turbo od 3.0d jest dosc spore, widac ze wieksze od 2.5dti,Idzie tu duże turbo załadować?
wydaje mi sie ze te od 3.0d starczy bo silnik ma plastikowy kolektor wiec z doładowaniem nienaszaleje
Napisany 27 września 2015 - 18:55
turbo od 3.0d jest dosc spore, widac ze wieksze od 2.5dti,Idzie tu duże turbo załadować?
Napisany 28 września 2015 - 16:29
Napisany 28 września 2015 - 18:06
Napisany 04 października 2015 - 15:30
turbo od 3.0d jest dosc spore, widac ze wieksze od 2.5dti,
wydaje mi sie ze te od 3.0d starczy bo silnik ma plastikowy kolektor wiec z doładowaniem nienaszaleje
Edytowany przez Robert 33, 04 października 2015 - 15:32.
Napisany 04 października 2015 - 18:45
Napisany 04 października 2015 - 19:11
od 2.0 DTia ja mam takie nietypowe pytanie...
do 2.2dti jakies inne turbo wejdzie?
Napisany 04 października 2015 - 20:45
Napisany 05 października 2015 - 14:02
No no widzę że się coś ruszyło w temacie.
Widzę że też się skusiłeś.
Co do kolektora to wiem że wytrzymuję dużo większe ciśnienia niż panują w warunkach naturalnych.
Co do turbo to na mój gust jest wystarczające.myślę że więcej jak 250 kucy to nie nie będziesz targał?
Nie wiem czy E60 nie ma już elektronicznego sterownika geometrą ..
Ja odkąd wpakowałem 3.0 nic nie robiłem przy silniku,ale została mi jedna rzecz której za cholerę nie mogłem usunąć,klepanie na 4 cylindrze.Myślałem że się wyklepie i bedę wiedział co jest i tak chyba 3 rok klepie.Dlatego mam już głowicę po regeneracji i bedę walczył w zimowe wieczory.
No i żeby to jakoś było odczuwalne to zmiana map.A tutaj nie jest tak łatwo jak TD bo trzeba kość wylutowywać i zaprogramowaną wlutować.
I ostatnia rzecz jak dla mnie to kompletnie trzeba by było przebudować układ dolotowy włącznie z IC.
Mam już też mały projekt co do tego ale muszę nad tym jeszcze posiedzieć.
Edytowany przez bsje27, 05 października 2015 - 14:04.
Napisany 02 listopada 2015 - 09:46
Jak masz programator mogę wysłać Ci zaprogramowaną kość na około 200 kucy. Oczywiście do skopiowania No ale żeby zrobić mapy musisz kość wy lutować..
Edytowany przez Robert 33, 02 listopada 2015 - 09:51.
Napisany 07 listopada 2015 - 21:14
za późno, mapa zrobiła się, ale nie ukrywam, trudno tu dowiedziec się czegoś... no ale jest juz odchudzona turbinka i powiekszona czyli hybryda, zapowiada sie obiecująco, nawet to zaczzyna jechać
Edytowany przez bsje27, 07 listopada 2015 - 21:14.
Napisany 01 marca 2016 - 20:28
wiec tak;
-2.5dti ma małowydajne wtryskiwacze, wystarczy zmienić końcówki np od 3.0d i bedzie roznica,
-turbina w 2.5dti tez jest małowydajna, ta od 3.0d jest wieksza
-noi omega ma wogóle mały intercoler, wpakowac wiekszy i bedzie lepiej,
sumując, robiąc swap na 3.0dti, dajemy turbine od 3.0d i wtryski trzeba odetkac,
dzis założyłem koncowki wtryskiwaczy od 535d i jest duza roznica, silnik dostał kopa,
hamował ktoś taką omegę po swapie na 3.0d? bo zastanawia mnie jakie przyrosty mocy takie modyfikacje generują, ja mam skrzynie automat i raczej na necie nic dobrego ludzie piszą o ich wytrzymałości, wie ktoś ile taki automat wytrzyma Nm?
Napisany 01 marca 2016 - 22:35
wie ktoś ile taki automat wytrzyma Nm?
5L40E 400 Nm max. krótkotrwałe obciążenie.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 02 marca 2016 - 05:49
5L50E lub 5L60E to te same automaty z większym momentem liczba 40 i tak dalej oznacza max przenoszony moment niewiem jak z ich wielkościami
Napisany 02 marca 2016 - 22:27
no mysle ze te 400Nm to napewno jest, bo przy 180km/h jeszcze wciska w fotel,
dajcie znac jakia macie wartośc wartość z przepływki na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku i jaka dawka i kąt wtrysku na biegu jałowym, przed swapem niezczytałem dokładnie 2.5dti parametrów tak dla porównania,
-przepływka 270mg
-dawka 8mm3
-kąt obczaje
Napisany 03 marca 2016 - 05:59
Kogut miał virusa na 240 kobył ale w manualu i pisał że sprzęgło nie dawało rady sobie z momentem, dane można z TISa pozbierac
Napisany 03 marca 2016 - 07:08
no mysle ze te 400Nm to napewno jest, bo przy 180km/h jeszcze wciska w fotel,
dajcie znac jakia macie wartośc wartość z przepływki na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku i jaka dawka i kąt wtrysku na biegu jałowym, przed swapem niezczytałem dokładnie 2.5dti parametrów tak dla porównania,
-przepływka 270mg
-dawka 8mm3
-kąt obczaje
An to widzę że ostro walczysz ha ha..Na ja utknąłem bo zimno..Ale jak się ociepli to zaczynam..A mam wytargany silnik więc mam co robić.. xd
Ja turbo mam od 3.0 D które te idzie do sprawdzenia..No i już postanowione że jak wpakuję silnik to biorę się za pasowanie IC i na pewno będzie to FIMC..Mapę maiłem na kości ale jej nie w lutowałem bo mi to umykał..Wtryski mam od 2.5 DTI ale przebudowane na 3.0 u Pawlika..
5L50E lub 5L60E
Damian a którąś z nich można wpakować do omy?
Bo mi coś automat coś szwankuje też więc bym wymienił...