

Czy warto zainwestowac w nawiercane tarcze hamulcowe ????
#61
OFFLINE
#62
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2016 - 14:21
Załączone pliki
#63
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2016 - 14:32
#64
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2016 - 21:59
Tak o te tarcze bozarto mi chodziło rafik88,też chcę w przyszłości zainstalować taki zestaw brembo 4 tłoczkowe ale w pierw muszę zrobić porządek z tym co mam bo żeby efekt hamowania był dobry muszę mocno wcisnąć w pedał i nie chodzi tu o tarcze bozarto że są złe na poprzednich też tak miałem, na początek chcę wymienić przewody elastyczny jak nie zadziała to szukam gdzie indziej przyczyny
#65
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2016 - 22:05

#66
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 00:00
#67
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 11:40
poczytałem trochę i dużo dobrych opinii piszą na temat bozarto na forum alfy, wg nich taki zestaw świetnie się spisuje i nie narzekają na krzywienie się tarcz może do codziennej jazdy wystarczą no i koszt tez nie aż tak duży bo komplet na przód to wydatek około 460 zł i tył 330 zł
przewody hamulcowe z fiata cinquacento/seicento
one są zwykłe czy w oplocie stalowym ?
#68
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 12:24
Najczystsza omega od XIX zlotu
#69
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 12:59
No w alfach nie narzekają na krzywienie tarcz bo alfy ciągle stoją w warsztacie i nie mają kiedy się krzywić
co prawda to prawda hmm może rzeczywiście zrobię setup na większe tarcze i zaciski
albo kupię zestaw bozarto i przetestuję je poprostu
#70
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 14:15
Ori heble w Omedze są zrobione po kosztach, jak to ktoś powiedział prawdziwie "spowalniacze" Brembo, Q7 itp Kiedyś A10 ikona Okp się spierał że to nie prawda, ale wytarł nosek i gila o Q7 i jest fajnie a nawet lepiej niż fajnie
Pozdrawiam Pana A10 i jego posty dawne. Tanio to Brembo z mesia, ale o detale pytajcie marka_klosa bo ma Parch-Serwis i zna się na temacie
Zgadza się

Ja mam tarcze przód 360mm i 6 tloczkowe Brembo, a na tyle tarcze 330mm i 4 tloczkowe brembo i teraz stwierdzam że to auto hamuje

Powiem więcej, przy tym ile mam zainwestowane w to auto, to te hamulce już mi się zwróciły na jednym hamowaniu

#71
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 14:37
Ja mam tarcze przód 360mm i 6 tloczkowe Brembo, a na tyle tarcze 330mm i 4 tloczkowe brembo i teraz stwierdzam że to auto hamuje
no tak zmontować taki zestaw chyba trochę trudno i wiela to kosztuje ?
#72
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 14:53
na tył jako pierwszy w Polsce wsadziłem więcej niż 300mm więc tak - jest to trudne
Koszt hamulców przod + tył na nowych gratach oraz zaciskach po pelnej regeneracji kosztuje tyle co omega
Tak to wygląda:
Tutaj masz porównanie serii przód + Brembo
tutaj masz od dołu: seryjny tylny klocek z omegi, seryjny przedni klocek z omegi i nowy klocek do Brembo na tył
a tak wygląda całość:
Mam jeszcze gdzieś filmik jak mi się te hamulce zwróciły, ale nie chcę mnie się teraz szukać
Edytowany przez Adam10, 25 stycznia 2016 - 14:58.
#73
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 15:41
no powiem ci że elegancko to wygląda i daje okejkę jak to mówią he he koszt dość duży wychodzi na to czyli pozostaje zakup serii jak na razie i zbieranie na taki powiększony zestawik, swoją drogą tak myśle czy wg potrzebuje takich dużych tarcz w codziennym użytkowaniu hmmm gdzie średnia prędkość to do 120-130 na trasie
#74
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 15:43
wygląda to zajefajnie ale jaki koszt ...ciekawe czy omega zahamuję ze 100 w 32m ?
#75
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 15:43
a te przewody chyba w stalowym oplocie co nie, gdzie je nabyłeś ? bo ktoś wspominał wcześniej że pasują też od seicento...
#76
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 15:52
tutaj jeszcze foty części gratów na tył:
a tutaj filmik jak to hamuje (przepraszam za kilka niecenzuralnych słów )
a te przewody chyba w stalowym oplocie co nie, gdzie je nabyłeś ?
Przewody w stalowym oplocie robione na zamówienie
bo ktoś wspominał wcześniej że pasują też od seicento...
pod zaciski z BMW może pasują.... ale to na pewno nie jest stalowy oplot. Ja jestem zdania, że jak się coś robi to porządnie
czy wg potrzebuje takich dużych tarcz w codziennym użytkowaniu hmmm gdzie średnia prędkość to do 120-130 na trasie
Ja u siebie to potraktowałem jako inwestycję w bezpieczeństwo i w ochronę auta w które wsadziłem baaaardzo dużo pieniędzy i pracy
#77
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 15:59
no masz racje jedziesz z rodziną a tu nagle wyskakuje jakiś pajac i może być mały zonk na drodze , znalazłem w necie przewody w stalowym oplocie ale cena różna za komplet 4 szt do 400 zł nawet dochodzi
#78
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 16:03
te robione na zmówienie pod konkretną długość razem z przesyłką wyszły nie niecałe 200zł jak dobrze pamiętam
mowa o samych przednich
Edytowany przez Adam10, 25 stycznia 2016 - 16:04.
#79
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 16:06
te robione na zmówienie pod konkretną długość razem z przesyłką wyszły nie niecałe 200zł jak dobrze pamiętam
hehe daj info gdzie ? a na tył zwykłe zakładałeś ?
#80
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 19:46
przewody hamulcowe z fiata cinquacento/seicento
czyli gwint 10x1
do seja wkładałem właśnie z któregoś bmw bo były tańsze i na miejscu