Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Palenie gumy ;)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
113 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 10:01

Prubuj tocząc się do tyłu na luzie strzelić ze sprzęgła na 1-nce przy wysokich obrotach. Ale tak na światłach nie popalisz za bardzo

NIe polecam tego sposobu, chyba, ze chcecie potem cos naprawiac w aucie po niedlugim czasie.
Omega jest za ciezka do takich strzalow.

#82 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 maja 2009 - 10:02

Ja mam 4 stare gumy z kluski i jeszcze pare sztuk z peżota. Jak ktoś chciałby coś spalic, to możemy zrobić ognisko

PB NMSP :D

#83 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 maja 2009 - 10:03

Prubuj tocząc się do tyłu na luzie strzelić ze sprzęgła na 1-nce przy wysokich obrotach.

Następny klient do komunikatu POMOCY :hehe:

#84 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 13:54

3,0 w awtomacie na szerszych gumach ma problem ze spaleniem kapcia...

jakoś mnie nie dziwi że 115km nie daje rady... :lol:

#85 OFFLINE   patryk0490

patryk0490
  • 349 postów
  • Dołączył: 20-04-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 14:35

Prubuj tocząc się do tyłu na luzie strzelić ze sprzęgła na 1-nce przy wysokich obrotach. Ale tak na światłach nie popalisz za bardzo :p


Kumpel zrobił tak vectrą i zostawił skrzynie na asfalcie 8-)
Chodzi mi o to czy może ktoś ma omcie z silnikiem 2,0 8v i czy zachowuje mu się podobnie, bo podejrzewam że sprzęgło się wykończyło.

3,0 w awtomacie na szerszych gumach ma problem ze spaleniem kapcia...
jakoś mnie nie dziwi że 115km nie daje rady...

no ale ludzie tutaj twierdzą, że 16v ze 136 kucykami daje sobie radę bez problemu.
Niech się wypowie ktoś kto miał stycznośc z takim silnikiem jak ja.

#86 OFFLINE   krzysiek1985

krzysiek1985

    Zbanowany

  • 228 postów
  • Dołączył: 02-04-2008

Napisany 22 maja 2009 - 14:45

Moim skromnym zdaniem zeby spalic konkretna gume Omega B nalezy miec co najmniej 2.5 V6 albo 3.0 MV6 w manualu Do 211 koni w silniku V6 to nawet buda nie jest zbyt ciezka ;)

#87 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 14:46

no ale ludzie tutaj twierdzą, że 16v ze 136 kucykami daje sobie radę bez problemu.
Niech się wypowie ktoś kto miał stycznośc z takim silnikiem jak ja.


Bo 2.0 16V na prawdę daje rade ;)
I 2.0 8V też daje rade masz tu przykład :D


:D

Powiem tylko że silnik to nie wszystko :D Musi być jeszcze odpowiedni łącznik fotela i kierownicy :D

#88 OFFLINE   patryk0490

patryk0490
  • 349 postów
  • Dołączył: 20-04-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 15:37

Bo 2.0 16V na prawdę daje rade ;)
I 2.0 8V też daje rade masz tu przykład :D


:D

Powiem tylko że silnik to nie wszystko :D Musi być jeszcze odpowiedni łącznik fotela i kierownicy :D


To niech mi ktoś powie o co tutaj chodzi. Nogę mam pewną (to nie ulega wątpliwości :D ). Kiedyś miałem taką sytuację że chciałem przypalic gumę na parkingu...wpuściłem ją na obroty itd a ona mi rusza jak automat z mocno wciśniętym gazem :eek: Jechałem dalej na mieście to wchodziła na obroty a nic nie szła jakby sprzęgło się spaliło ale parę godzinek jazdy i jej przeszło. Sytuacja jeszcze się powtórzyła ze dwa razy właśnie po próbach palenia gumy;) Sprzęgło a może coś w skrzyni:?:

PS sorki jeśli nie w tym temacie.

#89 OFFLINE   krzysiek1985

krzysiek1985

    Zbanowany

  • 228 postów
  • Dołączył: 02-04-2008

Napisany 22 maja 2009 - 16:34

To mi wyglada na slizgajace sie sprzeglo Wymien sprzeglo na nowe i powinno byc dobrze :)

#90 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 16:48

To niech mi ktoś powie o co tutaj chodzi. Nogę mam pewną (to nie ulega wątpliwości :D ). Kiedyś miałem taką sytuację że chciałem przypalic gumę na parkingu...wpuściłem ją na obroty itd a ona mi rusza jak automat z mocno wciśniętym gazem :eek: Jechałem dalej na mieście to wchodziła na obroty a nic nie szła jakby sprzęgło się spaliło ale parę godzinek jazdy i jej przeszło. Sytuacja jeszcze się powtórzyła ze dwa razy właśnie po próbach palenia gumy;) Sprzęgło a może coś w skrzyni:?:

PS sorki jeśli nie w tym temacie.


