hehe za 3 stówki można mieć całość firmy HEL


Czy warto zainwestowac w nawiercane tarcze hamulcowe ????
#81
OFFLINE
#82
OFFLINE
#83
OFFLINE
#84
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 22:10
#85
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2016 - 23:32
No Adam przekonałeś mnie tym filmem aż było słychać lekki pisk opon brawo brembo! hehe a te cztero tłoczkowe brembo na przód też będą super hamować z oryginalnymi na tyle?
#86
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 13:20
Czy mógłbyś mi teraz powiedzieć jakie kupić tarcze i klocki aby Omega dobrze hamowała z racji tego że masz inny i większy punkt odniesienia, bo jak zapewne wiesz punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Dziękuję za odp digi
pytasz o serie czy o Brembo?
mam tarcze Zimmermann i klocki TRW jak widać na zdjęciu.
Przednie tarcze są od Audi A8, a klocki od Porsche Cayenne.... ale to jest na forum
No Adam przekonałeś mnie tym filmem aż było słychać lekki pisk opon brawo brembo! hehe a te cztero tłoczkowe brembo na przód też będą super hamować z oryginalnymi na tyle?
Tutaj masz filmik jak się zachowuje sam przód Brembo + ori tył od 3.2 (tylne Brembo zrobiłem 2 miesiące później dopiero)
Edytowany przez Adam10, 26 stycznia 2016 - 13:23.
#87
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 14:37
3 stówki można mieć całość firmy HELja wkładałem właśnie HELL i jest dobrze, chociaż większe tarcze mogłyby być

#88
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 16:40
moje przewody pewnie też już wołają o wymianę ich na nowe tylko HELL kosztują 370 zł+kw a to trochę dużo ale patrząc na zrobienie takich przewodów na zamówienie to raczej wyjdzie cena podobna do gotowych
a wg które przewody są najlepsze HEL, BLACK DIAMOND czy może HoseTechnik bo takie znalazłem ?
#89
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 16:58

#90
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 17:15
no wiadomo nawet jak kiedyś gadałem z jednym kolesiem to mówił najpierw o wymianie przewodów a później reszty nie na odwrót to skusze się chyba na te HEL-ki w kolorze przezroczystym ale prosto od sklepu HELA bez pośredników
#91
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 17:30
#92
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 18:01
sprawdź sztywne przewody pod autem
ostatnio sprawdzałem i nie widziałem oznak korozji, wyglądają ładnie
#93
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 19:55
Osobiscie uzywam klockow i tarcz firmy Mintex... smiem twierdzic ze sa jedna z najlepszych firm na rynku.
Na jednym odcinku gorskich drozek, gdzie na 7km drogi przypadalo okolo 60 zakretow i nawrotow, zrobilem sobie rally, gaz do dechy - hamulec do dechy.
Dopiero na ostatnim kilometrze drogi odczulem ze hamulce mowia juz dosc Fajnie bylo, kilka razy nawet sie od drogi calym samochodem oderwalem, bylo ostro
Droga hamowania na tych tarczach to okolo 34m ze 100km/h. - Duzo zawdzieczam takze oponom i obnizonemu zawieszeniu. Miekkie zawieszenie (zwykle omegowe) ma o jakies 4m dluzsza droge hamowania.
Chwile pozniej testowalem tez Moje BMW 740i Alpine - 32m ze 100km/h... Tak dla ciekawych
Ktos wczesniej pytal o nawiercane tarcze hamulcowe, jesli chodzi o ich osiagi to zwiekszaja droge hamowania, do tego sa glosniejsze.
Nacinane tarcze uzywa sie po to aby odprowadzic gaz i pyl powstajacy podczas hamowania, mimo wszystko ciagle nie sa tak dobre jesli chodzi o ich osiagi jak w 100% pelne tarcze
Edytowany przez MrChrysler, 26 stycznia 2016 - 19:59.