Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Palenie gumy ;)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
113 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   młodyL

młodyL
  • 118 postów
  • Dołączył: 07-01-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 14 lutego 2007 - 00:06

moja tez pali kapcie ,mam dobry patent ,ale nie zdradze - to dla waszego dobra ,a raczej waszych Omeszek
Jak ja cos kombinuje np. w zime to tylko na 1 mam asb - własnie czy to dobrze ??
Urodzony WARSZAWIAK

#42 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 lutego 2007 - 16:16

Nie wiem narzekacie że nie możecie spalić gumy w omedze ja swoją x20xev jak na początku go sprawdzałem do setki to troche nie tak ruszyłem i gumka sie przypaliła ładnie kiedyś w dużym fiacie jeszcze jak silnik miełem seryjny to prawie całą giume zostawiłem na asfalcie suchym aż asfalt sie stopił ze 3 mm :mrgreen: :twisted: . Nawet lublinem da sie spalić gume tylko na mokrym i żeby hamukce z tyłu nie brały :twisted: i idą takie kłęby dymu ze nie widać samochodu. A jeśli sie chwalić dalej to Star 1142 masa własna 7 ton i też gume przypaliłem :twisted: :twisted: :twisted:
pozdro

#43 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lutego 2007 - 22:32

A jeśli sie chwalić dalej to Star 1142 masa własna 7 ton i też gume przypaliłem

I daj dziecku zabawki. Wszystkie zepsuje :tere-fere: :looz:

#44 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 15 lutego 2007 - 01:48

Panowie a ja w mojej x20xev gumu nie spale!! Dzisaj probowalem i lipa jak by mi hamulce za mocno trymal!!! :( I jestem zly bez hamulca rwie jak szalony!! Co tu zrobic. Hmm... Powiem ze umiejetnie trymalem hamulec bo autko mi sie prztaczalo do przodu i nic :(

#45 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 15 lutego 2007 - 10:39

lej olej na gumy :bud: :bud: :bud: :peace:
v6 i wiesz co mruczy pod machą

#46 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 lutego 2007 - 10:52

lej na gumy


:wink: :wink: :wink:

:mrgreen:

#47 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 15 lutego 2007 - 13:37

Olej to dobra mysl :D Ale sie zastanawiam czy tarcze sprzegla niemam wykonczona !! Mam nadzieje ze nazloci pokaze mi ktos jak sie pali gume x20xev!

#48 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 15 lutego 2007 - 14:06

musi zamielić masz moc pod machą poldek się wkręca to oma musi

ucz się ucz

bo stanie na światłach małolat poldim i cię zawstydzi
v6 i wiesz co mruczy pod machą

#49 OFFLINE   neo

neo
  • 35 postów
  • Dołączył: 12-02-2007
  • Skąd: Białystok

Napisany 15 lutego 2007 - 21:52

he nie wiem co wy z tym olejem, przeciez palenie gumy w miejscu jak ktos zalapie jest prostsze niz bez haluca

lewa noga na sprzegle, prawa noga palce na prawej czesci hamulca (najlepiej proba na delikatniutkim spadku aby hamulce wybadac, wcisnac do momentu kiedy auto przestanie sie toczyc) prawa noga zewnetrzna czesci na gaz i teraz przygazowka kilka razy, zeby zaczal sie ladnie wkrecac, dolezdzamy gdzies do 3,5-4 tys puszczamy lewa noge dodajac gaz, wyczujecie jak auto zacznie poruszac sie do przodu wtedy delikatnie docisnac hamulec, jak dojdziecie do wprawy i palenie bedzie dosc dlugie , zacznijcie odwrotnie popuszczac i dociskac na zmiane hamulec jednoczesnie skrecajac kierownica (kontrolowane palenie)

metoda fajana, hamulce z tylu znikaja szybko

mini drift
omega to niestety ciezka krowa i z silnikiem 2.0 xev ni jak nie chciala mi pujsc bokiem jedynie zwiekszajac gaz w zakrecie, tutaj zastosowalem metode ktora weszla mi w krew jezdzac fordem tranzitem z duza chlodnia :twisted: , tuz przed zakretem 2 bieg, wchodzimy w zakret delikatnie przychamowujac, wciskamy sprzegla na sekunde jednoczesnie wciskamy gaz i strzal z sprzegla, o dziwo idzie i to nawet ladnie tyle ze ciezko mi bylo nauczyc sie ja kontrolowac, zawieszenie nie to, plywa jak gruba dama, z bmw bylo o wiele latwiej tam wchodzac w zakret nie kombinowalem z hamowaniem i sprzeglem tylko 3 bieg odpuszczam delikatnie gaz i znowu na gaz i leci az milo,

najlepsza szkola to wieczor na snieznej szerokiej pustej drodze, nauczcie sie najpierw w ten sposob kontrolowac auto, jak wyprowadzac auto jesli przecholujecie z gazem

ostatnia rada, nie chamowac jak przesadzicie tylko puscic gaz i kierowac, auto szybko wyjdzie z poslizgu (tylnionapedowki) i potem znowu gaz i poslizg w druga strone, heheh szybko paliwko znika

