

Co wybrać 2.5 v6 czy 3.0 v6
#81
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:08
#82
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:19
DAVEPGN nadal twierdzę tak ja ty.. tymbardziej katalog weryfikuje najlepiej które auto lepiej przyspiesza, czy jest to manual czy automat.. jeżeli chodzi o nasze autka to automat pod wpływem osiągów wącha.. no chyba że jest tak jak napisał kolega że w manualu jedzie melepeta, bo w automacie to nawet małpe posadzisz i pojedzie..
Na torze manual wygra ale przy jeździe w normalnych warunkach jest zdecydowanie lepszy. Prosty przykład: jedziesz sobie za jakimś łepkiem na trasie. W manualu zaczynasz wyprzedzanie i się okazuję że gość zaczyna przyspieszać, zanim zrzucisz bieg w manualu i depniesz to możesz już być na czołówce przez jakiegoś ****** co postanowił się pościgać. W automacie problem załatwia mocniejsze wciśnięcie gazu, natychmist zrzuca bieg i po sprawie. I takch przykładów można mnożyć gdzie w codziennych warunkach te części sekundy ratują niektórym d**e.
PS I mówię to ja, jeszcze pół roku temu przeciwnik automatów.

#83
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:32
Jak potrafi się patrzeć do przodu, to ustrzeże się wielu sytuacji, o których piszecie i można przewidzieć, kiedy redukcja się przyda, a kiedy jest zbyteczna.Prosty przykład: jedziesz sobie za jakimś łepkiem na trasie. W manualu zaczynasz wyprzedzanie i się okazuję że gość zaczyna przyspieszać, zanim zrzucisz bieg w manualu i depniesz to możesz już być na czołówce przez jakiegoś ****** co postanowił się pościgać.
#84
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:35
#85
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:38
#86
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:42
Jak potrafi się patrzeć do przodu, to ustrzeże się wielu sytuacji, o których piszecie i można przewidzieć, kiedy redukcja się przyda, a kiedy jest zbyteczna.
Dokładnie i jeszcze nigdy takiej sytuacji nie miałem, ale jak popatrzysz na nasze drogi (ja akurat trochę jeżdże na trasie) to dla wielu ludzi jest to argument. Dokładnie takie samo zastosowanie ma automat nie tylko przy wyprzedzaniu ale np. przy włączaniu się do ruchu (taki patent zrobili teraz żeby wjechać na trójmiejskąobwodnicęm- pas rozpędowy długości ok 25m). Wyprzedzanie było tutaj jednym z wielu przykłądów. To jest niewątpliwa zaleta automatu. I nie zgadzam się ze stwierdzeniem że każdy głupi pojedzie automatem bo automatem też trzeba umieć jeździć żeby w pełni z niego korzystać
#87
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:52
Ja tego nie napisałem... Wiem, że sprawnego używania automatu też trzeba się nauczyć.I nie zgadzam się ze stwierdzeniem że każdy głupi pojedzie automatem bo automatem też trzeba umieć jeździć żeby w pełni z niego korzystać
#88
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:55
#89
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:58
Ja tego też nie neguje... Mnie chodziło tylko i wylacznie o sytuacje 0-100kmh... Manual dopiero dostanie baty z DSG :zgoda:Powiem tak, ze startu lotnego nawet z jakiś 30-40km/h sytuacja staje sie bardzo ciekawa na plus dla asb.
#90
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 20:21
z mojej strony, poruszam się 3,2 w automacie z sekwencyjnym LPG. Na 50 litrowym zbiorniku gazu w trasie max przejechałem 480 km, standardowo jednak grawitacja ma duży wpływ na moje podeszwy i przebywam ok 350-380 km. W cyklu miejskim 250-330 km. Obsługa motoru w 2.5, 3.0 czy 3.2 będzie wyglądała podobnie, z każdego jak nie będzie zajechany będziesz zadowolony.
Sam polecam większe pojemności z racji większego zapasu mocy pod nogą.
#91
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 22:20
#92
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 22:27
Wiec kazdy zwolennik Omegi powinien miec 2 sztuki w garazu jedna manualna i druga aftomatyczna ...wg mnie jak ma sie manuala to ma sie czasami ochote pojezdzic automatem ale jak ma sie na stale automatyczna skrzynie to pragnie sie manuala.
i wtedy w zaleznosci od humoru wybierasz ta która Cie uszczesliwi


#93
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2010 - 11:41
Wiec kazdy zwolennik Omegi powinien miec 2 sztuki w garazu jedna manualna i druga aftomatyczna ...
i wtedy w zaleznosci od humoru wybierasz ta która Cie uszczesliwioczywiscie kazda 3.0 V6
O i dla kolegi :piwo::piwo::piwo:za taką wypowiedz

#94
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2010 - 17:03
To albo ci sie pojemności auta albo zbiornika LPG pomyliły.z mojej strony, poruszam się 3,2 w automacie z sekwencyjnym LPG. Na 50 litrowym zbiorniku gazu w trasie max przejechałem 480 km, standardowo jednak grawitacja ma duży wpływ na moje podeszwy i przebywam ok 350-380 km. W cyklu miejskim 250-330 km.
#95
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2010 - 21:23
To albo ci sie pojemności auta albo zbiornika LPG pomyliły.
Da się coś takiego zrobić. Ostatnio jak wracałem z Warszawy to spaliła 10,6 LPG/100km ale jazda właściwie tylko tempomat i dość spokojnie. Więc jest to możliwe
#96
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2010 - 21:47
Dokladnie. Moja przy spokojnej jedzie na trasie (do 120 bez szarpania sie) tez na lpg wychodzi podobnie (w gorach spalanie rosnie o jakies 2 litry)Da się coś takiego zrobić. Ostatnio jak wracałem z Warszawy to spaliła 10,6 LPG/100km ale jazda właściwie tylko tempomat i dość spokojnie.
#97
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2010 - 13:31
#98
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2010 - 14:09
do 50l zbiornika wchodzi 40l LPG. Jak ktoś mi powie że 3.2 zrobi na tym 480km to dla mnie to są czyste brednie i nawet niech nikt nie próbuje mi tego udowadniać bo sie tylko ośmieszy. A te 10,6l u Ciebie to chyba na kompie pokładowym.
Na kompie pokładowym było 9,7, a 10,6 to dane z dystrybutora. Nie wierzysz, to zapraszam na wycieczkę

#99
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2010 - 17:15
#100
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 11:51