Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Omega 3.0 Diesel


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
364 odpowiedzi na ten temat

#201 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 21 stycznia 2013 - 20:45

no to dziwne bo mi powiedział właściciel że rozpylacze są takie same a rozmowa z nim na ten temat była strasznie wymijająca jakby nie chciał czegoś powiedzieć


dało mi do myślenia ja kopałem na stronie IC Damian i wpadły mi rozpylacze w oko i w jednym był opis do 2.5 D i drugi 3.0 D i że nie są zamienne podałem nr wtrysków gościowi czyli 0 445 110 047 3.0 D i 0 445 110 048 2.5 D i Omega. Niczym się nie różnią w środku ale rozpylacz jest inny i tutaj jest różnica ,podawał mi jnne parametry które są takie same w tych wtryskach ale rozpylacz jest inny co skutkuje inną dawką paliwa...większy tłok potrzeba więcej paliwa...może zle napisałem,większa pojemność potrzeba więcej paliwa..
i to chyba tyle w kwestii wtryskiwaczy z omegi do 3.0 D

 


#202 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 stycznia 2013 - 21:45

CR/IFS17/ZEREK10S taki jest numer końcówek we wtryskiwaczach obu

#203 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 22 stycznia 2013 - 08:03

gdzie Damian to znalazłeś?No nie wiem co miał by na celu robić mnie w balona.....
wg tej rozpiski to masz rację http://www.starsdies...uct.asp?id=4412
ale zauważ że w pozycji nr DYSZY już nr są inne 0433171616 i 0433171617
może tutaj jest zasadnicza różnica Damian...
a jednak nie są takie same,zobacz nr
0445110047 13537785984 CR/IPS17/ZEREK10S 0433171616 BMW 306D1
0445110048 13537785574 CR/IFS17/ZEREK10S 0433171617 BMW 256D1

 


#204 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 stycznia 2013 - 15:57

Jakaś różnica musi być. Jak wiecie swego czasu zamontowałem w "swojej" wtryski od "Roveru" i wszystko było ok. Ale po przejechaniu ok. 25 kkm zaczęły lać przelewami niemiłosierne ilości paliwa (ok. 7-8 litrów na zbiornik) i musiałem wrócić do oryginałów niestety.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#205 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 stycznia 2013 - 15:59

nie wiem czemu tak jest może jakaś mądra głowa co się zajmuje takimi rzeczami się wypowie, nie pamiętam kto ale ktoś pisał że jeździ na wtryskach od 3.0 i jest ok

#206 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 stycznia 2013 - 08:53

no wiem że ktoś jezdzi 3.0 D na wtryskach od omegi...i twierdzi że jest ok...on mówił o wartościach dawek tych końcówek ale dzisiaj już nie pamiętam ale porównywalnie większe co wydaje się być logiczne...ja wolę nie ryzykować..tym bardziej że od 2.5 dti muszę regenerować a w ramach regeneracji jakoś się dogadamy i wymieni mi naa te do 3.0D
czeladnik a Ty jak wkładałeś jak Ty to nazwałeś od Roweru to byłeś na adaptacji wtryskiwaczy? NCiekawe czy nie będzie problemu z adaptacją tych od 3.0

 


#207 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 stycznia 2013 - 12:42

czeladnik a Ty jak wkładałeś jak Ty to nazwałeś od Roweru to byłeś na adaptacji wtryskiwaczy? NCiekawe czy nie będzie problemu z adaptacją tych od 3.0


Tak, robiłem "wyważenie wtryskiwaczy", jak to w Tech-u się pięknie nazywa.
W CR1 z tym nie ma problemu, wtryski przeca nie kodowane, można wkładać jakie się chce, aby tylko weszły w "dziurę" :p. A jak silnik będzie pracował, to wielka zagadka?
Dodam jeszcze, że zanim zdecydowałem się na Roverowe wtryski dość mocno zgłębiałem temat różnicy wspomnianych z oryginalnymi. Końcówki (rozpylacze) na bank są takie same, co do reszty "bebechów", nie wiem:?:hmmm:

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#208 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 stycznia 2013 - 14:50

Tak, robiłem "wyważenie wtryskiwaczy", jak to w Tech-u się pięknie nazywa.
W CR1 z tym nie ma problemu, wtryski przeca nie kodowane, można wkładać jakie się chce, aby tylko weszły w "dziurę" :p. A jak silnik będzie pracował, to wielka zagadka?
Dodam jeszcze, że zanim zdecydowałem się na Roverowe wtryski dość mocno zgłębiałem temat różnicy wspomnianych z oryginalnymi. Końcówki (rozpylacze) na bank są takie same, co do reszty "bebechów", nie wiem:?:hmmm:


a w moim przypadku na pewno są inne wtryski...A to w CR1 nie s ą kodowane?
kiedyś był poruszany tutaj temat adaptacji wtrysków..i ponoć powinno się...zobaczymy..

