tego to niewiem, jak wogóle z wymiarami tych skrzyń jest kiedys miałem dokumentacje ale nie mogę jej znaleźć tu na forum chyba nawet była


Omega 3.0 Diesel
#321
OFFLINE
#322
OFFLINE
Napisany 03 marca 2016 - 20:22
tak naprawde to mam chyba 3.5dti
-rozpylacze od 535d
-turbo od 3.0d + przeróbka na hybryde, wirnik zimny i goracy 10mm wieksza srednica, w 535d jest mniejsza
-mapa wtrysku dłubnięta, ale na koncu przeróbek są plany na hamownie jechac,
-wydech odetkany,
-dolot wstepnie odetkany
wrazenia z jazdy? bezcenne, auto dociąga do 210km/h bez przeszkód, myslę że zamkne licznik lecz nie mam drogi w okolicy, jedynie autostrada prawde powie.
jedno jest pewne, hamulce są za słabe, ważyłem omegę i ma 1730kg! masa robi swoje,
co do skrzyni 5l40e to mam nadzieje ze wytrzyma jeszcze,
#323
OFFLINE
#324
OFFLINE
Napisany 03 marca 2016 - 20:29
Dobra dawaj filma jak pali kapora
zrobie, lecz nie ma problemu z kapciami i paleniem jednoczesnie, a co trudniejsze to ma szperę fabryczną i oba koła trza targac
#325
OFFLINE
#326
OFFLINE
#327
OFFLINE
Napisany 04 marca 2016 - 02:22
Damian a którąś z nich można wpakować do omy? Bo mi coś automat coś szwankuje też więc bym wymienił...
każdą wpakujesz. Kwestia nakładów pracy i kosztów
podejrzewam że dość łatwo będzie wstawić 4l60e, ale to tylko teoria. Dopiero w lecie mam zamiar nabyć auto z tą skrzynią na graty do omy
a tu w bawarze nie było czasem biturbo ?
było. I bardzo trudno wystroić te turbiny
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#328
OFFLINE
#329
OFFLINE
Napisany 04 marca 2016 - 09:30
ma oczywiście 5 a nie 4 biegi. To ogromna zaleta. Jednak 4l60e jest tak pancerna że można by spokojnie używać jej w czołgu. 5l60e też jest bardzo mocna, ale jednak już nie jest tak toporna
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#330
OFFLINE
Napisany 05 marca 2016 - 09:02
#331
OFFLINE
Napisany 05 marca 2016 - 13:14
4l60eno fakt nawet w 6.0 vortex w yukonie ją pakowali ale troche grosza kosztuje, ciekawy jestem jak ze sterownikiem od niej i czy dogada sie z ECU silnika
#332
OFFLINE
Napisany 06 marca 2016 - 09:35
macie dane, lub gdzie szukac chodzi o koncowki wtryskiwaczy, ilość otworkiów, kąt pylenia i srednica otworku, mam katalog ale nie ma tam koncowki od 535d
macie dane, lub gdzie szukac chodzi o koncowki wtryskiwaczy, ilość otworkiów, kąt pylenia i srednica otworku, mam katalog ale nie ma tam koncowki od 535d
przecieram szlaki dla potomnych
wg Mnie koncówka wtrysku od e60 535d nie naddaje sie do 2.5dti oraz do 3.0d 184 i 193KM, niebawem opiszę dlaczego, szukam koncówek na nowo do mojego projektu, wiec te które mam obecnie od 535d można odsprzedac?
Edytowany przez bsje27, 06 marca 2016 - 09:37.
#333
OFFLINE
Napisany 07 marca 2016 - 08:55
macie dane, lub gdzie szukac chodzi o koncowki wtryskiwaczy, ilość otworkiów, kąt pylenia i srednica otworku, mam katalog ale nie ma tam koncowki od 535d
Raczej ja bym dalej nie szedł jak w końcówkę 3.0 D.Wydaje mi się że końcówka 3.5 D jest już konstrukcyjnie inne bo i chyba nawet motor też ma inną konstrukcję..Chodzi mi chociażby o budowę tłoka.Oczywiście moje słowa to tylko polemika...Ale też i logika.Więc ja osobiście poprzestał bym na 3.0 D..Jak już 3.5 D SWAP w komplecie no lae nie wiem jak by to wyszło no i czy gra warta świeczki.
#334
OFFLINE
Napisany 08 marca 2016 - 15:43
dokładnie jak piszesz, dla 535d e60 kąt koncówki wtrysku to 160st, a w 2.5/3.0d e39 jest 145st, komora tłoka rózni sie srednicą-głebokością-kształtem stożka, mimo że wielkość otworów w rozpylaczu od 535d e60 jest duża to by można jeszcze spróbować mape do tego zrobić lecz problemem jest kąt rozpylacza, jeszcze silnik 535d e60 jest bardziej odpręzony niż 2.5/30d w e39,
a tak z ciekawości to na tych koncowkach od 535d e60 silnik ma od samego dołu czyli 1400obr/min moment bardzo duży, lecz efektem ubocznym jest batory z tyłu
#335
OFFLINE
Napisany 09 marca 2016 - 07:28
Koledzy a ja mam pytanie z innej beczki. Mianowicie mam rozebrany silnik , pomierzony mikrometrem..Wychodzi na to że cylindry praktycznie nie zużyte..Czy ktoś z Was honował blok honownicą ręczną..ja zawsze oddawałem do ślusarza..Ale widzę że ostatnio masa tego ludzie kupują a zaufany mechanik zaproponował abym kupił sobie trochę lepszą i sam powalczył,tym bardziej że nie potrzeba zmieniać na nad wymiar..
Jeszcze jedno pytanie..Czy po planowaniu głowicy założyć uszczelkę taka jak idzie na pierwszy montaż?Czy już z 2 otworami?
Edytowany przez Robert 33, 09 marca 2016 - 10:15.
#336
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 09:20
a po kiego grzyba chcesz honować cylindry ? pomiar średnicy robi się na górze, w środku i na dole w 3 miejscach w każdym połozeniu
#337
OFFLINE
Napisany 15 marca 2016 - 09:23
a po kiego grzyba chcesz honować cylindry ? pomiar średnicy robi się na górze, w środku i na dole w 3 miejscach w każdym połozeniu
A po takiego Damianie że zakładam nowe pierścienie i chciałem poprawić strukturę siatki jak występuję na cylindrach po honowaniu.Ty zaiste odebrałeś to w dosłownym słowa znaczeniu.Mi głównie chodziło tylko o liźnięcie tych cylindrów żeby między innymi zebrać resztki nagaru z górnej części cylindra.
#338
OFFLINE
Napisany 15 marca 2016 - 18:00
a powiedz mi czy teraz widać jeszcze ślady po honowaniu ?
#339
OFFLINE
Napisany 19 marca 2016 - 11:14
a powiedz mi czy teraz widać jeszcze ślady po honowaniu ?
Damian to nie jet ten silnik co robiłem 3 lata temu.Na tamtym były jeszcze ślady..N tym co teraz mam są gładkie powierzchnie..Może jak bym jakąś lupą tam zaglądał to bym się dopatrzył..
#340
OFFLINE
Napisany 16 maja 2016 - 07:06
szukam wymiarów korbowodów silnika bmw 3.0d od 184KM do 286KM, oraz bmw 2.0d od 136KM do 188KM, jesli ktos ma to dajcie,