A więc wygląda to tak
Wtyk instalacji piecyka D3WZ / Gniazdo instalacji AUTO
1. czerwony 1.5 (+) na stale 12v / 1. czerwony 1.5 (+) 12v
2. Brązowy 1.5 (masa) / 2. brązowy (masa)
pompka eberka łącze pozycja 3 i 4
3. jasno zielony / 3.zielony
4. zielony / 4. brązowy
5. niebieski / 5. niebiesko biały "Zacisk D+ alternatora"(tu dajemy + 12v)
6. niebiesko biały / 6. brązowo biały (diagnoza )
7. czarny /6. czarno biały "Zacisk +15 lub włącznik temperaturowy" (tu dajemy +12)
Jak podasz w tych dwóch miejscach +12v to piecyk po chwili zacznie startować Pamiętaj o tym by niezwłocznie odpalić auto
!
poczytaj tutaj(klick) ,znajdziesz Pdf schematu połączeń eberka wypowiedzi i rady , ja skorzystałem i nadal próbuję rozwiązać jeden problem
Witam
Użyłem tego sposobu i eber rusza, tzn chyba sie rozpala bo idzie dym.
Tylko że nie słychać go bardzo jak jest motor zapalony tylko przyłoże reke do wężyka który idzie od pompki do ebera.
Na początku cyka powoli a z czasem coraz szybciej aż przestaje, za jakiś czas znowu powtarza ten cykl i amen wyłącza sie. Motor 2.5DTI
W 2.5TD mam webasto i mam identyczny przypadek, włącze, rozpędza się, pompka daje z czasem coraz szybciej i buczy dalej ale już bez pompki.
Po chwili buczy tak jak przy załączeniu od nowa powtarza cykl i amen wyłącza się

Identyczny przypadek w eberze i webaście:(
Może ktoś zna kogoś kto się tym zajmuje w okolicach Sandomierza, Połańca, Mielca.
Chyba że we własnym zakresie da radę to zrobić, a lubię grzebać przy kluskach:)