Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Omega 3.0 Diesel


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
364 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 14 września 2012 - 13:07

zrób koniecznie najlepeij przed i po


Dobra myśl,będzie wtedy porównanie..
Zastanawiam się jeszcze nad wzrostem zużycia paliwa...czy będzie drastyczne..nogi to ja lekkiej nie mam.
W miarę możliwości będę na bierząco pisał ale mozolnie będzie to szło bo mnie nie ma po 4 tyg w chacie..

 


#102 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 września 2012 - 14:42

Zastanawiam się jeszcze nad wzrostem zużycia paliwa...czy będzie drastyczne..nogi to ja lekkiej nie mam

myśle że raczej może być na takim samym poziomie o ile nie niższe

#103 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 16 września 2012 - 00:03

co do wtrysków to niewiem. my mamy z 3.0 ale ja sie nie wgłębiałem nad ich wydajnością.

wygląda na to że są inne
od 2.5 mają nr 13537785574
od 3.0 mają nr 13537785984
źródełko
http://www.realoem.c...802&hg=13&fg=15

#104 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 września 2012 - 08:29

13537785984

ten jest zastąpiony wtryskiem o numerze 573 końcówka, skoro głowice są te same to znaczy że gniazdo na wtryskiwacz jest taki sam i rozpylacze we wtryskach są również takie same to nie wiem w czym różnica oprócz numeru

#105 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 16 września 2012 - 08:34

Kolega roman ma właśnie przełożone wtryski od 2.5 dti i jezdzi.
Damian ja wysłałem Ci wiadomość na pw z zapytanie...podpowiesz coś?

 


#106 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 17 września 2012 - 11:48

ten jest zastąpiony wtryskiem o numerze 573 końcówka, skoro głowice są te same to znaczy że gniazdo na wtryskiwacz jest taki sam i rozpylacze we wtryskach są również takie same to nie wiem w czym różnica oprócz numeru


a no własnie skoro wtryski są takie same to dlaczego numery są inne?
jakiś powód musi być :confused:
może ci co regenerują coś wiedzą na ten temat...

#107 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2012 - 19:03

może ci co regenerują coś wiedzą na ten temat...

a więc tak dziś dzwoniłem do firmy http://www.wtryskiwacz.com/index.html tam mam zamiar wysłać swoje wtryski do regeneracji i przy okazji zadałem pytanie odnośnie wtrysków od bmw 525d, 530d i omegowych, Pan przez telefon kazał podać wszystkie numery i numer telefonu że po sprawdzeniu w dokumentacji oddzwoni no i faktycznie po 2 godzinach telefon z serwisu Pawlik, niestety Pan powiedział że są niezamienne mimo tego że mają tą samą obudowę i rozpylacz, na pytanie to czym się różnią odpowiedział że inne czasy wysterowania, dawki i tak dalej, trochę wydało mi się to dziwne bo ECU tym steruje, ale dodał jeszcze to że silnik odpali na innych wtryskiwaczach i będzie pracował ale nie powinien się znajdować w tym silniku tylko te co są do danego silnika przeznaczone

#108 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 17 września 2012 - 23:26

silnik odpali na innych wtryskiwaczach i będzie pracował ale nie powinien się znajdować w tym silniku tylko te co są do danego silnika przeznaczone

to wiele wyjaśnia
osobiście głębiej tematu bym nie drążył
choć zawsze można:D

#109 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 17 września 2012 - 23:49

Bo ten Pan nie do końca wiedział o czym mówi :D

Dopóki końcówki będą jednakowe, o podobnym stopniu zużycia, a ECU będzie w stanie zapanować nad dawką by nie wypalić dziur w tłokach (lub ich stopić) można zakładać dowolne większe końcówki byle pasowały na korpus wtryskiwacza. To trochę "amerykański" tuning, ale działa...

#110 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2012 - 05:47

Dopóki końcówki będą jednakowe, o podobnym stopniu zużycia,

tyle że my mówimy o nowym wtrysku z 3 silników i nie są zamienne

#111 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 18 września 2012 - 09:57

Skoro korpusy są takie same (tzn. zamienne) i końcówki można wymienić, to nie ma żadnego problemu wymienić cały wtryskiwacz!!

