

Sprężyny JAMEX OPINIE
#61
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 19:24
Zastanawiam się ,czy przypadkiem nie sprzedali mi od Caravanu.
Jutro jade to gówno sciągnąć i założe stare, we wtorek jadę im to śwignąć na blat sklepowy.
Może ktoś ma jakieś podobne przygody z tyłem w Jamexie ?.
#62
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 06:12
#63
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 10:34
Pozdro.
#64
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 19:20

#65
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 21:33


#66
OFFLINE
Napisany 12 maja 2010 - 11:52
Przód - 64.5 cm od ziemi do rantu błotnika.
Tył - 65 cm od ziemi do rantu błotnika (tylne sprężyny były pękniete tam gdzie wchodzą na odbój)
Teraz na Jamexach Przód i Tył stoją po 71 cm, czyli poszła w górę o 6 cm.
Ale jest świeżo po wymianie więc liczę że trochę opadnie.
Tylne sprężyny w jamexach mają takiej samej średnicy drut na całej długości sprężyny i jeden zwój więcej, ale splot jest gęstszy, na wysokość są takie same, a w orginale ten drut zwęża się w miejscach na odboje.
Omega wygląda teraz troszkę jak Cross Country ale dla mnie to odpowiada.
#67
OFFLINE
Napisany 12 maja 2010 - 12:05
Zapodaj foto jak to wygląda.Teraz na Jamexach Przód i Tył stoją po 71 cm, czyli poszła w górę o 6 cm.
#68
OFFLINE
#69
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 07:53
Oczywiscie pomijajac nivo i dokaldnaie jakis gum w sprezyny.
#70
OFFLINE
Napisany 04 września 2010 - 14:11

heh co omega to wymiana springów

EDIT
i po wymianie.
omcia poszła do góry nieznacznie. jamexy i nivo daje rade - auto stoi na tyle wysoko że nie słysze nivo rano

#71
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 20:30

Link do aukcji: http://allegro.pl/sp...67.html#gallery
#72
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 20:48
#73
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 21:00
#74
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2017 - 18:39
Zastanawiam się nad kupnem sprężyn obniżających -35 mm JAMEX. Warto czy nie? Ktoś ma i podzieli się wrażeniami?