Jeżeli bym to wybral to jaki rozmiar dysz ustawić w programie?Zielone Hanki , one są bez dysz


jak ustawić mapy spalania gazu KME Diego G3
#81
OFFLINE
Napisany 15 sierpień 2013 - 13:31
#82
OFFLINE
Napisany 15 sierpień 2013 - 13:44
Jeżeli bym to wybral to jaki rozmiar dysz ustawić w programie?
Po wybraniu hany w programie program sam załatwi ustawienie , jeżeli nie to ustawiasz sugerowany przez soft.Fizycznie średnica wylotu wynosi 2.7 mm
#83
OFFLINE
Napisany 15 sierpień 2013 - 13:57
Program sugeruje 2.4 przy ciśnieniu 1 bar. Czy nie będzie zadnych cyrkow jak w sofcie ustawie mniejsze niż sa w rzeczywistości (pytam się bo dopiero się ucze lpg)? Jakie ciśnienie ustawić na goldzie dla zielonej hany?ustawiasz sugerowany przez soft.Fizycznie średnica wylotu wynosi 2.7 mm
#84
OFFLINE
Napisany 15 sierpień 2013 - 14:36
Program sugeruje 2.4 przy ciśnieniu 1 bar. Czy nie będzie zadnych cyrkow jak w sofcie ustawie mniejsze niż sa w rzeczywistości (pytam się bo dopiero się ucze lpg)? Jakie ciśnienie ustawić na goldzie dla zielonej hany?
Sterownik poradzi sobie dlatego że dla każdego typu wtryskiwacza ma zaszyte charakterystyki pracy wydajności oraz korekty dla temperatur oraz ciśnień.Dla zielonych han proponuję 0.9 lub 1.0 bara w zależności jakie jest zapotrzebowanie silnika na paliwo.Wiadomo że im ciśnienie jest niższe tym dokładność dawkowania jest precyzyjniejsza ale może dochodzić do zapętlenia wtryskiwaczy przy max czasach wtrysku. Hany pracują w zakresie 0.8 do 1.20 bara i w tych zakresach producent gwarantuje poprawną pracę.

#85
OFFLINE
Napisany 15 sierpień 2013 - 16:22
Sterownik poradzi sobie dlatego że dla każdego typu wtryskiwacza ma zaszyte charakterystyki pracy wydajności oraz korekty dla temperatur oraz ciśnień.Dla zielonych han proponuję 0.9 lub 1.0 bara w zależności jakie jest zapotrzebowanie silnika na paliwo.Wiadomo że im ciśnienie jest niższe tym dokładność dawkowania jest precyzyjniejsza ale może dochodzić do zapętlenia wtryskiwaczy przy max czasach wtrysku. Hany pracują w zakresie 0.8 do 1.20 bara i w tych zakresach producent gwarantuje poprawną pracę.
Zrobilem test wtryskiwaczy - obrazek poniżej... Jutro wizyta w sklepie i bedziem dalej walczyc.
manro masz duze :kumple:
#86
OFFLINE
Napisany 15 sierpień 2013 - 19:37
Zielone Hanki , one są bez dysz lub Barakuda i tam są dysze ,można zacząć od 2,5mm przy ciśnieniu 1 Bar.Osobiście polecam Barakudę , dysze powodują że mamy więcej możliwości przy regulacji i nie jesteśmy uwiązani ciśnieniem reduktora:)
Hany tez masz z dyszami
#87
OFFLINE
Napisany 15 sierpień 2013 - 20:03
Hana gold ma taki fjuczer -> http://nagaz24.pl/wt...,5385,p,pl.html (odpowiednik zielonego) i sa do tego 3 fabryczne rozmiary dysz: 2,4 2,1 i 1,9.Hany tez masz z dyszami
I teraz wlaczylo się myslenie czy moze nie wziąć wtryskow z mozliwoscia wymiany dysz... Kosztowo wychodzi identycznie jak zwykle hany.
#88
OFFLINE
Napisany 16 sierpień 2013 - 22:48
Autokalibracja jednoetapowa i zbieranie map. Efekty w zalaczonych skrinach.
1. Co poprawić w przelaczaniu? Na postoju wyczuwalne przejscie na gaz.
2. Czy mapa i czasy wtryskow ok czy cos zmienić na ciśnieniu albo dyszach?
3. Jutro dopiero będę wiedział jak się zachowuje na gazie w trakcie rozgrzewania.
EDIT: Bledy sond już się nie pokazuja. W trakcie rozgrzewania silnik chodzi równo, nie szarpie. Na cieplym jak jest obciążony na jalowym klima i skrzynia na D to skacze 550-800, bez obciążenia trzyma równo około 700. Przelaczenie instalacji jest nadal wyczuwalne.
Na co jeszcze zwrocic uwagę w programie poza zrobieniem kalibracji dwuetapowej i skroceniem czasu zalaczania emulatorow?
EDIT 2:
Problemy z przelaczaniem i wolnymi obrotami wyeliminowane (ustawiony czas zalaczenia emulatora 0,2 sek, na nowo kalibracja w 2 etapach z uzyciem modelu biegu jalowego). Dysze 2.4 poszly out (teraz wylot jest 2.7) i mnożnik z 1,5 zszedł do 1,25. Zobacze jak to będzie dzialac i być może jeszcze podniosę ciśnienie na reduktorze bo w gornym zakresie zaczyna trochę spadac.
Nie bardzo mogę zrozumieć jak nie można tej instalki poprawnie ustawić skoro ja się ucze jej 4 dni i jest zdecydowanie lepiej niż po dzialaniach specow...
#89
OFFLINE
Napisany 15 styczeń 2014 - 23:44

