Eprom jest wlutowany czy tylko osadzony w gnieździe jak np. procesor w PC?
Osadzony.
Udało się


Napisany 08 stycznia 2014 - 21:39
Eprom jest wlutowany czy tylko osadzony w gnieździe jak np. procesor w PC?
Napisany 08 stycznia 2014 - 23:42
Napisany 22 stycznia 2014 - 20:02
Napisany 22 stycznia 2014 - 20:40
Napisany 22 stycznia 2014 - 20:59
Napisany 22 stycznia 2014 - 21:03
Napisany 22 stycznia 2014 - 21:36
Napisany 22 stycznia 2014 - 22:04
Napisany 23 stycznia 2014 - 09:23
Napisany 23 stycznia 2014 - 09:26
Napisany 25 stycznia 2014 - 15:55
Napisany 25 stycznia 2014 - 16:11
Napisany 25 stycznia 2014 - 16:22
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 25 stycznia 2014 - 20:14
jezdzilem. Problem pojawia sie tylko i wylacznie na zimnym silniku, potrafi zgasnac po odpaleniu, krztusi sie itd. Jak sie rozgrzeje jezdzi bez problemowo.
Jak przelaczy sie na lpg(stag 300) problem ustaje(gdy bede jechal na pb, problem tez ustaje, ale duzo dluzej to trwa), Na lpg znowu, na wyzszych obrotach nie ma mocy, tak jakby nie pracowala na 1 cyl, a na benzynie jest ok.
Nie chce nikt oddac epromu? bo nie moge znalezc swojego starego kompa od 2,5
Napisany 07 lutego 2014 - 10:18
Napisany 07 lutego 2014 - 10:45
Witam. Jakiś czas temu zmieniałem silnik z 2,5 na 3,0. Przy 2,5 miałem immo i dwa komplety kluczy. Po zmianie silnika włożyłem kompa od 3,0, pętle ale pestkę miałem tylko jedną i do tej pory posiadam tylko jeden kluczyk do odpalenia auta.
Po przeczytaniu tematu pomyślałem że jak przełożę eprom z 3,0 do 2,5 i zmienię z powrotem pętle i kostkę na ten z 2,5 to powinny mi działać oba kluczyki ale silnik nadal będzie korzystał z map 3,0. Czy dobrze myślę?
Kolejne pytanie , czy po takiej czynności będę musiał wyregulować gaz bo wydaje mi się że nic nie powinno ulec zmianie w kwestii dawkowania paliwa ?
Napisany 07 lutego 2014 - 10:50
Napisany 07 lutego 2014 - 12:57