Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co wybrać 2.5 v6 czy 3.0 v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
185 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 sierpnia 2010 - 12:05

Co do osiagow, to niemoge znalesc teraz porownania 3.0-3.2 ( tylko 3.0 tez musi byc w automacie, zeby bylo fer). Mialem 3.0 w manualu a teraz 3.2 i zaleznie od zakresu predkosci silniki mocowo porownywalne, choc 3.2 lepiej do 100 a 3.0 w manualu lepiej szla powzyje 140 (takie mam wrazenie)


No wlasnie dlatego jestem ciekaw bo katalogowo wlasnie do 100 jest niby gorzej niz 3.0.

jechałem u mariosa ta z silnikiem monaro i ta by mi pasowała


Sorry za OT:
A jak wogole ma sie ta omega bo nigdzie juz info o niej nie widze. Pamietam, ze silnik juz byl, jezdzila ale chyba do malowania miala isc...

#22 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 09 sierpnia 2010 - 15:06

zaraz ktos napisze że V6 to za mało i trzeba szukać przeszczepów z V8...

Prawda jest taka ze do normalnej jazdy a i do spalenia kapcia to i 2.0 16V starczy no i 200km/h śmignie. Tutaj kolega mierzy sie na V6 więc ja bym brał mnie wyżyłowane 2.5. Wałki ssące typu "G" i jest 190KM. Poza tym każdy pisze o tej wielkiej różnicy między osiągami 2.5 a 3.0. Życie pokazuje i również wyniki na 1/4 że takie porównania można między bajki włożyć, i tak wszystko zależy od kierowcy.

Aha, co do silników 2.6 i 3.2 to są one niby bardziej kulturalne niż 2.5 i 3.0 a nie odwrotnie.

#23 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 09 sierpnia 2010 - 15:29

starczy no i 200km/h śmignie.


MV6 to dopiero drugi oddech lapie:D

#24 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 09 sierpnia 2010 - 16:42

CD też

#25 OFFLINE   Ddaro

Ddaro
  • 2 postów
  • Dołączył: 28-07-2010

Napisany 09 sierpnia 2010 - 17:08

przede wszystkim nie wymienia się silnika na większy gdyż trzeba wymieniać komputer i nie zawsze skrzynia pasuje na śruby do silnika, a to się wiąże z większymi kosztami takiej przekładki, a wiec nie ma sensu lepiej sprzedać auto i kupić z większym silnikiem;)

#26 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 09 sierpnia 2010 - 17:09

ale tutaj nikt nie pisze o swapie silnika

#27 OFFLINE   Ddaro

Ddaro
  • 2 postów
  • Dołączył: 28-07-2010

Napisany 09 sierpnia 2010 - 17:53

"Czesto gesto w ogloszeniach jest omega mv6 ale po wymianie silnika na 2.5 zamiat 3.0"

#28 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 09 sierpnia 2010 - 18:17

jest taka opcja "CYTUJ" u dołu po prawej stronie. Zapoznanie sie z tym bardzo ułatwi nam kontakt.

#29 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 sierpnia 2010 - 19:45

mam 2.6 wyżyłowaną


Mianowicie co masz w niej zrobione ??

#30 OFFLINE   Verblein

Verblein
  • 202 postów
  • Dołączył: 23-06-2009
  • Skąd: Warszawa/Wrocław/Końskie

Napisany 09 sierpnia 2010 - 19:49

Tego nie wie nikt. Jedyne co wiem, to, to że kupiłem od niemieckiej policji i zamykam zegar...Podejrzewam jakieś zmiany w silniku, ale nie pytaj jakie i gdzie bo się nie znam. Na zewnątrz wygląda normalnie...http://picasaweb.goo...518831621922786
Tu znowu inne http://picasaweb.goo...691202397690178

#31 OFFLINE   Marcin B-ca

Marcin B-ca
  • 153 postów
  • Dołączył: 21-05-2009
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 sierpnia 2010 - 20:23

Wałki ssące typu "G" i jest 190KM. Poza tym każdy pisze o tej wielkiej różnicy między osiągami 2.5 a 3.0. Życie pokazuje i również wyniki na 1/4 że takie porównania można między bajki włożyć, i tak wszystko zależy od kierowcy.