 


#209 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 stycznia 2013 - 15:28

A to w CR1 nie s ą kodowane?


A no nie są.

kiedyś był poruszany tutaj temat adaptacji wtrysków..i ponoć powinno się


Jasne, że powinno się po wymianie więcej niż dwóch wtryskiwaczy przeprowadzić procedurę adaptacji/kalibracji/balansowania (jak zwał, tak zwał), a w Tech-u II sprzętowym "wyważenia wtryskiwaczy".
Podczas w/w czynności ECU bada sobie odchylenie dawki poszczególnych wtryskiwaczy, po czym wyznacza sumę kontrolną kalibracji wtryskiwaczy i można "hulać":)

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#210 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 stycznia 2013 - 15:36

A no nie są.



Jasne, że powinno się po wymianie więcej niż dwóch wtryskiwaczy przeprowadzić procedurę adaptacji/kalibracji/balansowania (jak zwał, tak zwał), a w Tech-u II sprzętowym "wyważenia wtryskiwaczy".
Podczas w/w czynności ECU bada sobie odchylenie dawki poszczególnych wtryskiwaczy, po czym wyznacza sumę kontrolną kalibracji wtryskiwaczy i można "hulać":)


Dzięki czeladnik z info...a powiedz kolego ile Cię to kosztowało?

 


#211 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 stycznia 2013 - 15:48

Dzięki czeladnik z info...a powiedz kolego ile Cię to kosztowało?

ja płaciłem 20 pln w oplu

#212 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 stycznia 2013 - 15:49

a powiedz kolego ile Cię to kosztowało?


Domyślam się, że pytasz Tech-a. Mnie to kosztowało "przysługę", ale w ASO w mojej okolicy winszują sobie ponad 300 PLN-ów (oczywiście trzeba "fachowcom" pokazać paluchem, który guzik trzeba wciśnąć na wyświetlaczu Tech-a).

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#213 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 stycznia 2013 - 15:55

Domyślam się, że pytasz Tech-a. Mnie to kosztowało "przysługę", ale w ASO w mojej okolicy winszują sobie ponad 300 PLN-ów (oczywiście trzeba "fachowcom" pokazać paluchem, który guzik trzeba wciśnąć na wyświetlaczu Tech-a).


Aha..to też dobrze...muszę do Ligenzy do Jeleniej dryndnąć i zpytać...a w oplu prócz Techa to nic tego nie ruszy?

 


#214 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 stycznia 2013 - 15:58

a w oplu prócz Techa to nic tego nie ruszy?


W/g mojej wiedzy nic:(

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#215 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 stycznia 2013 - 15:58

ja płaciłem 20 pln w oplu


a to mało..a gdzie? W Kozlu?

 


#216 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 stycznia 2013 - 09:29

Tak ale dalej na tej samej ulicy jest koles co tez ma techa

#217 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 26 stycznia 2013 - 17:58

Tak ale dalej na tej samej ulicy jest koles co tez ma techa


jak nie ogarnę tego w Jeleniej,bo jakoś nie mam zaufania do Ligenzy..bo jak kiedyś zajechałem do nich Omegą jak jeszcze nie miałem op-coma to zaglądali jak szpak w d*pę w ten silnik...cos tam podłączyli,zapłaciłem 100 kę i powiedzieli że wszystko ok..a jak kupiłem za kilka dni op-coma to było błędów od groma..to może zdzwonili byśmy się i dał byś namiary tam do siebie..

 


#218 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 stycznia 2013 - 10:00

niema problemu

#219 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 stycznia 2013 - 10:15

niema problemu


to dzięki Ci dobry człowieku...
czekam jeszcze na info ze Stalowej Woli jak załatwimy podmianę wtryskiwacze i ile będzie mnie to kosztować:masakra:
W ostateczności mam już nagrane wtryski od tego gostaka co Ci namiary dawałem na motor.900 zł chce za komplet oczywiście nie sprawdzane ale przyleciał tą bunia z Anglii i mówił że nic się nie działo że nawet nie kopciła...
zobaczymy...
a będę w okolicy bo będę do Brzegu jechał po pompę podprogową,facet sprzedaje regenerowane Pieburga...

 


#220 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 02 lutego 2013 - 16:25

Mam pytanko odnośnoe tego programu do 3.0 kto ci go napisał??