

Palenie gumy ;)
#41
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2007 - 00:06
Jak ja cos kombinuje np. w zime to tylko na 1 mam asb - własnie czy to dobrze ??
#42
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2007 - 16:16
pozdro
#43
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2007 - 22:32
I daj dziecku zabawki. Wszystkie zepsuje :tere-fere: :looz:A jeśli sie chwalić dalej to Star 1142 masa własna 7 ton i też gume przypaliłem
#44
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2007 - 01:48



#45
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2007 - 10:39

#46
OFFLINE
#47
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2007 - 13:37


#48
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2007 - 14:06
ucz się ucz
bo stanie na światłach małolat poldim i cię zawstydzi
#49
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2007 - 21:52
lewa noga na sprzegle, prawa noga palce na prawej czesci hamulca (najlepiej proba na delikatniutkim spadku aby hamulce wybadac, wcisnac do momentu kiedy auto przestanie sie toczyc) prawa noga zewnetrzna czesci na gaz i teraz przygazowka kilka razy, zeby zaczal sie ladnie wkrecac, dolezdzamy gdzies do 3,5-4 tys puszczamy lewa noge dodajac gaz, wyczujecie jak auto zacznie poruszac sie do przodu wtedy delikatnie docisnac hamulec, jak dojdziecie do wprawy i palenie bedzie dosc dlugie , zacznijcie odwrotnie popuszczac i dociskac na zmiane hamulec jednoczesnie skrecajac kierownica (kontrolowane palenie)
metoda fajana, hamulce z tylu znikaja szybko
mini drift
omega to niestety ciezka krowa i z silnikiem 2.0 xev ni jak nie chciala mi pujsc bokiem jedynie zwiekszajac gaz w zakrecie, tutaj zastosowalem metode ktora weszla mi w krew jezdzac fordem tranzitem z duza chlodnia :twisted: , tuz przed zakretem 2 bieg, wchodzimy w zakret delikatnie przychamowujac, wciskamy sprzegla na sekunde jednoczesnie wciskamy gaz i strzal z sprzegla, o dziwo idzie i to nawet ladnie tyle ze ciezko mi bylo nauczyc sie ja kontrolowac, zawieszenie nie to, plywa jak gruba dama, z bmw bylo o wiele latwiej tam wchodzac w zakret nie kombinowalem z hamowaniem i sprzeglem tylko 3 bieg odpuszczam delikatnie gaz i znowu na gaz i leci az milo,
najlepsza szkola to wieczor na snieznej szerokiej pustej drodze, nauczcie sie najpierw w ten sposob kontrolowac auto, jak wyprowadzac auto jesli przecholujecie z gazem
ostatnia rada, nie chamowac jak przesadzicie tylko puscic gaz i kierowac, auto szybko wyjdzie z poslizgu (tylnionapedowki) i potem znowu gaz i poslizg w druga strone, heheh szybko paliwko znika
#50
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 15:27
Ma już nowy, nie może się doczekać przetestowania go. Wiadomo co go czeka :mrgreen:
koleś wykorzystuję 80% zakretów spotkanych na swej drodze do "wchodzenia bokiem" więc nie ma co się dziwić, że most nie dał rady
#51
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 16:54
wy to macie problemy:
poczciwy poldzio moze a wy nie ??????
u mnie oponki do wymiany to sie zabawie :twisted:

#52
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 17:29
poczciwy poldzio moze a wy nie ??????
hehe ... i pozostająć w temacie
Hamulec ręczny dosłownie i w przenośni
#53
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 18:03
o je...

#54
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 18:04



#55
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 19:23
SzoFFer ten poldolot to ma pewnie 122 kuce jesli to 2.0l na wtrysku a waży z 500 kilo mniej jak Omcia wiec to sie nie dziw że pali gumke czy lata bokiem ze dwa lata temu na zawodach driftu Duży fiacior 2.0 walczył o 3 miejsce z bemką 3 (nie pamiętam czy nie M-ką) chociaż swoim DF ciut dłubniętym też zjaramhehehehe
wy to macie problemy:
poczciwy poldzio moze a wy nie ??????
u mnie oponki do wymiany to sie zabawie :twisted:
#56
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 20:14
wtedy sie poldziami interesowalem, ten moze miec najwyzej silnik 1.5 gls 82konie. na wtrysku jednopunktowym...
moj jak redukowalem z 3 na 2 palil kapcie.
mocny jak cholera pare walow ukrecilo.
skrzynia padla, sprzedalem :sad:

#57
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 21:11
A widziałeś tytuł filmu polonez DOHC (wszystkie silniki poloneza 1.5 i 1.6 to OHV) wiec albo tak jak Ty miałeś albo ktoś włożył tam od fiata 132/argenta/mirafiori też sie tym interesowałem sporo ludzi coś takiego ma i lata to niesamowicie a jeszcze lepiej w DF bo jest lżejszy od poldka jak nie wieżysz wejdz na FSOAUTOKLUB i zobaczysz że jest sporo takich przeróbek bo nie ma wielkiego kłopotu z włożeniem i te silniki miały 112 lub 122 kuce były też 1.8 DOHC 111KM i 1.6DOHC (nie pamiętam ile kucy ale praktycznie nie do kupienia ten silnik a zajefajna wkrętarka jak dobrze zrobisz to i do 9000rpm go wykrecisz 2.0 zaś nie lubi wysokich obrotów chcesz wiedzieć coś jeszcze na temat tych silników lub ich przekładki??w tych poldkach nie bylo 2.0 chyba ze ktos przelozyl, wiem, bo osobiscie mialem poloneza caro 2.0 abarth silnik z forda sierry (oryginalnie takie poldki robili)
wtedy sie poldziami interesowalem, ten moze miec najwyzej silnik 1.5 gls 82konie. na wtrysku jednopunktowym...
moj jak redukowalem z 3 na 2 palil kapcie.
mocny jak cholera pare walow ukrecilo.
skrzynia padla, sprzedalem :sad:
pozdro
#58
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 21:29
slychac miedzy muza poccziwego klekota FSO. (na klapie mam 3.0 v6


#59
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 21:51
Co powiecie o tym:
To mam moc

#60
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2007 - 12:08