

Omega 3.0 Diesel
#141
OFFLINE
Napisany 19 września 2012 - 14:12
#142
OFFLINE
Napisany 22 września 2012 - 12:19
kolega ma dziś lub jutro dzwonić do gładyska do krakowa i pytać o te wtryski, także zobaczymy
i co Damian???Masz jakieś info??
Dokładnie tak - zmodyfikowałbym oryginał z Omegi bazując na oryginale z BMW. A takie "drobiazgi" jak ostateczna moc/moment obrotowy ustawiłbym zależnie od życzenia właściciela biorąc pod uwagę ogólny stan techniczny pojazdu i pozostałe istotne elementy "dookoła silnika" (turbosprężarka, intercooler, wydech itd.).
Kolego a czy dałbyś radę zrobić takiego klona dla 2.5DTI?Załóżmy że chcemy opcję 3.0 taką jak jest w oryginale.
#143
OFFLINE
Napisany 22 września 2012 - 12:25
Kolego a czy dałbyś radę zrobić takiego klona dla 2.5DTI?Załóżmy że chcemy opcję 3.0 taką jak jest w oryginale.
Nie ma problemu. Potrzebuję tylko dokładnie wiedzieć z jakiego auta pochodzi silnik 3.0d (kwestia wyboru odpowiedniego wsadu sterownika). No i oczywiście potrzebuję oryginał z 2.5DTI.
#144
OFFLINE
Napisany 22 września 2012 - 12:30
Nie ma problemu. Potrzebuję tylko dokładnie wiedzieć z jakiego auta pochodzi silnik 3.0d (kwestia wyboru odpowiedniego wsadu sterownika). No i oczywiście potrzebuję oryginał z 2.5DTI.
Co wiem o moim silniku to m57 z modelu e 39 3.0 D.2000 r. powidz co byś potrzebował??Eprom z omegi??
#145
OFFLINE
Napisany 22 września 2012 - 15:59
niestety Jarek się nie odezwał, dziś zacząłem walkę ze swoimi wtryskami są strasznie zasyfione dwa mi się udało wyszarpać w poniedziałek muszę przestrugać nasadkę aby cewki poodkręcać.co Damian?Masz jakieś info
#146
OFFLINE
Napisany 22 września 2012 - 17:17
niestety Jarek się nie odezwał, dziś zacząłem walkę ze swoimi wtryskami są strasznie zasyfione dwa mi się udało wyszarpać w poniedziałek muszę przestrugać nasadkę aby cewki poodkręcać.
No to współczuje...ja zrobiłem jak mi poradziłeś,nafta na 24h i same wylazly.jak byś miał problem to czeladnik ma te młoteczki do wtrysków.
#147
OFFLINE
Napisany 22 września 2012 - 17:25
też mam dorobiłem sobie ale teraz muszę stuningować sobie nasadkę aby cewkę odkręcićjak byś miał problem to czeladnik ma te młoteczki do wtrysków.
#148
OFFLINE
Napisany 22 września 2012 - 17:32
też mam dorobiłem sobie ale teraz muszę stuningować sobie nasadkę aby cewkę odkręcić
Ty to magic jesteś ha ha....Damian mam pytanie....czym zgrać eprom z naszego motoru???Bo opcom em chyba się nie da???Oopelscanerem można było ale u Nas on się z silnikiem nie komunikuje..
#149
OFFLINE
#150
OFFLINE
Napisany 23 września 2012 - 14:06
chyba tylko programator lub sprzętowy tech
To troszkę lipka...co do wtrysków to kolega roman wsadził od omegi i pisał że nic się nie dzieje.Zrobił na nich 10 tyś km i git.
Damian oglądałem programatory...tylko nie wiem który nada się do omki...
Szukałem pod omegą y25dt i pod edc15c4 edc znajduje ale nie pod oplem...
A co sądzicie o tej aukcji???http://allegro.pl/bm...2642515981.html facet nie wiadomo skąd twierdzi że wtryski są zamienne....chodzi mi o opis a nie cenę...
#151
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 11:52
ja myślę że te wtryski pasują ja swoje właśnie wysłałem do tej firmy co koleś pisze w aukcji i dziś właściciel dzwonił cena 2350 za komplet i rozmowa zaczeła się tak dzień dobry ja w sprawie wtrysków z BMWTo troszkę lipka...co do wtrysków to kolega roman wsadził od omegi i pisał że nic się nie dzieje.Zrobił na nich 10 tyś km i git.
Damian oglądałem programatory...tylko nie wiem który nada się do omki...
Szukałem pod omegą y25dt i pod edc15c4 edc znajduje ale nie pod oplem...
A co sądzicie o tej aukcji?http://allegro.pl/bm....642515981.html facet nie wiadomo skąd twierdzi że wtryski są zamienne....chodzi mi o opis a nie cenę...