Zgadzam się z tobą w zupełności. Sam posiadam taki silniczek z wałkami od 3litrówki i osobiście (jak narazie ) nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba:D

#32 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 09 sierpnia 2010 - 20:35

MV6 to dopiero drugi oddech lapie:D


Nie pisz o wyposażeniu tylko o silniku !

#33 OFFLINE   acor504w

acor504w
  • 41 postów
  • Dołączył: 25-01-2010
  • Skąd: warszawa

Napisany 09 sierpnia 2010 - 21:10

ok ktos wspomnial o walkach do 2.5 v6 od 3.0 i ze mozna miec ok 190 km, ale czy taki zabieg nie zmniejszy wytrzymalosci tego silnika, ktory z zalozenia jest mniej wyzylowany od tej 3.0 ?

#34 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 sierpnia 2010 - 21:12

kolega ma 3.0 i nie ma opcji żeby mi uciekł

wiec albo kolega nie umie wykorzystac potencjału 3.0 albo ma ,silnik na wykonczeniu ;)
a tak w temacie,jesli miał bym wybierac miedzy 2.5 a 3.0 to padło by na 3.0. jak kloedzy wczesniej napisali ,zero róznicy w utrzymaniu jak i spalaniu a wrazenia bezcenne :) o wiekszej ilosci koni nie wspominam :)

#35 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 sierpnia 2010 - 22:25

Tego nie wie nikt. Jedyne co wiem, to, to że kupiłem od niemieckiej policji i zamykam zegar...Podejrzewam jakieś zmiany w silniku, ale nie pytaj jakie i gdzie bo się nie znam.


Masz pewnie soft w ECU zmieniony pod policje. Wielu chcialo by bardzo to co masz zapisane w kosci w komputerze ;)

#36 OFFLINE   Seweryn80

Seweryn80
  • 353 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Brzękowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 sierpnia 2010 - 23:00

Masz pewnie soft w ECU zmieniony pod policje. Wielu chcialo by bardzo to co masz zapisane w kosci w komputerze ;)


Może dał by skopiować?:D
Mam 2,5 w manualu i 3,0 w automacie żony, nie wiem dlaczego ale babskim samochodem mi się lepiej jeździ. 3,0 w automacie daje radę idealnie tej masie, od 100km/h jest ogień z :pupa:

#37 OFFLINE   Verblein

Verblein
  • 202 postów
  • Dołączył: 23-06-2009
  • Skąd: Warszawa/Wrocław/Końskie

Napisany 10 sierpnia 2010 - 05:18

Masz pewnie soft w ECU zmieniony pod policje. Wielu chcialo by bardzo to co masz zapisane w kosci w komputerze ;)


Prawdopodobnie tak. Przy silniku nie mam żadnych zmian natury mechanicznej. Nie dostałem także z policji jakiejkowliek dokumentacji. Inaczej zauważyłbym, lub kumple z LOB-u. Zegar zamknąłem raz pod Kutnem na autostradzie w październiku 2009 roku. Do 230 km/h zbierał się dość żwawo, potem było gorzej, nie mniej jednak zamknąłem. Zaznaczam jednak uczciwie, że zrobiłem to na benzynie i oryginalnym dyfrze jaki był w tym aucie. Obecnie na LPG i dyfrze z 2,2 maksymalnie idę 230-232 i dalej się nie silę ze zwyczajnego ludzkiego strachu. Po za tym powyżej 200 km/h moja żona "rodzi" chociaż w ciąży z tego co wiem przynajmniej ze mną nie jest.
Pozdro

#38 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 10 sierpnia 2010 - 14:55

kurcze żeby ktoś kumaty skopiował tą kość i można było by puścić dalej. Ja był bym zainteresowany.

#39 OFFLINE   robertus

robertus
  • 379 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Jelcz-Laskowice

Napisany 10 sierpnia 2010 - 16:27

Po za tym powyżej 200 km/h moja żona "rodzi" chociaż w ciąży z tego co wiem przynajmniej ze mną nie jest.

Taaak, przy tej prędkości to droga się zwęża.

#40 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 10 sierpnia 2010 - 17:23

ale to nie ja pisalem :D ja jeszcze stan wolny i z tego co mi wiadomo dzieci też nie mam ;)