Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Omega 3.0 Diesel


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
364 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2012 - 19:59

no to teraz napisze tak kupiłem od kolegi z forum wtryskiwacz, który on zakupił w celu regeneracji swoich znaczy ten kupiony wpakował a swój wysyłał do regeneracji, fakt długi proces, ale jak ktoś nie ma kasy to i tak dobrze, wtrysk dziś otrzymałem okazuje się ze pochodzi on z bmw 3,0 wiec zadałem mu pytanie czy coś się działo z samochodem i czy zauważył jakąś różnicę, napisał mi że nic się nie działo i nic nie zauważył

tak wyglada tlok w 2.5 DTI po lejącym wtrysku

ten to jest ładny w moim to jest dziursko jak cholira
jeden wtrysk od 3.0 o numerach 0445110047 mam i moge go sprzedać ale nie znam jego stanu, znaczy auto pracuje na nim bez problemu, ja potrzebuje tylko zmierzyć gwint cewki

#122 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 19:59

Znam ten widok z autopsji ha ha....Wiesz nie żałuję ale jeżeli była by opcja ich wykorzystania bez ryzyka to dlaczego nie....Stąd ta dyskusja...Ja dostałem ten silnik 3.0 i nie mam zamiaru sępić na zdrowe serduch...są w planie nowe panewki i pierścienie,wymiana turbo na 3.0,już praktycznie dogadana.

 


#123 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 września 2012 - 20:03

no to teraz napisze tak kupiłem od kolegi z forum wtryskiwacz, który on zakupił w celu regeneracji swoich znaczy ten kupiony wpakował a swój wysyłał do regeneracji, fakt długi proces, ale jak ktoś nie ma kasy to i tak dobrze, wtrysk dziś otrzymałem okazuje się ze pochodzi on z bmw 3,0 wiec zadałem mu pytanie czy coś się działo z samochodem i czy zauważył jakąś różnicę, napisał mi że nic się nie działo i nic nie zauważył

ten to jest ładny w moim to jest dziursko jak cholira


zauwaz tylko ze silniki common rail pracują do ''końca'' dobrze. najgorsze jest to w nich ze nie jestes w stanie nic usylszec/zauwazyc - dopiero jak juz pier... to amba fatima.


tak samo w koparkach mamy wiec jest to bardzo zdradliwy wynalazek :)

tez mialem okazje kupic ten silnik co ty masz. ale odpuściłem :) jesli to ten bez wałka rozrzadu

#124 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 20:21

no to teraz napisze tak kupiłem od kolegi z forum wtryskiwacz, który on zakupił w celu regeneracji swoich znaczy ten kupiony wpakował a swój wysyłał do regeneracji, fakt długi proces, ale jak ktoś nie ma kasy to i tak dobrze, wtrysk dziś otrzymałem okazuje się ze pochodzi on z bmw 3,0 wiec zadałem mu pytanie czy coś się działo z samochodem i czy zauważył jakąś różnicę, napisał mi że nic się nie działo i nic nie zauważył


Napisałem do kolegi ROMAN na pw ,on chyba zostawił wtryski i to 6 tak więc zobaczymy co odpisze.Jakie objawy mogły by towarzyszyć nieprawidłowym,wtryskom,zwiększone zużycie paliwa??Dymienie??Niby z turniną od omy ma 163 km.

tez mialem okazje kupic ten silnik co ty masz. ale odpuściłem :) jesli to ten bez wałka rozrzadu


no to chyba o tym samym mówimy....ale ja go nie kupiłem...dlatego warto go solidnie poskładać,ja nie miałem pewnego zródła żeby kupić i bez wahania go wsadzić...
Żeby dorwać jakieś dane serwisowe tych wtrysków i porównać różnice między nimi...

zauwaz tylko ze silniki common rail pracują do ''końca'' dobrze. najgorsze jest to w nich ze nie jestes w stanie nic usylszec/zauwazyc - dopiero jak juz pier... to amba fatima


Ale tutaj muszę przyznać Ci rację!! Mój do końca latał jak wściekły..w życiu nie myślałem że coś jest nie tak,trochę przydymiał...ale byłem ciężko zdziwiony jak padł....

