

Co wybrać 2.5 v6 czy 3.0 v6
#41
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2010 - 21:36
#42
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2010 - 21:45
ok ktos wspomnial o walkach do 2.5 v6 od 3.0 i ze mozna miec ok 190 km, ale czy taki zabieg nie zmniejszy wytrzymalosci tego silnika, ktory z zalozenia jest mniej wyzylowany od tej 3.0 ?
I bardzo dobre pytanie, bo 190km to juz blisko 211 wiec juz niemozna powiedziec, ze jest niewyzylowany.ale nikto nie odpowiedzial panowie na moje ostatnie pytaanie
Moim zdaniem sensownie jest kupic 2.5 i nic nierobic, albo jak chcesz wiecej mocy to odrazu 3.0.
Szukaj ladnej zadbanej sztuki ( 2.5 i 3.0) zobaczysz co sie trafi bo lepsze zadbana 2.5 niz zajechana 3.0
#43
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 08:17
#44
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 10:26
-Nigdy więcej 2.5
Jak mial bys 2.5 w manualu zmienil bys zdanie. 2.5 w automacie nie jezdzi

#45
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 19:24
Jak mial bys 2.5 w manualu zmienil bys zdanie. 2.5 w automacie nie jezdzi ...
Niedawno to odkrylem. Mam na codzien ASB i po przesiadce na manual wrazenia jak w rakiecie. Naprawde trzeba uwazac zeby ciagle nie zrywac przyczepnosci (mam na mysli przyzwyczajenia do operowania gazem przy ASB), szczegolnie na mokrym.
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#46
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 21:21
- Silnik z automatem moze byc mniej wysilony niz z manuale
A ja bym sie zastanowił bo nie jestem przekonany co do automatów manual to jest TO!

ALe mimo to szukał bym w manualu!!
#47
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:05

ALe mimo to szukał bym w manualu!![/QUOTE]
Proste pytanie a ile razy jechałes automatem(w korku)?
#48
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:09
#49
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:23

#50
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:25
#51
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:27
Reasumujac jak jezdzisz duzo po miescie wybierz automat. Jak lubisz popalic gume i czuc, ze auto jedzie tak jak Ty chcesz a nie tak jak automat chce wez manuala.
Dla mnie osobiscie automat ma pewne drobne wady w stosunku do manuala.
- nie mozna go zhamowac
- nie odpalisz na pych
- ma scisle okreslone warunki co do bycia holowanym (jak pamietam chyba do 50 km/h) ale to zalezy od marki i skrzyni.
- moze wystapic roznica w spalaniu (aczkolwiek zalezy od kierowcy)
- ciezko palic kapcia a jezeli juz wprawisz sie mozesz szybko zajechac skrzynie.
Komfort podrozy przez zaltoczone miasta - BEZCENNY.
#52
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:37
#53
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:39
no to teraz z tym dowaliłeś do pieca po całości: " automat mimo starszej konstrukcji zmieni szybciej bieg od nas" buhahahahahahahahah" ogarnij się troche...
Lukasboss ma racje , ale zapewne Ty szybciej zmieniasz biegi niż DSG

#54
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:41

#55
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:43
#56
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:49
Musisz przyjechac na spot to ci zademonstruje jak zmienia biegi skrzynka z 94 roku ...napewno w szybkosci jej nie dorównasz...i obys nie został osmieszonym;)pisałem o starym automacie np z 94r.. i nie wmawiaj mi ze szybciej zmieni biegi.. bo poprostu sie ośmieszasz..
#57
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:51
#58
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 22:59
czarny w tv jest to udowodnione że dopiero skrzynia DSG robi szybszą zmianę od manuala, pozatym gdyby tak szybko automat stary zmieniał biegi to po 1: miałby lepsze osiągi od manuala katalogowo a tak nie jest,a po 2 to każdy na 1/4 mili brałby automata a tak tez nie jest..
według mnie asb ma gorsze osiagi nie przez wolniejsza zmiane biegów a przez poslizg sprzegła hydrokinetycznego i wieksze opory przekładni .W manualu tez szybka zmiana biegow nie wychodzi jej nadobre synchronizatory nie zawsze zdaza wychamowac i konczy sie to zgrzytami.........................................................................................................P.S ideał to skrzynia kłowa sekwencyjna
#59
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 23:00
ad 1
fakt automat ma wolniejszty start gdyz nie mozna w nim strzelic ze sprzegła tylko startujesz z samego dołu...w zaleznosci od umiejetnosci i mozliwosci mozna to zrobic w inny szybszy sposób
ad 2 no widzisz

#60
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2010 - 23:01
czarny w tv jest to udowodnione że dopiero skrzynia DSG robi szybszą zmianę od manuala, pozatym gdyby tak szybko automat stary zmieniał biegi to po 1: miałby lepsze osiągi od manuala katalogowo a tak nie jest,a po 2 to każdy na 1/4 mili brałby automata a tak tez nie jest..
gwarantuję ci, że w 95% przypadków zmieniasz bieg o wiele wolniej niż stara poczciwa 4L30E