Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Omega 3.0 Diesel


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
364 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   kuller20

kuller20

    Zbanowany

  • 289 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: Łódź

Napisany 04 lipca 2012 - 14:09

Nie kupuj tanich zamienników bo z doświadczenia wiadomo że po jakimś czasie będzie to trzeba zmieniać. Lepiej dołożyć i kupić oryginał :)

#62 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 04 lipca 2012 - 14:15

rozbierz go do części pierwszych i zainwestuj w nowe panewki i pierścionki, przy okazji zobacz stan czopów i gładzi cylindrowych wtedy będziesz na 100% pewny słupka, czapka do sprawdzenia szczelności i docierania wentyli i wtedy masz silnik cacy, do tego nowa pompa wody i termos do niej też nowy, wszystkie uszczelki polecam rainza i będzie to jeździło

Jedna uwaga: docieranie zaworów to było dobre w maluchu. Przy takim remoncie (i kosztach) proponuje dać głowicę do profesjonalnej regeneracji. Ja daje swoje do zakładu w którym zawory i gniazda szlifuje maszyna cnc (na trzy kąty) tak jak fabryka kazała. Żadne docieranie nie jest konieczne.

#63 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 lipca 2012 - 16:23

Przy takim nakładzie nie w głowie mi zamienniki ;)

#64 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 lipca 2012 - 19:02

Jedna uwaga: docieranie zaworów to było dobre w maluchu. Przy takim remoncie (i kosztach) proponuje dać głowicę do profesjonalnej regeneracji. Ja daje swoje do zakładu w którym zawory i gniazda szlifuje maszyna cnc (na trzy kąty) tak jak fabryka kazała. Żadne docieranie nie jest konieczne.

można tak robić przy nowych wentylkach chyba że i gniado i zawór będzie szlifowany, stare lepiej jest dotrzeć do gniazda, ja sam się bawiłem fakt zajeło mi to w cholerę czasu ale efekt jest znakomity
co do gratów to panewki KOLBENSCHMIT takie są montowane w fabryce, pierścionki goetze lepiej tu dać trochę więcej i mieć spokój

#65 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 04 lipca 2012 - 22:34

Hehehe już nie długo i Bocian 3.0D Pofrunie:D
Jesteśmy z Phantomem w trakcie składania.
Pierwsza próba odpalenia będzie w piątek o ile żadnego poślizgu nie będzie:p
Na pewno napisze co z tego wyszło :)

#66 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 08 lipca 2012 - 01:41

W piątek było pierwsze palenie i okazało się ze podkładki pod wtryski jakieś lipne są tak wiec 2 :Dwtryski puszczają. Ciąg dalszy walki w poniedziałek

#67 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lipca 2012 - 18:16

Czekam więc na relacje ;)

Czy ktoś może mi powiedzieć co się dzieje z postami??

Dostałem maila że kolega Wicek dziś o 13:56 odpisał w tym wątku. Wchodzę a tu nic. Post wykasowany ...

//kolego - jakby post był na temat to by nie poleciał do kosza. Jak masz pytania wątpliwości - raportuj lub pisz do moderatorów a nie śmieć w postach // British

#68 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 lipca 2012 - 19:37

Czekam więc na relacje ;)

Czy ktoś może mi powiedzieć co się dzieje z postami??


//kolego - jakby post był na temat to by nie poleciał do kosza. Jak masz pytania wątpliwości - raportuj lub pisz do moderatorów a nie śmieć w postach // British


Potwierdzam...zginęło kilka postów które były nie na temat..to dlaczego forumowicze o nie pytają skoro były niepotrzebne..Sorry za zaśmiecanie,,
Co do docierania zaworów..może nie jestem specjalistą ale docieranie zaworów podzielam Damiana zdanie..jeżeli jest ganz nowa głowica z nowymi wentylami to maszyna jak najbardziej ale jeżeli jest głowica która latała a i jest ok to docieranie jest jak najbardziej wskazane i wystarczające chyba że Mariusz chce ładować nowe wentyle...

 


#69 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 09 lipca 2012 - 23:38

Dzisiaj uruchomiliśmy Omega 3.0D z Phantomem. Zaczęła gadać ale jeszcze nie było jazdy próbnej może jutro jak bedzie chwila czasu:D

#70 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 16 lipca 2012 - 14:08

I jak postepy?? Jezdzi juz? Macie jakis filmik??

#71 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 lipca 2012 - 09:34

Dzisiaj uruchomiliśmy Omega 3.0D z Phantomem. Zaczęła gadać ale jeszcze nie było jazdy próbnej może jutro jak bedzie chwila czasu:D


No koledzy. Dajcie znać jak mają się sprawy ;)
I może jakiś opis co i jak robić

#72 OFFLINE   roman

roman

    3.0DTI

  • 3 postów
  • Dołączył: 23-04-2011
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 23 lipca 2012 - 21:01

Witam,
W wyniku partactwa mechanika silnik w mojej Omedze (Y25DT) uległ zniszczeniu.
W kwietniu założyłem słupek z BMW E39 3.0D 2001r. Reszta osprzętu pozostała bez zmian. W nowym silniku podmieniłem tylko misę olejową, pokrywę zaworów, smog i czujnik temperatury w głowicy.
Auto odpaliło za pierwszym razem, bez żadnyh problemów.
Po pierwszej jeżdzie stwierdziłem ubytki mocy, po przejechaniu ok 2000km pojechałem sprawdzić go na hamownię.
Jak się okazało silnik miał 121KM i 287Nm. Został wgrany najmocniejszy progoram i teraz jego osiągi to 165KM i 400Nm przy 2000 obr/min.
W trakcie pomiarów miałem niesprawną pompę paliwa - silnik nie osiagał max. obrotów przez co wyniki są trochę zaniżone.
Po włożeniu słupka pojawił sie błąd: " P1110 - (4) Za mocne wejście zimnego powietrza wlotowego/zmiennego zawirowania (diesel) - nie występuje".
Błędu nie mogę skasować, przypuszczam że winą tego jest wgrany gotowy program a nie napisany typowo pod ten silnik.
Narazie zrobiłem na nim 4000 km, silnik chodzi bardzo dobrze, jestem zadowolony i polecam. Wciska w fotel :D

#73 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lipca 2012 - 22:19

165KM i 400Nm

Wciska w fote


No jakoś nie wydaje mnie się .

#74 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lipca 2012 - 23:23

Chip pod niesprawny silnik? Można i tak. To 2.5 w BMW ma taką moc jak Ty w 3.0 po chipie :D
Ktoś na forum miał w 2.5 DTI po chipsie 195 koni i 425 niutów.

#75 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lipca 2012 - 01:09

kogut

#76 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 lipca 2012 - 08:30

Chip pod niesprawny silnik? Można i tak. To 2.5 w BMW ma taką moc jak Ty w 3.0 po chipie :D

:masakra:

#77 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 lipca 2012 - 09:05

Ktoś na forum miał w 2.5 DTI po chipsie 195 koni i 425 niutów.

kogut

Nie:) Bo Jordi >>
http://forum.omegakl...ber.php?u=20817

#78 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 24 lipca 2012 - 10:04

kogut miał 195 kuni i ponad 400 niutków :)

#79 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 lipca 2012 - 14:58

kolega roman ma turbawkę z omegi a w buni jest wieksza, co do koguta to ma ponad 220 KM bo też ma 3.0 pod maską ale na ten temat niech się sam wypowie

#80 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 24 lipca 2012 - 17:39

:DOma juz smiga tylko jakies bledy wywala jak sie mocniej przycisnie.Nie mam czasu ogarnąc tematu:(