 


#125 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2012 - 20:29

ale byłem ciężko zdziwiony jak padł.

to tak jak mój :D chociaż ostanio jechałem do pracy za modeo TDCI to musiałem facet wyprzedzić bo bym się udusił cały czas kopcił mimo tego że śmigał stałą prędkością

#126 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 20:38

Dobre.Damian tak myślę żeby zapytać się tych specy od wtrysków czym się one różnią od siebie prócz numeru,oni muszą mieć jakąś specyfikację,ale tak jak pisał Phantom,łopatologicznie to wtryski do 3.0 mają być w 3.0,zaś kolega topserwis z doświadczenie wie że wtryski od innych modeli też mogą latać..tak że bądz tutaj mądry..

 


#127 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 września 2012 - 20:43

moze topserwisowi chodzilo o mieszanie wtryskami od starszych dekli np z grupy vag.

ja powiem szczerze - jakbym ja miał diesla ktorego nienawidze zamiast benzyny to juz dawno bym mial 3.0D i szukal na forum beemki ludzi ktorzy modzą i jakie wtryski wieksze by mogly do tego wejsc(a moze tak byc ze nie ma nic innego). Nie mowie tutaj o ori bmw/opel tylko co innego wydajniejszego dopasować.

#128 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 20:50

Ja osobiście nie mam nic do tego silnika czy 2.5 D,3.0D wg mnie są bardzo dobre,praca tej 6 ki jest piękna,ja tylko sobie w brodę pluję że tak olałem te wtryski,gdyby mi nie padł oryginał to bym 3.0 nie wkładał aczkolwiek myśl mi taka przeszła bo omka to ciężkie auto..Phantom a ty kupiłeś silnik razem z wtryskami??
Może udało by się załatwić wtryski tak jak turbinę załatwiłem.Ugadać się na podmianę..

 


#129 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 września 2012 - 20:51

silnik z wtryskami i turbiną. wszystko 3.0

ja nie lubie diesli bo juz sie maske otwiera i jestes czarny :D

#130 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2012 - 20:53

nie no ja z właścicielem serwisu w stalowej rozmawiałem i powiedział że według specyfikacji bosch nie są zamienne ale dodał również że będzie on pracował w innym silniku, co do wydajności to trza by poszukać w jakich wtryskach jest a sama końcówka i w jakich autach jest montowany i patrzyć do jakiej największej pojemności są pakowne

#131 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 20:59

A to dobre jest ha ha....:D

nie no ja z właścicielem serwisu w stalowej rozmawiałem i powiedział że według specyfikacji bosch nie są zamienne ale dodał również że będzie on pracował w innym silniku, co do wydajności to trza by poszukać w jakich wtryskach jest a sama końcówka i w jakich autach jest montowany i patrzyć do jakiej największej pojemności są pakowne


A on nie miał danych odnośnie wydajności tych wtrysków??Skoro je ustawia,regeneruje Muszą znać parametry,skoro powiedział że nie są zamienne ale pracować będą....

 


#132 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2012 - 21:12

A on nie miał danych odnośnie wydajności tych wtryskówSkoro je ustawia,regeneruje Muszą znać parametry,skoro powiedział że nie są zamienne ale pracować będą....

nie wiem mam wrażenie że to jest jakiś chwyt aby mozna było windować ceny za poszczególne wtryski jaki z tego biznes jak jeden wtrysk by pasował do np. 8 modeli, robią ten sam wtrysk o innych numerach i gotowe, tak mi się wydaje

#133 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 21:22

nie wiem mam wrażenie że to jest jakiś chwyt aby mozna było windować ceny za poszczególne wtryski jaki z tego biznes jak jeden wtrysk by pasował do np. 8 modeli, robią ten sam wtrysk o innych numerach i gotowe, tak mi się wydaje


Też o tym myślałem.Ja jak znajdę chwilkę jutro to dryndnę do tego gościa od wtryskiwaczy i podam mu te nr wtrysków i niech powie jaka jest różnica między tymi wtryskami...

