Po wymianie 4 drążków kierowniczych i ponownym ustawieniu geometrii (wcześniej było w normie, teraz jest wręcz pedantycznie) efekt jest taki, że:
Jak trzymam kierownicę idealnie prosto, to jadę lekko w lewo, więc muszę kontrować lekko w prawo.
Jak puszczę kierownicę, to jadę lekko w prawo i kiera też ma tendencję do ustawiania się lekko w prawo.
Wkurza mnie to. Nic nie poradzę. Będę z tym walczył do upadłego.
Rozumiem, że za ściąganie w prawo przy puszczonej kierownicy są odpowiedzialne opony, bo to już sprawdziliśmy i to jest dla mnie logiczne.
Ale dlaczego jedzie w lewo, gdy trzymam na wprost?
Czyżby nie zablokowali kiery idealnie na wprost do geometrii?
Co o tym myślicie? Tylko proszę, bez odpowiedzi w stylu, że szukam dziury w całym i że nie mam większych problemów. Klient płaci, klient wymaga