#50 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 16 lutego 2007 - 15:27

kumpel ostatnio "palił gumę"2.0 16V, mówi, że coś strzeliło z tyłu. Nic zważając na przeciwności losu, po kilku dniach, robił sobie "kółeczka" . Dokładnie na 12 kółku coś chrutneło z tyłu. Okazało się że wyrwał zęby na kołach w moście :shock: :shock:
Ma już nowy, nie może się doczekać przetestowania go. Wiadomo co go czeka :mrgreen:
koleś wykorzystuję 80% zakretów spotkanych na swej drodze do "wchodzenia bokiem" więc nie ma co się dziwić, że most nie dał rady

#51 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 16 lutego 2007 - 16:54

hehehehe

wy to macie problemy:




poczciwy poldzio moze a wy nie ??????

u mnie oponki do wymiany to sie zabawie :twisted:
2.0 8v twin turbo +mokry wtrysk podtlenku LPG
:lol: :piwo:

#52 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 lutego 2007 - 17:29

poczciwy poldzio moze a wy nie ??????


hehe ... i pozostająć w temacie
Hamulec ręczny dosłownie i w przenośni



#53 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 16 lutego 2007 - 18:03




o je...
2.0 8v twin turbo +mokry wtrysk podtlenku LPG
:lol: :piwo:

#54 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 lutego 2007 - 18:04

ten poldek to się nazywa drifting :D kolejny polody nam rośnie :) ile dymu, koleś przez pół dnia to pewnie opony zmieniał, bo przy takiej mocy silnika to dwa razy się zakręciły i po nich :p

#55 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 lutego 2007 - 19:23

hehehehe

wy to macie problemy:




poczciwy poldzio moze a wy nie ??????

u mnie oponki do wymiany to sie zabawie :twisted:

SzoFFer ten poldolot to ma pewnie 122 kuce jesli to 2.0l na wtrysku a waży z 500 kilo mniej jak Omcia wiec to sie nie dziw że pali gumke czy lata bokiem ze dwa lata temu na zawodach driftu Duży fiacior 2.0 walczył o 3 miejsce z bemką 3 (nie pamiętam czy nie M-ką) chociaż swoim DF ciut dłubniętym też zjaram

#56 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 16 lutego 2007 - 20:14

w tych poldkach nie bylo 2.0 chyba ze ktos przelozyl, wiem, bo osobiscie mialem poloneza caro 2.0 abarth silnik z forda sierry (oryginalnie takie poldki robili)
wtedy sie poldziami interesowalem, ten moze miec najwyzej silnik 1.5 gls 82konie. na wtrysku jednopunktowym...

moj jak redukowalem z 3 na 2 palil kapcie.
mocny jak cholera pare walow ukrecilo.
skrzynia padla, sprzedalem :sad:
2.0 8v twin turbo +mokry wtrysk podtlenku LPG
:lol: :piwo:

#57 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 lutego 2007 - 21:11

w tych poldkach nie bylo 2.0 chyba ze ktos przelozyl, wiem, bo osobiscie mialem poloneza caro 2.0 abarth silnik z forda sierry (oryginalnie takie poldki robili)
wtedy sie poldziami interesowalem, ten moze miec najwyzej silnik 1.5 gls 82konie. na wtrysku jednopunktowym...

moj jak redukowalem z 3 na 2 palil kapcie.
mocny jak cholera pare walow ukrecilo.
skrzynia padla, sprzedalem :sad:

A widziałeś tytuł filmu polonez DOHC (wszystkie silniki poloneza 1.5 i 1.6 to OHV) wiec albo tak jak Ty miałeś albo ktoś włożył tam od fiata 132/argenta/mirafiori też sie tym interesowałem sporo ludzi coś takiego ma i lata to niesamowicie a jeszcze lepiej w DF bo jest lżejszy od poldka jak nie wieżysz wejdz na FSOAUTOKLUB i zobaczysz że jest sporo takich przeróbek bo nie ma wielkiego kłopotu z włożeniem i te silniki miały 112 lub 122 kuce były też 1.8 DOHC 111KM i 1.6DOHC (nie pamiętam ile kucy ale praktycznie nie do kupienia ten silnik a zajefajna wkrętarka jak dobrze zrobisz to i do 9000rpm go wykrecisz 2.0 zaś nie lubi wysokich obrotów chcesz wiedzieć coś jeszcze na temat tych silników lub ich przekładki??
pozdro

#58 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 16 lutego 2007 - 21:29

jak on ma dohc to ci flaszke stawiam...

slychac miedzy muza poccziwego klekota FSO. (na klapie mam 3.0 v6 :lol: )
2.0 8v twin turbo +mokry wtrysk podtlenku LPG
:lol: :piwo:

#59 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 16 lutego 2007 - 21:51

Oj Panowie bylo czy jest czy bedzie ale moja oma nadal nie pali gumy!! na Hamulcu!! Testowalem przed chwial i lipa! Jak ja pusze bez hamulca to dymi ale z hamulcem lipa! Chyba tarcza do wymiany!

Co powiecie o tym:



To mam moc :)

#60 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 17 lutego 2007 - 12:08

poldka z silnikiem mirafiolki ale wole silniki rovera w polonezie miałem 1,4 i 1,6 ale 1,4 to i tak kozak ostatniego skasowałem ale naszczęście ocalał przód więc kupiłem kozak kanta jeszcze kombi i wpakowałem te 1,4 w kanta roboty dużo ale efekt
v6 i wiesz co mruczy pod machą