

Sprężyny JAMEX OPINIE
#41
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 10:55
#42
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 22:29
#43
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 22:49

#44
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 23:00
#45
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 16:47

#46
OFFLINE
Napisany 19 marca 2010 - 07:59
#47
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 11:35
#48
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 15:19
#49
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 17:49
#50
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 18:57
Drodzy koledzy ja z tymi jamexami poradziłem sobie inaczej pozbywając się zawieszenia rodem z terenówki. Posłuchałem rady mojego mechanika. kupiłem mało jeżdżone springi oryginalne mechanik przyciął je o jeden zwój ukształtował nowe siedzenie, a żeby na obniżonych sprężynach auto nie straciło miski na pierwszej lepszej koleinie wplótł miedzy zwoje specjalne gumy usztywniające wahacz teraz nie dość ze auto dużo lepiej wygląda to jest delikatnie sztywniejsze jeśli chodzi o prowadzenie w zakrętach no i trzeb przyznać ze o dziwo poprawił się komfort(mimo usztywnienia.
Coś chyba przekolorowywyjesz sprawę, mechanik pociął, poprawił, napchał gumowego ścierwa w zwoje sprężyny i pod każdym względem jest lepiej, he he he.... cud.
#51
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 19:03
kupiłem mało jeżdżone springi oryginalne
Skoro kupiłeś mało jeżdżone oryginały, to nie rozsądniej było założyć te oryginały niż, ciąć, kombinować z zamiennikami?
To nie są żadne specjalne gumy, tylko gumy które stosuję się w skrajnych przypadkach aby obniżyć ugięcie zniszczonej sprężyny, co i tak nie zmienia faktu ze taka sprężyna jest zniszczona i kwalifikuje się na wymianę, a robi się to bo... to Polska -nie ważne czy bezpiecznie, ważne że tanio i zaoszczędziło się dzięki sprytnemu urządzeniu parę groszy.specjalne gumy usztywniające
Hmm mechanik - magik, pozazdrościć, wyczarował ze zwykłego zawieszenia, obniżone i utwardzone, takie można powiedzieć że sportowejest delikatnie sztywniejsze jeśli chodzi o prowadzenie w zakrętach

#52
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 09:11
Tak tylko zapytałem, dla pewności;) Dzięki za ten filmik. Okazuje się, że u mnie jakość zawieszenia nie jest zła:)Kolega amortyzatory odpowiadają za tłumienie drgań spowodowanych nierównościami, a nie za wysokość prześwitu, to czynią sprężyny. Tutaj naocznie możesz zobaczyć co się dzieje, gdy ma się zużyte amortyzatory:
#53
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2010 - 12:20

#54
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2010 - 18:03
#55
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2010 - 19:23
Pewnie tym samym co uciął - szlifierką kątową.jak uksztaltowal twoj mechanik to podcieta sprezyne?
#56
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 09:17
To mój pierwszy post na tym forum.
Więc powiedzcie czy te Jamexy się nadają czy to dziadostwo?
Mój ojciec wstawił sprężyny tej firmy do Forda Mondeo 1.8 TD na przód i jest wszystko git.
Ja muszę wymienić w swojej omedze sprężyny przód i tył.
Jamex bardzo atrakcyjna cena.
#57
OFFLINE
#58
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 08:24
Mógł bym wymienić tylko tył, ale uważam że przy przebiegu prawie 200 tys jak wymienic sprężyny to komplet bo jak nie wymienimy to któraś strona może być bardziej obciążona takie moje zdanie, i jeszcze jak piszecie ze te jamexy podnoszą sporo, to jak wstawie na tył to dzióbkiem będę czepiał o byle koleinę.
#59
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 13:02
#60
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 22:29
Zrobię foty przed i po i postaram się wrzucić.