Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Palenie gumy ;)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
113 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 lutego 2007 - 15:05

poldka z silnikiem mirafiolki ale wole silniki rovera w polonezie miałem 1,4 i 1,6 ale 1,4 to i tak kozak ostatniego skasowałem ale naszczęście ocalał przód więc kupiłem kozak kanta jeszcze kombi i wpakowałem te 1,4 w kanta roboty dużo ale efekt

w 1.4 masz 103 a w 2.0l DOHC masz 122 konie i dużo łatwiej włożyć niż Rovera wiec wolałbym mieć 2.0 a i z tego co pamietam to ma i spory moment obrotowy kumpel miał w fiacie 1.6 GSI od plusa i to mu już prawie wymiatało
pozdro

#62 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 17 lutego 2007 - 18:40

powiem ci że łapałem się z braciakiem jego 1,6 gsi i swoim 1,4 rovera i ukłonie się gsi bo dużo mu nie brakowało a co do rovera a mirafiolki to tak masz racje że ma więcej kucy ale rovera są świeższe i ten ryk za***isty a i jeszcze mały bonus kumpel rok temu kupił poldka z silnikiem rovera 2,0 16v 96 r produkcji oryginalnego żadnej przerubki k**wa ale to chodzi fakt poldekowi buda się rozrywa jak i w rover 1,6 16v ale jest za***isty nie jedna bejca zacisneła dupe przy nim
v6 i wiesz co mruczy pod machą

#63 OFFLINE   theduck

theduck
  • 22 postów
  • Dołączył: 23-01-2007
  • Skąd: Kielce

Napisany 20 lutego 2007 - 21:07

zamiast podziwiać jakieś poldki zobaczcie co kolesie zapodają omesiami :driver: :





http://www.youtube.com/watch?v=aSDIbMzza7o&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=WoKIcVswpvA&mode=related&search=

chciałem dodać, że swoją też tak umiem (tyle,że na lodzie :mrgreen: )

#64 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 lutego 2007 - 20:44

powiem ci że łapałem się z braciakiem jego 1,6 gsi i swoim 1,4 rovera i ukłonie się gsi bo dużo mu nie brakowało a co do rovera a mirafiolki to tak masz racje że ma więcej kucy ale rovera są świeższe i ten ryk za***isty a i jeszcze mały bonus kumpel rok temu kupił poldka z silnikiem rovera 2,0 16v 96 r produkcji oryginalnego żadnej przerubki [OKP cenzura] ale to chodzi fakt poldekowi buda się rozrywa jak i w rover 1,6 16v ale jest za***isty nie jedna bejca zacisneła dupe przy nim

To Ci powiem że kumpel który miał w fiacie te GSI brał sie z dwoma poldkami szesnachami i obydwa łyknął fiat jest lżejszy od poldolota a jeśli chodzi o dzwięk to chyba nie słyszałeś jak chodzi 2.0 literki z argenty najlepiej na gaźniku (dzwiek może być przykładem dla wioekszości samochodów i nowych i starszych tak nawet kiedys w GT napisali) a jeszcze lepiej brzmi i lata ten motor na dwóch gaźnikach i miec coś takiego w DF to omeśka 3.0 by n ie miała polotu nawet może potem przy wiekszych prędkościach rzędu 180-220km/h
pozdro

#65 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 21 lutego 2007 - 21:04

witam u mnie od palenia cieknie uszczelniaczem wybieraka skrzyni b. i uszczeln. głównego wałka z tylnej strony skrzyni biegów :???: od jakiegoś czasu zaczął pojękiwać mi delikatnie dyfer. omy nie nadają sie na pałowanie. A i jeszcze łożysko oporowe sprzęgła mi szumi. :???: :???:a kiedyś jeszcze wszystko było cacy wtedy mówiłem -- co se bede jak se moge-- i teraz przy należytej dla omy jezdzie takie skutki.

#66 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 22 lutego 2007 - 10:59

powiem ci że łapałem się z braciakiem jego 1,6 gsi i swoim 1,4 rovera i ukłonie się gsi bo dużo mu nie brakowało a co do rovera a mirafiolki to tak masz racje że ma więcej kucy ale rovera są świeższe i ten ryk za***isty a i jeszcze mały bonus kumpel rok temu kupił poldka z silnikiem rovera 2,0 16v 96 r produkcji oryginalnego żadnej przerubki [OKP cenzura] ale to chodzi fakt poldekowi buda się rozrywa jak i w rover 1,6 16v ale jest za***isty nie jedna bejca zacisneła dupe przy nim

