

Czy warto zainwestowac w nawiercane tarcze hamulcowe ????
#41
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2013 - 23:03
#42
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2013 - 23:18
podbijam i daje link,benus je poleca,ale moze ktos jeszcze zna jakies lepsze,bo teraz bede je wymienial:D
biore jeszcze pod uwage te kilka rodzai
http://allegro.pl/ta...3813413592.html
ja założyłem niedawno ten zestaw i na razie jest ok, ale przy montażu był jeden mały problem, w klockach są duże otwory na czujniki i standardowe czujniki nie pasowały:D
i pamiętaj, tarcze są prawa/lewa
#43
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2013 - 16:58
a czesto hamyujesz z dyuzych predkosci ?? bo yu mnie teraz jest tak ,ze pare razy go popalyuje,to potem jyuz wogole nie heblyuje,a nie chcialbym tego znowyu miecja założyłem niedawno ten zestaw i na razie jest ok, ale przy montażu był jeden mały problem, w klockach są duże otwory na czujniki i standardowe czujniki nie pasowały:D
i pamiętaj, tarcze są prawa/lewa

#44
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2013 - 17:02
#45
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2013 - 23:03
#46
OFFLINE
#47
OFFLINE
#48
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2016 - 21:06
Panowie odświeżę temat wyboru tarcz i klocków czy te tarcze mikoda dają jednak radę czy kicha,chodzi o serię GT + klocki do mikody ?
#49
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2016 - 22:35
Mam założony zestaw bozarto(kiedyś mikoda) czyli tarcze nacinane +nawiercane do tego klocki TRW ,jeżdżę od maja 2015 i nie ma żadnych pęknięć przy dziurkach nie są krzywe i dobrze wykonują swoją robotę.Co do trwałości nie jest źle myślę że dokończę klocki TRW kupię następne i powoli będzie zbliżać się ich wymiana
#50
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2016 - 23:08
http://www.bozarto.p...za,6462d58e.jpg
taki zestaw masz ?
http://www.bozarto.p...za,651230f1.jpg
i taki tak samo ?
#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
#53
OFFLINE
#54
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2016 - 00:10
trw po 5 tys km poszły na złom, tak samo ate po ok 10-15tys
teraz mam febi i coś czuję że polecą lada moment razem z tyłem
bicie występuje po rozgrzaniu, na zimno nic nie wychodzi, na zegarowym ~0.03mm
w drugiej padlince siedzą mikody i nic nie dzieje ale jeździ przepisowo bo nie ma czym i tu jest chyba sekret
#55
OFFLINE
#56
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2016 - 00:35
Edytowany przez adiwoj24, 24 stycznia 2016 - 00:37.
#57
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2016 - 01:53
Co do tarcz, to ja mam Zimmermana zwykłe i są super. Sporo już przejechały i następne też będą tej firmy, możliwe że w wersji sport
#58
OFFLINE
#59
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2016 - 12:14
masz racje zapchane otwory w tarczach powodują przegrzanie i krzywienie tarcz a powiedz mi gdzie kupiłeś tez zestaw większych tarcz i zacisków i ile kosztował jeżeli to nie tajemnicaTrwałość i wytrzymałość tarcz zależy od eksploatacji.Jeden pojedzie na myjnie zaraz po ostrym używaniu hamulców a rozgrzane tarcze tego nie lubią.Zależy od użytych klocków jaka jest ich twardość,czy mocno pylą i są miękkie to pozabijaja otwory nawiercania i pozniej jest lipa.Nie uzytkowalem nawiercanych tarcz,ale sądzę że co jakiś czas trzeba czyścić wiertlem otwory w tarczach żeby były drozne.Ogólnie same tarcze niewiele tu pomogą,hamulce w omedze to bardziej spowalniacze niż hamulce.Zmienialem przód na 4 tloczkowe brembo i większe tarcze to wtedy dopiero czuć różnice.Rozgrzane mocno hamulce seryjne nię są w stanie nawet obudzić abs-u do działania a po wymianie mogę kilka razy zahamować z 100 do 0 pod rząd i abs swiruje za każdym razem gdzie przy standardzie to można i za kierownicę się dodatkowo zapierać i nic z tego..
Edytowany przez rafik88, 24 stycznia 2016 - 12:16.
#60
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2016 - 13:11