 


#134 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 18 września 2012 - 21:29

łopatologicznie to wtryski do 3.0 mają być w 3.0,zaś kolega topserwis z doświadczenie wie że wtryski od innych modeli też mogą latać..tak że bądz tutaj mądry..



jak wiesz jak modzić i jesteś pewny i przekonany że będzie ok na wtryskach od 2.5 to je zakładaj
jak nie masz pewności
to zapodaj od 3.0
auto robisz dla siebie więc wybór jest jeszcze prościejszy:D

#135 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 19 września 2012 - 01:28

To co pisałem wyżej odnosi się do wtrysków w common-rail'ach. CDI Mercedesa bez bólu kupują wtryski z innych silników.

A odnośnie oprogramowania ECU - cały wsad od BMW, nawet jeśli pozwoli na odpalenie auta (w co wątpię) już na starcie pozbawia właściciela tej kombinacji alpejskiej możliwości diagnostyki komputerowej. Jedyne co można zrobić to skopiować "kilka" map z oryginalnego wsadu BMW do tego z 2.5 DTI...

#136 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 19 września 2012 - 06:02

jak wiesz jak modzić i jesteś pewny i przekonany że będzie ok na wtryskach od 2.5 to je zakładaj
jak nie masz pewności
to zapodaj od 3.0
auto robisz dla siebie więc wybór jest jeszcze prościejszy:D


mam trochę czasu na wyjaśnienie tego tematu i upewnienia się czy mogą być czy nie.
Na pewno nie będę ryzykował bo tak jak pisałeś,autko robię dla siebie:)

A odnośnie oprogramowania ECU - cały wsad od BMW, nawet jeśli pozwoli na odpalenie auta (w co wątpię) już na starcie pozbawia właściciela tej kombinacji alpejskiej możliwości diagnostyki komputerowej. Jedyne co można zrobić to skopiować "kilka" map z oryginalnego wsadu BMW do tego z 2.5 DTI...


Nie wiem czy dobrze zrozumiałem,silnik nie odpali na na wtryskach z 2.5 DTI i oprogramowaniu 2.5 DTI?

 


#137 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 września 2012 - 09:51

kolega ma dziś lub jutro dzwonić do gładyska do krakowa i pytać o te wtryski, także zobaczymy,

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem,silnik nie odpali na na wtryskach z 2.5 DTI i oprogramowaniu 2.5 DTI?

odpali

#138 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 19 września 2012 - 10:11

Silnik odpali na sterowniku i wtryskach z 2.5DTI, tak samo jak odpali na sterowniku od 2.5DTI i wtryskach z BMW 3.0d... Jedyna kombinacja której nie widzę to ECU od 2.5DTI z kompletnym oryginalnym wsadem od BMW.

#139 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 19 września 2012 - 10:50

Jedyna kombinacja której nie widzę to ECU od 2.5DTI z kompletnym oryginalnym wsadem od BMW.



To jak Ty to widzisz? Nie kompletnie skopiowana mapa a jedynie jej elementy,tak??Sorki ale nie za bardzo kumam tych map itd,muszę znalezć jakąś lekturę o tym ha ha...

kolega ma dziś lub jutro dzwonić do gładyska do krakowa i pytać o te wtryski, także zobaczymy.


No ciekaw jestem,dzwoniłem pytać o wtryski do firmy której namiary dał mi Mariusz(fotbrenda) 1500 zł za komplet sprawnych wtrysków.więc nie taka tragedia.
Dzwoniłem też do firmy co regenerują wtryski.Potwierdził że korpus,rozpylacz jest ten sam,więc pytam,jaka jest różnica a odp to: bo przeznaczony do innego i już.

 


#140 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 19 września 2012 - 12:37

Silnik odpali na sterowniku i wtryskach z 2.5DTI, tak samo jak odpali na sterowniku od 2.5DTI i wtryskach z BMW 3.0d... Jedyna kombinacja której nie widzę to ECU od 2.5DTI z kompletnym oryginalnym wsadem od BMW.

więc może inaczej
- jak byś to zrobił ?
zmodyfikował ECU omegi pod te wtryski od 3.0?