

Opony zimowe
#61
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 01:24
#62
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 07:57
#63
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 19:26
jaro578@wp.pl:tank:
Poprosze kakretne wymiary jak mozesz
#64
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 19:29
w nazwie tematu masz konkretne wymiaryPoprosze kakretne wymiary jak mozesz
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#65
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 21:21
I miejsce DUNLOP SP Winter Sport 3D
II miejsce CONTINENTAL WinterContact TS 830
III miejsce GOODYEAR UltraGrip 7+
IV miejsce VREDESTEIN Snowtrac 3
Te opony w tescie wyszly jako wzorowe.
Bylo 14 opon w testach.
#66
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 12:55
#67
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 19:46
http://moto.allegro....96.html#gallery
#68
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 20:43
mam na nie 3 lata pisemnej gwarancji

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#69
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 19:21
No więc...Zdecydowałem się na UNIROYAL MS plus 66 w rozmiarze 196/65/15.
Opinie na temat tego produktu
jak zwykle są różne ale ja jak zwykle wszystko zweryfikuję, a raczej pogoda.
Aura pozwoliła na szybkie testowanie opon.
1. Świeży opad śniegu- znakomite trzymanie toru jazdy. Dodatkowo waga auta działa tutaj na plus w przypadku wręcz "przebijania" się przez zaspy oraz głęboki śnieg.
2. Błoto pośniegowe i woda- tutaj również nie ma do czego się przyczepić...
3. Śnieg ubity- hmmm, miałem wrażenie że auto nieco pływa. Stopień był minimalny ale zawsze to jednak coś...
Tym niemniej oponki nie za bardzo dają się namówić na lekki drifcik


Generalnie po pierwszych dniach mogę śmiało polecić tę oponę.
Zasługuje na to również fakt, że dziś w czasie porządnej śnieżycy wjechałem na posesję bez pomocy łańcuchów.


Ale zima dopiero się zaczyna...
Na pewno cdn...

Pozdrawiam.

#70
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2010 - 09:30
Polecam
#71
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2010 - 09:58
#72
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2010 - 10:12
Ja też dodam swoje 3gr, dla tych co nie dysponują zbyt dużą kasą śmiało mogę polecić dębica frigo 2, sprawują się bardzo dobrze, ciężko o drifta, autko przebija się przez śniegi beż problemu
fakt, opona rewelacyjna na śnieg, ale tragiczna na mokrym
#73
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2010 - 08:15

#74
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 11:39
#75
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 12:02
bo Dayton to największy szajs jaki może być , ja kiedyś pokusiłem się na letnie D210 , po niecałym roku już nie było bieżnikaspróbuj Dayton DW510
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#76
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2010 - 19:12
Zdecydowałem się na Sava Eskimo S3+ z allegro...
I na początek super miła niespodzianka! Otrzymałem komplet opon datowanych 4810! Jeszcze ciepłe

Nowe opony nie sprawiły żadnego kłopotu przy zakładaniu i wyważaniu. Udało mi się stare zostawić w warsztacie. Pewnie jeszcze zostaną sprzedane za jakieś grosze. Współczuję.
Po wyjeździe z warsztatu pierwsza próba hamowania bez zarzutu. Wyjechałem na ulicę i zacząłem podjeżdżać pod stromą ulicę... Bajka! Auto ciągnęło i przyspieszało. Zatrzymałem się w połowie drogi i ponownie bez problemu ruszyłem!
Po tygodniu jazdy w ciężkich warunkach: na śniegu super, ruszanie i hamowanie pod kontrolą, na błocie bez zarzutu, na mokrej nawierzchni także. Na zakrętach dobrze trzymają, trzeba dodać mocno gazu, żeby rzucić tyłem. Na lodzie, wiadomo - nie ma mocnych bez kolców. Ale da się ruszyć i w końcu zahamować.
Moim zdaniem, opony są bardzo dobre.
Pozdrawiam.
#77
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2010 - 19:39
gdzie Ty opony wymieniasz ?? bo nie kojarzę gdzie tak stromoDo oponiarza mam z górki i to ulicą praktycznie wcale nie odśnieżaną. Zjechałem, a właściwie skulałem się z duszą na ramieniu i udało mi się wjechać na plac.
Zdecydowałem się na Sava Eskimo S3+ z allegro...
te Savy zbierają całkiem dobre opinie
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#78
OFFLINE
#79
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2010 - 20:17
Wiesz, gdzie jest Opolska?
wiem ale nie wiedziałem że tam jest wulkanizator:)
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#80
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 22:19
Ja również mogę polecić swoje Goodyear-y Ultra Grip 7+. Drogi u mnie wyglądają fatalnie, a ja śmigam po śniegu bez żadnych uślizgów. Na zaśnieżony parking przed pracą wjeżdżam i wyjeżdżam bez problemu. Drifty jak u daktyla możliwe tylko przy mocniejszym dodaniu gazu. Na ubitym trzyma się lepiej niż Matador.
Polecam
rowniez takie zakupilem i musze przyznac - gumki spisuja sie naprawde dobrze, nawet na "zaponianych przez boga i plugo-piaskarki" drogach nie mialem problemow. jednakze zauwazylem 2 wady tj. 1.spalanie ~1l w gore oraz 2. przy ~160km/h + slychac je