uciekający płyn chłodniczy
#1 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 16:03
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 16:18
#4 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 16:21
sprawdź czy aby spaliny nie pachną płynem
#5 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 16:25
#6 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 22:33
płyn wcale nie musi iść do oleju ale może być wywalany do wydechu tak jak było w moim przypadku
sprawdź czy aby spaliny nie pachną płynem
Zgadza się. Ja tak miałem UPG w swojej omie A.
#7 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 23:28
a zima tuż tużjak narazie wlewam wode bo bym na płyn nie wyrobił.
#8 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 23:45
#9 OFFLINE
Napisany 16 listopada 2010 - 21:28
#10 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 11:57
#11 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 18:57
#12 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 19:23
może tak być.Ja tak miałem.Wydmuchało uszczelkę w okolicy cewki i pryskało na ścianę grodziową.koledzy a moze byc taka mozliwosc przy walnietej upg ze plyn ucieka na zewnatrz nie w wydech tylko po prostu po silniku na ziemie
#13 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 19:30
Dziwne jest to że przejechałem 70km i prawie nic nie ubyło. A było i tak ,że nawet 1l. Zaczne od tego, a potem się zobaczy. Wymienie go w piątek jeśli wyciek ustąpi to coś napisze. Podejrzana jest tez pompa wody. Jest delikatnie zabarwiona płynem ale to dziwne bo rozrząd robiłem 12000 temu. Może to z tego zaworu się tak momentami leje a jakieś zawirowania powietrza czy coś koło tego ubudrysowały wszystko dookoła.. cha cha cha... nie ma co gdybac do piatku.. narka
#14 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 19:34
#15 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 20:07
może tak być.Ja tak miałem.Wydmuchało uszczelkę w okolicy cewki i pryskało na ścianę grodziową.
u Ciebie jak cieklo to na wolnych obrotach tez bylo widac ze sie leje czy tylko w czasie jazdy przy wiekszym obciazeniu. ja znowu mam tak ze jak depne to chwila moment i plynu brak, przy spokojnej jezdzie jest znacznie lepiej. wycieku nie da sie jako tako zlokalizowac. za silnikiem po bloku scieka plyn i tyle. dodam ze mostek wodny i pokrywe chlodniczki oleju juz uszczelnilem. niestety dalej sie leje. nie wiem z czego to moze wiecej leciec. moze jakies sugestie.
#16 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 20:20
ciekło dopiero jak było ciśnienie w układzie.Na ciepłym nie było nic widać bo zaraz odparowało.u Ciebie jak cieklo to na wolnych obrotach tez bylo widac ze sie leje czy tylko w czasie jazdy przy wiekszym obciazeniu. ja znowu mam tak ze jak depne to chwila moment i plynu brak, przy spokojnej jezdzie jest znacznie lepiej. wycieku nie da sie jako tako zlokalizowac. za silnikiem po bloku scieka plyn i tyle. dodam ze mostek wodny i pokrywe chlodniczki oleju juz uszczelnilem. niestety dalej sie leje. nie wiem z czego to moze wiecej leciec. moze jakies sugestie.
Robiłem próbe ciśnienia na zimnym silniku i dopiero po tym wyszło skąd cieknie.Napompuj układ na zimnym silniku i wtedy będzie napewno widać wyciek.
#17 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 20:33
#18 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 21:09
kurcze robilem juz kilka razy tak. i faktycznie cieknie ale tak leci po bloku ze nie idzie zobaczyc skad. wyglada to tak ze plyn leci po rozruszniku, skrzyni i na ziemie. patrzac od dolu wyglada to jakby z pod obudowy odmy lecialo no ale tam to chyba wypada laczenie i bloku. mysle jeszcze o tej rurce metalowej co wchodzi w blok z tylu. w uszczelke ciezko mi uwiezyc nic zlego sie nie dzieje z silnikiem.
Tu może cieknąć
#19 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 21:18