#152
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 13:43
ja myślę że te wtryski pasują ja swoje właśnie wysłałem do tej firmy co koleś pisze w aukcji i dziś właściciel dzwonił cena 2350 za komplet i rozmowa zaczeła się tak dzień dobry ja w sprawie wtrysków z BMW
No to coś w tym jest....a to wszystkie Ci regenerowali???Pisałem z Tomkiem (topserwis)żeby zmienić soft w 2.5 dti trzeba pamięć wy lutować,on fachowo mi to napisał,przez obd2 się nie da. Damian takim czymś docierałeś zawory?http://allegro.pl/ze...2607299987.html . A pastę 0 czy po kolei??
Jedynie temat wtryskiwaczy mi pozostał,bo turbinę już załatwiłem praktycznie w 100% tylko na chatę muszę wrócić i wysłać...Pierścienie na pewno wymienię a panewki jak wytargam to zobaczę...
a co do sterownika to myślę że Tomek mi to ogarnie...
#153
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 14:54
tak cały komplet, za 3550 była by regeneracja w 3 etapie czyli praktycznie nowe wtryski tylko korpus zostaje stary, ja docierałem palcami ale to jest dobre ja od razu na najdrobniejszej leciałemNo to coś w tym jest....a to wszystkie Ci regenerowali
#154
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 15:04
tak cały komplet, za 3550 była by regeneracja w 3 etapie czyli praktycznie nowe wtryski tylko korpus zostaje stary, ja docierałem palcami ale to jest dobre ja od razu na najdrobniejszej leciałem
Rozumiem...słyszałem właśnie od nich o tym 3 cim etapie...to na długi czas będziesz miał spokój..a dlaczego wysyłałeś wtryski??Podkapcała Ci???
Nawet jak kiedyś zmienisz na 3.0 to wtryski Ci zostaną...
Damian a jak wypompować olej z popychaczy???Dobrze by było żeby napompowały się świeżym olejem,beast pisał że w imadło ale to w benzynie...
Rozrząd sam ustawiałeś???Znalazłem blokadę rozrządu do e39 3.0 D http://moto.allegro....2630872475.html więc z nim nie będę miał problemu chyba
#155
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 15:15
problem z rozruchem, falujące obroty, większe spalanie i kopcenie, z popychaczami też możesz je ścisnąć i powinno olej wygnieść, ja mam taką samą blokadęRozumiem...słyszałem właśnie od nich o tym 3 cim etapie...to na długi czas będziesz miał spokój..a dlaczego wysyłałeś wtryskiPodkapcała Ci?
Nawet jak kiedyś zmienisz na 3.0 to wtryski Ci zostaną...
Damian a jak wypompować olej z popychaczy?Dobrze by było żeby napompowały się świeżym olejem,beast pisał że w imadło ale to w benzynie...
Rozrząd sam ustawiałeś?Znalazłem blokadę rozrządu do e39 3.0 D http://moto.allegro.....630872475.html więc z nim nie będę miał problemu chyba
#156
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 15:46
problem z rozruchem, falujące obroty, większe spalanie i kopcenie, z popychaczami też możesz je ścisnąć i powinno olej wygnieść, ja mam taką samą blokadę
czyli typowe objawy...a z rozrządem to wał na kole trza zablokować i wałki na górze i po zakładać koła na wałki,zluzować napinacz łańcuszka i przekręć silnik ze 2 razy nie??No i ten górny napinacz skręcić...
#157
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 18:07
dokładnie blokujesz wał zakładasz koła z łańcuchami popuszczasz oba napinacze z blokad ściągasz blokady z wałka i wału i kręcisz silnikiem ze 2 kółka i potem mierzysz czy blokady pasują i gitaraa z rozrządem to wał na kole trza zablokować i wałki na górze i po zakładać koła na wałki,zluzować napinacz łańcuszka i przekręć silnik ze 2 razy nieNo i ten górny napinacz skręcić.
#158
OFFLINE
Napisany 02 października 2012 - 21:59

#159
OFFLINE
Napisany 02 października 2012 - 22:33

#160
OFFLINE
Napisany 03 października 2012 - 05:17
no właśnie że mają taką samą końcówkęDamianSz na moje to wtryski różnią sie końcówka wtrysku
to fakt trzeba mieć do tego sprzęt i pojęcielutować flash'a w obudowie TSOP44 i odczytać/zapisać w programatorze.