będąc u gaziarza auto przeszło niby regulacja skutek był marny dlatego nabyłem kabel i próbuje samemu wyregulować tą diablice. Chciałbym gorąco prosić by ktoś mi w tym pomógł i ocenił jak wygląda moja sytuacja oto zrzuty z odczytów . Z góry bardzo dziękuję za cenne wskazówki i przepraszam za zatruwanie życia



#90
OFFLINE
Napisany 16 styczeń 2014 - 00:02
Teraz tak:
- jaki reduktor
- jakie wtryskiwacze
- srednica dysz.
Jak jesteś z Łodzi to odezwij się na PW bo mam ta sama instalke i mogę zerknąć na zywo.
EDIT: tu masz skriny z mojego LPG -> http://forum.omegakl...60&postcount=88
#91
OFFLINE
Napisany 16 styczeń 2014 - 11:37
- Wtryskiwacze valtek 3 0hm (czerwone)
- dysze prawdopodobnie 2.4 mm ale jeszcze dziś się upewnię.
Dziś za 50 zł (trochę ponad 19 litrów gazu) przejechałem 83 km ;/
Sprawdziłem dysze i okazuje się że są albo 1.8 albo 2.0 czyli kalibracja przeprowadzana była na dyszach 2.4 ale czy to ma coś wspólnego ?
#92
OFFLINE
Napisany 16 styczeń 2014 - 13:54
Powinny być min 2.2-2.4 i raczej tu będzie problem (pozatym czerwone valteki tez rewelacyjne nie sa). Można zaryzykować kalibracje z rozmiarem "fizycznym" dysz i zobaczyć czy będzie poprawa w trakcji. Ale to i tak tylko polsrodek. Pali Ci jak smok bo jest za ubogo.- reduktor tomasetto at09 artic (był KME silver)
- Wtryskiwacze valtek 3 0hm (czerwone)
- dysze prawdopodobnie 2.4 mm ale jeszcze dziś się upewnię.
Dziś za 50 zł (trochę ponad 19 litrów gazu) przejechałem 83 km ;/
Sprawdziłem dysze i okazuje się że są albo 1.8 albo 2.0 czyli kalibracja przeprowadzana była na dyszach 2.4 ale czy to ma coś wspólnego ?
#93
OFFLINE
Napisany 17 styczeń 2014 - 14:07
#94
OFFLINE
Napisany 17 styczeń 2014 - 20:04
#95
OFFLINE
Napisany 18 styczeń 2014 - 01:01
#96
OFFLINE
Napisany 20 styczeń 2014 - 12:28
I jaki zakres obrotów najlepiej ustawić ?
#97
OFFLINE
Napisany 20 styczeń 2014 - 12:39
#98
OFFLINE
#99
OFFLINE
Napisany 22 styczeń 2014 - 11:02
http://zapodaj.net/8...ee6c43.bmp.html
http://zapodaj.net/c...cd8d0d.bmp.html
a tu po pierwszej reulacji
http://zapodaj.net/3...85f5bf.bmp.html
http://zapodaj.net/b...cc1e63.bmp.html
http://zapodaj.net/5...cbd26f.bmp.html
Sterownik Diego G3, wtryski Hana Green,parownik Gold
Jak to wygląda waszym zdaniem, co jeszcze i jak poprawić?
#100
OFFLINE
Napisany 22 styczeń 2014 - 12:43
W konfiguracji ustawiles rozmiar dysz 2.4? Mapa wyszla ladnie. Nie pamiętam jaki prog obrotow był ustawiony w przelaczaniu (zasilanie PB z automatycznym powrotem na gaz) - ustaw na 400RPM (domyślnie jest 600) żeby się nie podpieral bena na wolnych obrotach przy obciążonym silniku (wlaczona klima np).Jak to wygląda waszym zdaniem