Sprzęgło daje znać o sobie.....ślizga się jak jest nagrzane...na następny dzień tarcza ostygnie i chodzi "normalnie".......wymieniaj kompletnie z dociskiem...jak najszybciej....no chyba ze lubisz jeździć automatem w manualu :smiech: jeśli dalej będziesz cisnął na przypalonym sprzęgle, kiedyś staniesz na światłach i nie ruszysz :D

#91 OFFLINE   patryk0490

patryk0490
  • 349 postów
  • Dołączył: 20-04-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 19:06

Sprzęgło daje znać o sobie.....ślizga się jak jest nagrzane...na następny dzień tarcza ostygnie i chodzi "normalnie".......wymieniaj kompletnie z dociskiem...jak najszybciej....no chyba ze lubisz jeździć automatem w manualu :smiech: jeśli dalej będziesz cisnął na przypalonym sprzęgle, kiedyś staniesz na światłach i nie ruszysz :D


No tak właśnie mi się wydawało, no ale lepiej się upewnic:D
Dzięki za rady!

#92 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 22 maja 2009 - 19:21

Napisz do kczecha ile chce za sprzegło,a jak masz kanał i trochę cierpliwosci to wymienisz sobie sam

#93 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 19:26

Moim skromnym zdaniem zeby spalic konkretna gume Omega B nalezy miec co najmniej 2.5 V6 albo 3.0 MV6 w manualu Do 211 koni w silniku V6 to nawet buda nie jest zbyt ciezka

2.5 TD też daje sobie z tym rade :) Pytaj ludzi, którzy byli na spocie w Barcinku :)

#94 OFFLINE   patryk0490

patryk0490
  • 349 postów
  • Dołączył: 20-04-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 maja 2009 - 22:50

Napisz do kczecha ile chce za sprzegło,a jak masz kanał i trochę cierpliwosci to wymienisz sobie sam


hmm cierpliwości to by raczej wystarczyło ale z umiejętnościami będzie gorzej;)
Dzięki za pomoc.

#95 OFFLINE   jarcenty

jarcenty
  • 212 postów
  • Dołączył: 22-10-2007
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 24 maja 2009 - 20:59

Omega B jest ciezsza od A to nie podlega dyskusji ale 115KM daje jakos rade pomieszac kolami co prawda swoja musze wspomagac hamulcem zeby udalo jej sie troche rozgrzac opony. Sprawdzalem ostatnio kilkukrotnie i sie napewno da.
A teraz efekty glupich pomyslow ;) posypala sie podpora walu, prawie calkiem padl i tak juz w nienajlepszym stanie most wraz z jego podpora (rozlozlazla sie)
Ogolnie stwierdzam ze omega nawet z najslabyszym silnikiem daje sobie rade ale jej minusem jest slaby uklad przeniesienia napedu.
Mialem wczesniej poldzera i tam dyfer i most znosil bez szwanku nawet najglupsze pomysly na popisowki;)

#96 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 maja 2009 - 21:26

Jak miałem stare Lacie Uniroyal i popadało ,przy wyłaczonej TC To paliła gume jak szalona,chwile stała,potem szła i zmieniała biegi palac lacia,ale mówie,było mokro i oponki były przyłysawe ...tak na suchym asfalcie troszke zal mi by jej było,ale raz sie skusiłem,zrobiłem łacznie 6 Bączków i Po oponach....:mad:

#97 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 maja 2009 - 15:29

Bo 2.0 16V na prawdę daje rade
I 2.0 8V też daje rade masz tu przykład
http://www.youtube.c....e=channel_page



Powiem tylko że silnik to nie wszystko Musi być jeszcze odpowiedni łącznik fotela i kierownicy


o, ktos tu mnie obgaduje, ale widze same cieple slowa :p

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek


 


#98 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 maja 2009 - 17:11

o, ktos tu mnie obgaduje, ale widze same cieple slowa :p


Się wie.....wiedziałem kto może palić gumę nawet 8-zaworówką :cool:

#99 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 czerwca 2009 - 20:04

Ten ładnie poszedł, nie? Umi tak kto? ;)

[yt="DRIFT"]uaJoVFM2ujg[/yt]

#100 OFFLINE   mrufff

mrufff

    znooowu V8 gaddemnetsiet

  • 171 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: walsall

Napisany 21 czerwca 2009 - 10:34

ja umiem





na xboxie