ale coś stuka
Narzędzia liczyłeś po robocie? Może młotka brakuje;)
ASB zostawiłeś z oryginału??
Napisany 04 kwietnia 2013 - 14:13
ale coś stuka
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 04 kwietnia 2013 - 14:40
nie ale to tylko jest słyszalne jak jest zimno i do 5 sekund po odpaleniu, tak jak by jakiś popychacz już nie trzymał i za każdym razem schodził z niego oleji nie przestało?
Napisany 04 kwietnia 2013 - 18:36
ja po rejmoncie miałem to samo i żyje z tym
Narzędzia liczyłeś po robocie? Może młotka brakuje;)
ASB zostawiłeś z oryginału??
Napisany 04 kwietnia 2013 - 19:15
Napisany 04 kwietnia 2013 - 19:45
może jeszcze wypala olej z wydechu?
moja koło dwóch tygodni mnie straszyła
Napisany 04 kwietnia 2013 - 20:14
jutro myślę ją przegonić troszeczkę
Napisany 05 kwietnia 2013 - 07:47
tak zrób
w wydechu może być wilgoć, a wydech w omedze długi i zanim się to wszystko wygrzeje to trochę czasu mija
nie ale to tylko jest słyszalne jak jest zimno i do 5 sekund po odpaleniu, tak jak by jakiś popychacz już nie trzymał i za każdym razem schodził z niego olej
Napisany 06 kwietnia 2013 - 18:44
Napisany 06 kwietnia 2013 - 21:00
Napisany 07 kwietnia 2013 - 09:10
dziwne aby na podwyższonych obrotach aż tak klepał, przeważnie po podniesieniu obrotów klepanie ustaje a jakie masz teraz popychacze od tego 3.0 czy swoje stare ?
Napisany 07 kwietnia 2013 - 11:03
Napisany 07 kwietnia 2013 - 11:11
no to ciekawe czy jakies gniazdo w głowicy nie było porysowane i nie ma ciśnienia na tym popychaczu
Napisany 07 kwietnia 2013 - 20:55
Napisany 08 kwietnia 2013 - 08:08
bo do dizle na paliwo szatana. tak ma byc
Napisany 08 kwietnia 2013 - 22:10
Napisany 17 kwietnia 2013 - 18:37
Napisany 23 lipca 2013 - 19:58
Napisany 26 lipca 2013 - 17:44
a oba katy masz bo to moze byc przyczynaco mnie martwi to to że jednak silnik trochę przykapca mimo wyregenerowanych wtrysków
Napisany 26 lipca 2013 - 20:14
a oba katy masz bo to moze byc przyczyna