

Różnica Eprom'u 2.5 a 3.0 v6 ?!
#41
OFFLINE
Napisany 30 października 2011 - 09:01
#42
OFFLINE
Napisany 30 października 2011 - 12:09
a nie ma jakiegoś wsadu do 3.2 który nie bada sprawności katalizatorów? Może coś takiego wychodziło np. na rynek arabski czy chiński - tam gdzie nie ma normy euro4
Rozmawiałem w serwisie w sprawie modyfikacji komputera i powiedzieli że są wstanie wykasować bądź dograć pewne fukcje. Może i są w stanie wyłączyć tą funkcję.
#43
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2011 - 17:45
dzis sobie wrzuce dla na probe AF zobaczymy czy faktycznie taki szatan.
no i jak wrażenia??
#44
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2011 - 09:01
no i jak wrażenia??
nieodczuwalne - spalanie takie samo kolo 14.5 -15 mi wychodzi srednio.
#45
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2011 - 20:30
nieodczuwalne - spalanie takie samo kolo 14.5 -15 mi wychodzi srednio.
to jaki eprom byś polecał do silnika 2,5 z wałkami (4szt) z 3,0??
miałem oryginalny HH, teraz mam HJ, szukam AF.
#46
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 11:26
#47
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 14:49
jeśli pytasz o komputer silnika to niczym...witam podepnę się pod temat czym rożni się komp manuala od automata w 3.0
#48
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 14:58
źle sie sprecyzowałem chodziło mi o wsad mapy itdjeśli pytasz o komputer silnika to niczym...
#49
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 15:04
również niczymźle sie sprecyzowałem chodziło mi o wsad mapy itd
#50
OFFLINE
#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 15:59
masa na 1 pinie
A czy to poprawia w jakis sposob osiagi??

#53
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2012 - 02:21
A czy to poprawia w jakis sposob osiagi??
na pewno samopoczucie:p
#54
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2012 - 00:47
a co do podmian sterowników to podmieniać można jeszcze sterowniki od ASB
ja miałem zapięty w starej 3.0 95r PM
w Bfl 3.0 zapinałem CK trzeba głeboko dusić aby zredukował a zaś jak się zapnie QB redukuje po małym dotknięciu gazu i idzie bardzo ładnie tym bardziej że mam ECU silnika AF
mam taki mały modzik rozrządu ostatnio wykonany bo się paseczek kończył i przestawiłem wałki ssące o jeden ząb do przodu i nawet ładnie ciągnie wydechów nieruszać bo błąd synchronizacji wywali proszę tego żle niekomentować bo u kolegi magicy wszystkie wałki przewalili i silnik się wolniej wkręcał ale i tak się rozpędzał do prędkości godnych omegi
rozsypać się nie rozsypie ale jakby nawet to są plany i zgromadzony stos gratów na montaż
C30SE do mojej omegi
#55
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2012 - 09:42
94 - i czesc 95. od 95 szlo juz immo transporderowewitam o ile pamiętam to PS (od 94 do 96)
#56
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2012 - 23:51
Proszę podpowiedzcie mi co mogło się stać i jak na przyszłość uniknąć takich przykrych sytuacji.
lampik
#57
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2012 - 14:33
czy mógł by mi ktoś udostępnić wsad
a by tak sam poszukał

i jeszcze jedno , wystarczy że zapytasz w jednym temacie

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#58
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2013 - 10:04
mapy są w tym scalaku zabezpieczonym plastikiem?
przełożyłem tego scalaka z ecu "97 do ecu "94 i zadziałało immo. Czyli tam jest immo, a czytając ten temat zrozumiałem że można przełożyć bez problemu.
#59
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2013 - 17:54
Kilkakrotnie zmieniałem chipa i nie ma on nic wspólnego z immobilaizerem.A mam immo transponderowe.
Powinien na innym normalnie odpalić.
#60
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2013 - 22:24
ale z tego co tu piszę to dużej róźnicy nie ma w mapach między 2.5(teraz taki jest) a 3.0?