
dodam jeszcze, że punkt P1 to punkt pracy na biegu jałowym bez obciążenia a punkt P2 to praca na biegu jałowym z obciążeniem.
(dla potomnych:
Nie zapomnijcie włączyć Drive jeśli macie automat i robicie test pod obciążeniem)
Napisany 23 styczeń 2011 - 10:42
Napisany 23 styczeń 2011 - 11:00
Napisany 23 styczeń 2011 - 11:07
Napisany 23 styczeń 2011 - 15:32
Napisany 23 styczeń 2011 - 16:52
Napisany 23 styczeń 2011 - 20:24
Napisany 23 styczeń 2011 - 22:57
Napisany 24 styczeń 2011 - 08:51
Napisany 24 styczeń 2011 - 10:38
Napisany 24 styczeń 2011 - 14:12
Napisany 24 styczeń 2011 - 17:11
Napisany 25 styczeń 2011 - 14:16
Napisany 19 lipiec 2013 - 21:49
Napisany 22 lipiec 2013 - 20:33
Napisany 14 sierpień 2013 - 19:20
Szczesciarz, chciałbym tyleJestem w trakcie ustawiania instalki kme, na razie pali 15,5l
Napisany 15 sierpień 2013 - 08:35
Napisany 15 sierpień 2013 - 12:07
Na benie palil w granicach 18 przy dynamicznej jeździe. Sondy chodza.Może na benie paliło też 25l/100?
Nie napisałem tego żeby nic nie sugerować ale przy drugiej regulacji gazownik zaznaczyl korekty dla banku 2 i z rozpedu przypisal do 2 banku wszystkie wtryski (po tej operacji wskoczyl na 28 litrow). Autokalibracja robiona jednoetapowo z testem drogowym.Można by się przyczepić do paru innych ustawień, ale chyba mało mają wpływ na spalanie.
Instalacja nowa, zakladana w lipcu 2010 gdzies pod Łowiczem, w konfiguracji sterownik wersja eu, silver fz6, zasilanie fi6, czerwone valteki (ten co zakladal chciał jak najtaniej). Aktualnie z ori zestawu została tylko wiazka, butla i przelacznik.Instalacja była nowa czy używana i zakładana samemu w monstergarage
Napisany 15 sierpień 2013 - 12:53
Szczesciarz, chciałbym tyle
Po dwóch regulacjach (po wymianie reduktora) u lpgspeca osiagnalem 28,2 (po pierwszej 22,5) i to juz jest mało smieszne
W trosce o moje zdrowie psychiczne oraz fizyczne lpgspeca doszedłem do wniosku ze to dziadostwo sam opanuje.
Intrepid 2.7 V6 ASB - instalacja KME Diego G3 (V6, sterownik dedykowany do aut USA), reduktor gold (nowy, wczesniej był silver fz6 i sobie nie radzil pod obciazeniem), wtryski magic jet (przebieg nieznany), dysze 2.4 wg programu.
Na gazie - korekty długoterminowe wg kompa Pb w plusie na 32% i zlopie jak smok, mocy nie brakuje. W czasie rozgrzewania czasem się zdarzy ze szarpnie przy ruszaniu. Czasy wtryskow lpg KROTSZE niż pb o prawie około 1ms. Cisnienie 1 bar, stale.
Na pb po odpaleniu wywala bledy 0171 i 0174 (zanim nie było grzebane bledow nie było) i po przelaczeniu na pb korekty długoterminowe "w oczach" zjezdzaja w dol (ecu bardzo szybko się uczy) praktycznie do zera.
W zalaczniku screeny z lpg i foto wyglądu instalki.
Czy oprócz fatalnej regulacji wychodziloby ze już wtryski umierają? I jak to ustawić żeby dzialalo prawidłowo?
Moja pierwsza kuchenka gazowa ale szybko się ucze.
Dodalem reszte screenow.
Napisany 15 sierpień 2013 - 13:00
Czyli co zamiast magii wsadzić? Zielone hany? I jaka srednica dysz?Problemem tej instalacji są wtryskiwacze i bez ich wymiany nic z tego nie będzie
Napisany 15 sierpień 2013 - 13:18
Czyli co zamiast magii wsadzić? Zielone hany? I jaka srednica dysz?