To Ci powiem że kumpel który miał w fiacie te GSI brał sie z dwoma poldkami szesnachami i obydwa łyknął fiat jest lżejszy od poldolota a jeśli chodzi o dzwięk to chyba nie słyszałeś jak chodzi 2.0 literki z argenty najlepiej na gaźniku (dzwiek może być przykładem dla wioekszości samochodów i nowych i starszych tak nawet kiedys w GT napisali) a jeszcze lepiej brzmi i lata ten motor na dwóch gaźnikach i miec coś takiego w DF to omeśka 3.0 by n ie miała polotu nawet może potem przy wiekszych prędkościach rzędu 180-220km/h
pozdro


no to wiadomo że kant jest lżejszy i ze wszystkim się zawija lepiej od poldka co tam każdy ma swoje zboczenie ja wole szesnachy rovera niż 2,0 mirafiolki czy ten od sierry :piwo:

jeszcze jeden duży plus dla rovera -------- małe spalanie :cool:
v6 i wiesz co mruczy pod machą

#67 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lutego 2007 - 22:37

Ja tam gumy nie palilem nigdy i obawiam sie ze nie mialbym czym... Ale na lodzie sobie takie palenie pozorowalem. a co do jazdy i gaz w podloge to na trawce czy zuzloweczce rownej to nieraz probowalem z pozytywnym efektem (no prawie), bo juz mi albo frezy na polosiach przeskakuja, albo lacznik walu dobija sie do mnie od spodu albo grom wie co jeszcze ale cholernie trzaska gdy kola straca przyczepnosc i zaczna skakac (boksokwac)
Jakis most z 3 litrowki musze zalozyc jakis wytrzymalszy. pozdrawiam :wink:


 


#68 OFFLINE   Patrick

Patrick
  • 325 postów
  • Dołączył: 30-09-2006
  • Skąd: Gillingham UK/Zabrze PL

Napisany 24 lutego 2007 - 01:26

No widze, że tu dyskusja schodzi mi na znane tereny-Polonez....Taaak, to były czasy-czy któryś z Was był może w PTK? Jeśli tak to jestem Patryk#153
Konrad-czy to nie Ty miałeś te słynne białe atu 1.6 k16 które zostało skradzione-piszesz ze miałes 1.6, a pamietam z FSOAK ze właściciel mial Konrad na imie.
W moim miałem sporo planów, zwłaszcza związanych z DOHC, ale niestety z DOHC to tylko wspomaganie w nim wylądowało-nękał mnie wtedy notoryczny brak funduszy...
A jak DOHC może wymiatać w poldku to najlepiej świadczą występy Tomasza Cecota "Walezy" z czasów gdy poldkiem w rajdach sie bujał-kto siedział w temacie poldków, ten go zna....mam gdzies na kompie zdjecia jego rajdówki ze zlotu, wtedy tez miałem okazje siedziec jako pasażer gdy on wymiatał miedzy pachołkami-RESPECT
W 1.8 i 2.0 k16 które próbnie zrobiła FSO pękały podłużnice-ale to nic dziwnego skoro w plusach pęka podłuznica przy przekładni ze wspomaganiem.... :sad:
Vauxhall Omega Elite 3.0 '98-już nie ma..
http://cgi.ebay.co.u...:MEUS:IT&ih=007
VW Passat 1.9 TDI '04 Kombi.

#69 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lutego 2007 - 04:16

Patrick na FSOAK żadko zaglądałem ja należe (nawet jeszcze) do The Fiat and The Furious
co do DOHC to też miałem zamiar i mam dalej tylko funduszy brak bo musze najpierw bude wzmocnić bo podłużnice to już mi sie rozchodzą od mojej jazdy i kół 15 cali 195szerokośc :twisted: (ale jak sie drogi trzyma)
Konrad co do spalania to 2.0DOHC w fiacie czy poldku też mało pali (pod warunkiem że silnik w dobrym stanie) poprostu jest dobry stosunek mocy do masy znajomy miał taki po remoncie w poldku to mu 8-10/100km palił gazu :shock: aż byłem w szoku
a co do palenia gumy to niedługo zamieszcze filmik *trza troche zmontowac) jak sie pali fiacinką i... Starem 1142 (masa własna 8ton :twisted: :hehe: :hehe: :hehe: )
pozdro

#70 OFFLINE   Patrick

Patrick
  • 325 postów
  • Dołączył: 30-09-2006
  • Skąd: Gillingham UK/Zabrze PL

