zrobiłem wg waszych instrukcji i trochę kicha wyszła. Jeżeli możecie pomóc to prosiłbym - też mi zależy aby nie wypalić głowicy itd. Zrobiłem autokalibracje, zebralem mapy i wyszło coś takiego, że auto na wolnych obrotach jak się mu włączy w diagnostyce wszystko na gaz to gasło a jak na benzyne przerzuciło to strasznie trzesło(jak ręcznie się przełączalo gaz to falowalo - podczas jazdy potrafilo przy hamowaniu spadać do 300RPM i jakos sie ratowało wrzucając benzynie - po dłuższej jezdzie jak się recznie wlaczyło benzyne to widziałem ze albo gaslo albo obroty spadały do 300RPM i jakoś sam się uratował aby nie zgasnac). Na szczęście znalazłem fabryczne ustawienia i je narazie wrzuciłem, ale nie wiem czy są dobre. Pierwsze zdjęcia to po dzisiejszej autokalibracji i kalibracji wg map spalania. Dołączam też plik który ustawił gazowanik, ale tam też faluje obrotami i szarpie jak przerzuca. Była kiedyś jeszcze inna mapa ale ją zgubiłem - tam idealnie chodziło wszystko, ale mocy było 0 i do wyprzedzania musialem wrzucac benzyne.




fabryczne ustawienia:
Proszę o pomoc bo naprawdę niechce nic tu rozwalić
Doradzcie mi jakie macie punkty P1 i P2 bo widze to ma duzy wplyw jak przerzuca na benzyne i odwrotnie - narazie jest tak ustawione ze tylko troche szarpie jak przerzuca na gaz i narazie nie gasnie jak z gazu wrzuce benzyne
Aktualnie zamontowane listwy: Taurus