uciekający płyn chłodniczy
#21 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 21:36
#22 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 21:40
to drugie to juz jest masakra!! ale wymyslili z tym badziewiem z tylu.
Trzeba z tym żyć
#23 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 20:25
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
#27 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 17:30
Zobaczysz gdzie ciece.
Nic nie ciece,ale najciekawsze,że zrobiłem około 120 km i nic nie ubyło,już nic nie kumam.:confused:
#28 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 18:08
Zgasiłeś silnik i sprawdzałeś? Zobacz stan na zimnym może.że zrobiłem około 120 km i nic nie ubyło
#29 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 14:55
Zgasiłeś silnik i sprawdzałeś? Zobacz stan na zimnym może.
Sprawdzałem dzisiaj zaraz po jeździe,ale połowę z tego przejechałem jeszcze wczoraj .Mała różnica jest co najwyżej taka,że nie przyciskałem za ostro.
Sprawdzałem dzisiaj zaraz po jeździe,ale połowę z tego przejechałem jeszcze wczoraj .Mała różnica jest co najwyżej taka,że nie przyciskałem za ostro.
Dzisiaj zrobiłem ok.70 km.Przydarłem ją troszkę na trasie.Odczekałem,aż ostygnie i cóż,chyba jakieś cudowne ozdrowienie,nie ubyło nic:o
#30 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 20:13
Sprawdzałem dzisiaj zaraz po jeździe,ale połowę z tego przejechałem jeszcze wczoraj .Mała różnica jest co najwyżej taka,że nie przyciskałem za ostro.
Dzisiaj zrobiłem ok.70 km.Przydarłem ją troszkę na trasie.Odczekałem,aż ostygnie i cóż,chyba jakieś cudowne ozdrowienie,nie ubyło nic:o
cieknie trojdroznym - ustaw na zimne na klimie i zobacz czy bedzie znikac
#31 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2010 - 21:26
#32 OFFLINE
#33 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2010 - 19:22
Rzeczywiście cieknie tam,dzięki za sugestię,ale holernie ciężko się tam dostać i nie wiem co właściwie tam wymienić,bo nie widziałem dokładnie skąd daje przeciek.
Już wszystko wiem,zakupiłem zaworek nagrzewnicy na allegro i mam nadzieję,że będzie po kłopocie;)
#34 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2010 - 22:34
#35 OFFLINE
Napisany 24 listopada 2010 - 09:17
#36 OFFLINE
#37 OFFLINE
Napisany 25 listopada 2010 - 09:26
W tym przypadku nie będęHans pries,mam nadzieję,że mnie nie będziesz dołował.
#38 OFFLINE
Napisany 25 listopada 2010 - 13:15
pozwolicie że się podepnę pod temat - mam podobny problem, od pół roku padają różne elementy ukł. chłodzenia:
- dwa zawór nagrzewnicy - wymienione na nowy
- chłodnica - wymieniona na nową, plus UPG, pompa wody, termostat, pierścienie, uszczelniacze, pierścienie
- wąż przy nagrzewnicy - wymieniony na nowy
W między czasie użyłem uszczelniacza do chłodnic - wiem to było głupie, wymieniłem korek.
Objawy są takie:
- ubytek płynu - nieregularny - raz na dwa-trzy tygodnie ubędzie nagle 1-1,5 cm w zbiorniczku;
- ciśnienie w układzie - twarde węże - ale nie potrafię powiedzieć czy za twarde - jak to ocenić? kciukiem zegnę, ale nie mogę powiedzieć, żeby był giętki;
- płyn - tłustych oczek nie ma, ale trochę tłusty jest; są w nim 'farfocle' coś na wzór osadu herbaty na szklance;
- kopcenie - jest, na rozgrzanym silniku też, ale nie jest niebieski dym - bardziej przypomina parę;
Przede wszystkim potrzebowałbym wiedzieć jak ocenić czy to ciśnienie jest za wysokie.
Jakie są Wasz przypuszczenia?
Z góry dzięki za wszelkie wypowiedzi.
#39 OFFLINE
Napisany 25 listopada 2010 - 21:32
dolaczam sie do tematu 2 pytaniami:
pierwsze pytanie to: plyn chlodniczy ucieka mi gdzies za silnikiem kapie mi na sprzegło i na glebe pozniej..... stojac przed autem TYLKO z prawej strony gdzies cieknie tylko skad? z kanalu nie widac dokladnie skad szukam wskazowek co to moze byc....
drugie pytanie dotyczy temperatury plynu auto sie nie dogrzewa po przejechaniu 30-40 km mam 40-60*C... rano jadac do szkoly 6km to wskazowka moze drgnie na 10 stopni a gaz włacza mi sie po 4-5 km jak juz prawie jestem na miejscu........co dziwne gaz włacza sie przy30*C jak sie nie myle ... wskazówka kłamie??? termostat juz wymienilem.... samochod mam dopiero jakies 2-3 miesiace.....
dziekuje Wszystkim za kazda odpowiedz....
Pozdrawiam;p
#40 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2010 - 10:33
wskazówka kłamie?
A ogrzewanie działa? U mnie w sumie nie ma takich objawów i ciepło leci już po 3 minutach.
Wiem że za wskazania tej wskazówki odpowiada czujnik, który jest ponoć gdzieś z tyłu silnika - ale lepiej niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni użytkownicy.
temperaturę przełączania gazu możesz sprawdzić podpinając się pod kompa - ja mam ustawione na 35 stopni, i dzisiaj, przy 4 stopniowym mrozie gaz załączył mi się po 5 minutach - gdzie nie jechałem samochodem tylko stałem na parkingu. Latem przełączenie następowało po 3-4 minutach.
jak ocenić czy to ciśnienie jest za wysokie
Celem uzupełnienia - czy orientuje się ktoś czy ciśnienie układu chłodzenia dla silników 2.0 16v i 2.5TD jest takie samo? chodzi o to, że korek który obecnie mam doszukałem się jest od omegi A oraz omegi B 2.5TD. Może korek nie puszcze, ponieważ ma wyższe parametry ciśnienia?