

Różnica Eprom'u 2.5 a 3.0 v6 ?!
#61
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2013 - 21:52
http://www.ebay.de/i...=item2a2be6f459
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#62
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 09:21

oczywiście uprzedze pytania, wałki też bede przekładał razem z kompem

#63
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 09:26
Witam, szukałem na forum ale nigdzie nie mogę znaleźć mianowicie chodzi mi o to że mam ome 2.5v6 i słyszałem że zmiana komputera od 3.0 troche pomaga i zyskuje się na mocy to prawda?? i chodzi mi jeszcze czy jak zmienie komputer to co jeszcze musze przełożyć? immo? mam całą 3.0 na grat wiec bedzie łatwo
oczywiście uprzedze pytania, wałki też bede przekładał razem z kompem
Transpondery, pętlę i komputer...lub przelutować pamięć immo z Twojego kompa do nowego.
#64
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 12:40
Nic nie trzeba lutować.
Przeciez to w nim sa wszystkie mapy.
#65
OFFLINE
#66
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 18:25
#67
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 18:27
niestety nie,pętla jest tam również zakodowana.
i tu nie masz racji, ja przekładałem sam eprom z HH na AF i działa bez dodatkowych zmian pętli, immo itp.
#68
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 18:48
#69
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 19:17
Może to banalnie zabrzmi ale jak dokładnie wygląda eprom ? jakieś foto?
nawet nie przeczytałeś tego tematu http://forum.omegakl...79&postcount=27
#70
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 19:34
i tu nie masz racji, ja przekładałem sam eprom z HH na AF i działa bez dodatkowych zmian pętli, immo itp.
W epromie masz mapy, możesz sobie tym żąglować jak chcesz ,Eprom to nie immo. Kolega zapytał " i chodzi mi jeszcze czy jak zmienie komputer to co jeszcze musze przełożyć? immo? "
#71
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 20:00
W epromie masz mapy, możesz sobie tym żąglować jak chcesz ,Eprom to nie immo. Kolega zapytał " i chodzi mi jeszcze czy jak zmienie komputer to co jeszcze musze przełożyć? immo? "
ok, tylko po co zmieniać ECU całe jak jest takie samo, a różni się własnie epromem. Przy z mianie całego trzeba jeszcze dodatkowo zmienić to co podałeś

#72
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 20:11
ok, tylko po co zmieniać ECU całe jak jest takie samo, a różni się własnie epromem. Przy z mianie całego trzeba jeszcze dodatkowo zmienić to co podałeś
Ja już nie wiem, czy Ty nie czytasz

I nie koniecznie musi przekładać pętle i transpondery, wystarczy pamięć immo przelutować i pozamiatane.
#73
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 20:17

#74
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2014 - 21:55
Zmiana epromu czy też całego sterownika nic nie da dlatego że ecu zaadoptuje się do silnika i tak czasy wtrysku dostosuje do silnika czyli wyliczy mieszankę odpowiednią i efekt będzie krótkotrwały. Jedynie mapy napisane pod konkretne rozwiązanie coś dadzą albo ecumaster.Jeżeli silnik jest poważnie dłubnięty to zmiana kości może ułatwić osiągnięcie większych parametrów.
No i dokładnie tak jest.
#75
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2014 - 15:26
Z lewej AF z prawej HH (mój stary)

Czyli przekładam po prostu tą kość pod plastikową osłoną tak jak jest teraz z jednego do drugiego?
I jeszcze jedno, czemu w moim starym jest ta wlutowana płytka pod kością a w AF tego nie ma?
Aaa... i czy trza to programować jakoś kompem czy nie?
#76
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2014 - 16:02
#77
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2014 - 18:56
#78
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2014 - 20:09
przekładasz sam eprom pod białym plastikiem, i uczysz silnik map:D czyli jeździsz na PB potem regulacja LPG
I przelutowujesz pamieć immo , lub programujesz immo od nowa.
#79
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2014 - 20:10
przy przekładce samego chipa z mapami nie trzeba ruszać immoI przelutowujesz pamieć immo , lub programujesz immo od nowa.
#80
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2014 - 20:15
przy przekładce samego chipa z mapami nie trzeba ruszać immo
Racja, zle przeczytalem, myslalem ze on kompa przeklada calego.