

falujące obroty 2,0 16V
#61
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2014 - 20:02
Mam problem z obrotami, otóż często na biegu jałowym obroty skaczą do 2-4 tys. bez dodawania gazu, problem głównie na rozgrzanym silniku chociaż na zimnym również czasami szaleje. Jestem po wizycie u mechanika,który wymienił przepływomierz (rzeczywiście uszkodzony) i dołożył klapkę anty-strzałową. Dzisiaj podpiąłem omegę pod opel techa i wyskoczyło kilka błędów:
P0505 Nieaktywny
( 1 ) <Nieznany błąd> -
Za wysokie napięcie regulacji biegu jałowego
P0201 Aktywny
( 2 ) <Nieznany błąd> - za wysokie napięcie na wtrysku 1
P0202 Aktywny
( 2 ) <Nieznany błąd> - za wysokie napięcie na wtrysku 2
P0203 Aktywny
( 2 ) <Nieznany błąd> - za wysokie napięcie na wtrysku 3
P0204 Aktywny
( 2 ) <Nieznany błąd> - za wysokie napięcie na wtrysku 4
P1690 Aktywny - błąd zwiazany ze stanem lampki ostrzegawczej MIL
( 2 ) <Nieznany błąd>
P0560 Chwilowy - Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu
( 2 ) <Nieznany błąd>
P0230 Aktywny
( 2 ) <Nieznany błąd> - Przekaźnik pompy paliwa
Dodam tylko że problem występuje zarówno na benzynie jak i na gazie, po odłączeniu silniczka krokowego można w miarę jeździć tylko że na zimnym silniku auto gaśnie... Proszę o jakieś rady, co można jeszcze sprawdzić lub wymienic. Pozdrawiam
#62
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2014 - 21:10



#63
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2014 - 19:11
#64
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 18:34

#65
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 19:14
Jak nie masz interfejsu to poczytaj jak odczytać na "spinacz" jest opis na forum.
#66
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 19:23
#67
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 19:49
#68
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 19:57
Nic nie zczyta....czysc przepustnice włącznie z wlotami podciśnienia do niej....jeśli bedzie smoła to odme też wyczyść....kup se benzynki albo preparat do mycia silnikow....uszczelka przepustnicy w ASO za pare groszy od krokowca mozesz wyciac z kartonu....do dziela..
Dokładnie!! Ja przez ostatnie pół roku walczyłem, najgorzej było jak załączał się wentylator, ustawianie/sranie błędy itp., aż w końcu wyczyściłem przepustnice, krokowy,odmę, z grubego kartonu wyciąłem uszczelki, zamontowałem, wyregulowałem zderzak na przepustnicy i teraz aż sam dziwnie jak równo się trzymają !
#69
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 20:01

#70
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 20:27
#71
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 20:30

#72
OFFLINE
Napisany 01 września 2014 - 21:19

- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#73
OFFLINE
#74
OFFLINE
#75
OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 18:07
#76
OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 18:18
Normalnie luzujesz nakrętke kontrującą i regulujesz śróbokrętem płaskim
Jak masz takie porady dawać to lepiej nie pisz !
Tej śrubki nie rusza się jak jest fabrycznie ustawiona za żadne skarby

Po drugie w manualu od reki ustawiasz w opel scannerze obroty jakie chcesz w automacie trzeba patrzeć na wartości i resztę czujników tak aby skrzynia dobre info dostała
A po trzecie być może u Ciebie wystarczy wyczyścić wszystko dobrze i dać nowe uszczelki + Dysze która jest z prawej strony przepustnicy wkręcona w kolektor ida tam dwa przewody wodne. Porada w sprawdzonych jak tam sie dostać Dysza ta ma też duże znaczenie jak zatkana.
#77
OFFLINE
#78
OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 19:15
#79
OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 19:26
#80
OFFLINE
Napisany 02 września 2014 - 20:10