieś się do mojej wcześniejszej wypowiedzi. Jak, więc prawidłowo ustawić długość paska między kołem rozrządu, a kołem wału bez liczenia zębów?
Domyślam się, że większość mechaniorów robi na czuja, a to można tylko pominąć milczeniem.
Dokladnie tak jak piszesz a pozniej sa reklamacje i problemy zreszta ren pasek przedstawie na najblizszym zlocie dla porownania mam conti nowy zobaczycie jaki skf to lipa
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#54
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 14:04
Skoro znaki nie są potrzebne, to odnieś się do mojej wcześniejszej wypowiedzi. Jak, więc prawidłowo ustawić długość paska między kołem rozrządu, a kołem wału bez liczenia zębów?
Domyślam się, że większość mechaniorów robi na czuja, a to można tylko pominąć milczeniem.
Wał masz na znaku,koło wałka wydechowego na znaku,rolka pośrednia ustawiona na pierwszy etap.Zakładasz pasek i masz około 10mm luzu.Nie widze potrzeby licznia zębów.Za ciasno nie uda ci się założyć a jak będzie jeden ząb za lużno to napewno to zauważysz.
#55
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 14:58
Wał masz na znaku,koło wałka wydechowego na znaku,rolka pośrednia ustawiona na pierwszy etap.Zakładasz pasek i masz około 10mm luzu.Nie widze potrzeby licznia zębów.Za ciasno nie uda ci się założyć a jak będzie jeden ząb za lużno to napewno to zauważysz.
jesse nie ma sensu - bo zaraz zostaniesz posadzony o kolesiostwo. chcesz pomoc a dostajesz w uep. zakladalem nie raz pasek bez oznaczen czy ze startymi oznaczeniami i nigdy sie nie walnalem. producent walnal gafe bo nie narysowal zielonych kresek a dla niektorych to wielki problem.
#56
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 15:26
jesse nie ma sensu - bo zaraz zostaniesz posadzony o kolesiostwo. chcesz pomoc a dostajesz w uep. zakladalem nie raz pasek bez oznaczen czy ze startymi oznaczeniami i nigdy sie nie walnalem. producent walnal gafe bo nie narysowal zielonych kresek a dla niektorych to wielki problem.
Ty te docinki to schowaj se do kieszeni cwaniaku zaczynam miec pomalu dosyc tych waszych madrosci
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#57
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 15:42
...zakladalem nie raz pasek bez oznaczen czy ze startymi oznaczeniami i nigdy sie nie walnalem. producent walnal gafe bo nie narysowal zielonych kresek a dla niektorych to wielki problem.
Przestańmy się wzajemnie obrażać, bo to do niczego nie prowadzi.
Z całym szacunkiem dla Ciebie i twojej wiedzy, ale nie twierdzę, że się nie da założyć bez oznaczeń, tylko, że jest to bardziej problematyczne i są duże szanse na popełnienie błędu.
P.S.
Skąd taka pewność, że się nigdy, w omawianym przypadku nie walnąłeś?
Nie chcę podważać niczyjej wiedzy, bo są mądrzejsi ode mnie, ale to są moje praktyczne obserwacje.
Właśnie byłem sprawdzić, czy według metody i opisu Jesse nie da się pomylić.
Oto, co zaobserwowałem:
- da się założyć za luźno (inna liczba zębów od wymaganej) i nie będzie, to widoczne
- za ciasno też da się pasek założyć, ale jest trudniej, więc tę opcję raczej wykluczam.
Moje wnioski są takie, że składając rozrząd taką metodą mamy 50% szans, że zrobimy to dobrze.
To jest właśnie, według mnie, robienie na czuja. Przy odrobinie szczęścia będzie działać, ale co wtedy, jak szczęścia zabraknie?
#58
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 16:20
Moje wnioski są takie, że składając rozrząd taką metodą mamy 50% szans, że zrobimy to dobrze.
To jest właśnie, według mnie, robienie na czuja. Przy odrobinie szczęścia będzie działać, ale co wtedy, jak szczęścia zabraknie?
to kolega składa rozrząd zakłada pasek i od razu pali maszynę??
bo ja zawsze najpierw kręcę wałem ze trzy cykle i sprawdzam naciąg paska i znaki na kołach i wale...
Dajcie już sobie spokój...
Skoro SKF sprzedaje swoje zestawy tak jak pisaliście... to czego tu się doszukiwać...
Może to dla nich nie jest błąd i tak im wygodniej... Zapytajcie u źródła...
Niektóre sprawy lepiej chyba załatwiać między sobą... bo jak widać na forum też do porozumienia nie dojdziecie...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#59
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 16:21
Co to za wymieniacz że nie potrafi paska ustawić ??
Idą tym tropem dalej ... co zrobi ten "wykwalifikowany mechanik" jak zdejmie głowicę i pozostawi stary pasek ..... nie da rady już go założyć bo niema znaków - tylko wymieni na nowy ??

Moje wnioski są takie, że składając rozrząd taką metodą mamy 50% szans, że zrobimy to dobrze.
To jest właśnie, według mnie, robienie na czuja. Przy odrobinie szczęścia będzie działać, ale co wtedy, jak szczęścia zabraknie?
składałem już nie jeden rozrząd w V na początku bez blokad ( było trochę ciężko lecz dało radę , w późniejszym czasie zakupiłem blokady ) i jak masz pojęcie o tym co robisz nie popełnisz błędu .
Poza tym o jakich 50% piszesz , po założeniu rozrządu przecież od razu nie odpalasz silnika , tylko kręcisz wałem , ustawiasz na ponownie na znaki i spr. czy się zgadzają , czy jest prawidłowo napięty i podczas tego widzisz też znaki czy są prawidłowo ....
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#60
OFFLINE
Napisany 26 marca 2013 - 16:27
Skąd taka pewność, że się nigdy, w omawianym przypadku nie walnąłeś?
bo po zlozeniu obracam walem o 720 stopni i sprawdzam jeszcze raz.