Napisany 24 lutego 2007 - 04:46

Hehe Twaróg, na F&F też zaglądałem aczkolwiek się nie wypowiadałem. Pamiętam jak powstawało;) i pamiętam, że nie jaki Koniu (chyba był współzałożycielem o ile mnie pamięc nie myli) był najpierw w PTK (fajnie rysuje)
A na AK to ja też często nie bywałem bo jednak uparcie siedziałem w PTK-w koncu w Zabrzu się ta cała zabawa zaczęła;)
Hmm, mi po moim poldziu zostało tylko pare gratów i OZ 15" u ojca w garażu...- swego czasu na tyle miałem 205 :twisted:(przypaliłem je :mrgreen: ale przez miesiac oleju z auta nie mogłem sie pozbyc :oops: ) i wiem ile lepiej poldek się drogi trzymał-za to na parkingu....dlatego założyłem wspome, ale żeby nie było prosto, to mimo iż miałem abimexa z gotowymi otworami na oryg. pompe to podpasowałem wspome ze 132 :mrgreen: i działało wyśmienicie.... uwielbiam kanty i poldki i żałuje że już nie mam mojego-miałem go od nowości... gdyby nie wyjazd to pewnie dalej bym go ratował przed rudą i kombinował co by tu zmienić :cool: ...ale pewnie nigdy bym się omegi nie dorobił- i tak źle i tak nie dobrze...
Vauxhall Omega Elite 3.0 '98-już nie ma..
http://cgi.ebay.co.u...:MEUS:IT&ih=007
VW Passat 1.9 TDI '04 Kombi.

#71 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 26 lutego 2007 - 09:23

Panowie wrescie doszedłem do wprawy ;) I moge pokazac moje osagniecie! Umnie przyczyna braku palenia byly stare swiece :) Teraz sa nowe NGK:)



Powiem jedno szkoda opon, samochodu, no moze jescze raz w sezonie ;)

#72 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2007 - 10:34

Patrick to mamy sporo wspólnego tew ż uwielbiam kanty i poldki (może troche mniej) pooprostu te samochody mają dusze a swojego kanta jeszcze mam (niedługo bedzie filmik z nim roli głównej oraz omci sprintera i stara1142 :hehe: ) i też chce go odrestaurować tylko nie wiem czy fundusze pozwolą bo dziewucha już zaczyna ganiuać żeby nma ślub zbierać :shock:

#73 OFFLINE   THS

THS
  • 65 postów
  • Dołączył: 19-12-2006
  • Skąd: Toruń

Napisany 26 lutego 2007 - 12:46

Panowie wrescie doszedłem do wprawy ;) I moge pokazac moje osagniecie! Umnie przyczyna braku palenia byly stare swiece :) Teraz sa nowe NGK:)



Powiem jedno szkoda opon, samochodu, no moze jescze raz w sezonie ;)


na śniegu, lodzie owszem... ale na gołym asfalcie :twisted: będziesz się topił w piekle :driver:
tak się nie robi, OmA to nie bmw :mrgreen:

#74 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 26 lutego 2007 - 15:07

na śniegu, lodzie owszem... ale na gołym asfalcie :twisted: będziesz się topił w piekle :driver:
tak się nie robi, OmA to nie bmw :mrgreen:


Nie no wiesz niejestem cwaniakiem takim co BMW smiga to bylo tylko na testy ;) Kazdy mowi ze pojdzie a mi niechciala isc! Po wymianie swiec zaczela latac jak szalona! Jestem taki lekki kat na samochody, ale powiem jedno jeszcze zaden niedal mi takiej przyjemnosci jak Omega B :) Jednak tył naped jest super!!

#75 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 27 lutego 2007 - 12:57

twaróg czy to nie ty byś mi w dupe wjechał wczoraj wieczorem na rondzie w kobyłce ????????????????? :bad: przyznaj się :bad: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ziomuś :cool:
v6 i wiesz co mruczy pod machą

#76 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 lutego 2007 - 16:03

nie przypominam sobie żebym miał w kogoś wjeżdzać na rondzie w tył a na którym rondzie?? i czym niby jechałem i czym Ty??
Wogóle zacznijmy od tego że byłeś w Kobyłce i nawet nic nie dałeś znać :bad: to byśmy sie gdzieś spotkali wczoraj okurat miedzy 20 a 21 jeździłem po okolicy i filmik nagrywałem z jazdy bokami :mrgreen: ale przez żadne rondo nie przejeżdzałem

#77 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwca 2007 - 17:51

panowie mOżE WRZUCI KTOś JESZCZE jakiś filmik z omegą b 2.0 16v na suchym asfalcie???

#78 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 czerwca 2007 - 16:14

panowie mOżE WRZUCI KTOś JESZCZE jakiś filmik z omegą b 2.0 16v na suchym asfalcie???


poczekaj jak będe opony zmieniał to nagram jak pale ale to nie wiem kiedy będzie narazie dwa razy tak przez chwile popaliłem to nie ma problemu i to na oponach 225/55/16

#79 OFFLINE   patryk0490

patryk0490
  • 349 postów
  • Dołączył: 20-04-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 02:51

Kurde a ja mam omcie 2,0 8v(to moja pierwsza-proszę o wyrozumiałośc dla silnika :p ) i za nic nie mogę spalic nią gumy :mad: Może ktoś wie co jest tego przyczyną?

PS. Proszę o przeniesienie jeśli nie na temat ale naszukałem się i nic nie znalazłem.

#80 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 08:28

Prubuj tocząc się do tyłu na luzie strzelić ze sprzęgła na 1-nce przy wysokich obrotach. Ale tak na światłach nie popalisz za bardzo :p