Nie raz robiłem podobne rzeczy w CDI Mercedesa... I jakoś wszystko działa - system wtryskowy Bosch'a, więc nie widzę możliwości żeby w Oplu/BMW było inaczej. Dla długotrwałej owocnej eksploatacji ważne jest tylko żeby poczynić odpowiednie zmiany w ECU :)

#112 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2012 - 17:23

Skoro korpusy są takie same (tzn. zamienne) i końcówki można wymienić

korpusy są takie same na zewnątrz nie wiem jak to się ma do środka i rozpylacz ma ten sam numer chyba że popełniłem błąd przy szukaniu

#113 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 17:57

No to jest teraz dylemat,czy wkładać omegowe czy nie..
Miałem zamiar wysyłać wtryski do regeneracji i wkładać w 3.0 ale jednak się wstrzymam na razie..
Damian skoro korpusy i rozpylacze są takie same to co cewka była by inna??

 


#114 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2012 - 18:26

No to jest teraz dylemat,czy wkładać omegowe czy nie..
Miałem zamiar wysyłać wtryski do regeneracji i wkładać w 3.0 ale jednak się wstrzymam na razie..

i tak zmieniasz program w ta firma której link jest niżej robi korekty na starych kodach IMA także nawet nie trzeba robic adaptacji

#115 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 18:55

A nie wkleiłeś linka Damian...Dokładnie tak jest chcę oryginała 3.0 D przekopiować ...czyli śmiało wkładać te od omy Damian??
Ja rozmawiałem z nimi o regeneracji wtrysków http://www.motomaximus.pl/ pełna regeneracja 300 zł za wtrysk,ponoć na lepszym sprzęcie niż EPS 200A .Oni są też producentami sprzętu probierczego..
I do każdego wtrysku dostajesz wydruk z parametrami itd

 


#116 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2012 - 19:31

A nie wkleiłeś linka Damian...Dokładnie tak jest chcę oryginała 3.0 D przekopiować ...czyli śmiało wkładać te od omy Damian
Ja rozmawiałem z nimi o regeneracji wtrysków http://www.motomaximus.pl/ pełna regeneracja 300 zł za wtrysk,ponoć na lepszym sprzęcie niż EPS 200A .Oni są też producentami sprzętu probierczego..
I do każdego wtrysku dostajesz wydruk z parametrami itd

no nie wiem ta firma co ja chce robić to ASO BOSCH i wszystko robią na oryginalnych częściach i niby jako jedna z niewielu w polsce robią regenerację 3-etap, także wtrysk masz jak nówkę

#117 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 19:37

Ja z nimi też rozmawiałem,3 etap to kompletna wymiana bebechów i chyba 560 zł...jakoś tak...Mają dobrą opinie i wszędzie się reklamują..I bardzo krótkie terminy realizacji mają.Kurcze nie wiem co robić z tymi wtryskami???Czy te moje z omy pogonić i kupić od 3.0?Czy regenerować i wkładać..
Żeby się za jakiś czas nie okazało że dziury w tłokach będą.
Ciekawi mnie czym się różnią bo nie korpusem i nie rozpylaczem,pisałeś Damian że czasem otwarcia i dawką steruje ECU...Skoro rozpylacz taki sam to to chyba struktura strumienia rozpylanego paliwa też taka sam,nie wiem.

 


#118 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 września 2012 - 19:43

ja bym zalozyl z 3.0. dla swietego spokoju.

#119 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 18 września 2012 - 19:45

ja bym zalozyl z 3.0. dla swietego spokoju.


No jest to najpewniejsza opcja,no ale zakup używanych 6 wtrysków to też około 1500 zł plus ich sprawdzenie i ewentualna regeneracja.
Chyba że ktoś ma dostęp do niedrogich wtrysków,ja niestety nie mam.....

 


#120 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 września 2012 - 19:52

No jest to najpewniejsza opcja,no ale zakup używanych 6 wtrysków to też około 1500 zł plus ich sprawdzenie i ewentualna regeneracja


a chcesz potem zeby twoj silnik miał taki tłok?
Dodany obrazek

Lepiej nie zydź na te wtryski bo potem wywalisz wiecej kasy na motorownie kolejna/remont.

Łopatologicznie, skoro 3.0 to i niech wtryski beda z 3.0 skoro to chodzi to bedzie chodzic

Proste jak nie powiem co :)


P.S tak wyglada tlok w 2.5 DTI po lejącym wtrysku