Pewnie sprężyny są od wersji V6. Co zrobić ?? Zamienić u sprzedawcy na właściwe do 2.0 i będzie git.ale przód jest troszeczkę zbyt wysoko


Sprężyny JAMEX OPINIE
#21
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 13:04
#22
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 13:08
#23
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 13:31

Kurcze wlasnie rozmawialem ze sprzedawcą sprawdzilem nr seryjne sprężyn no i niby prysłali prawidłowe
#24
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 13:36
#25
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 13:51
#26
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 13:52

#27
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 14:03
#28
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 14:52
#29
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 00:13
początek jak i konie sprężyny jest zakończony tzw. siedzeniem , czyli na płasko
w tym przypadku dolega całością , po skróceniu przy wybiciu na nierówności trzyma max 1cm/1cm i tu jest ten mały szkopuł
#30
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 11:47
Swoją drogą na lato planuje zakup felg 17" na oponach 45, w jakim stopniu to zniweluje tą wysokość???
#31
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 11:49
i nie jestem pewien , czy tyle zdoła siąść
mówiłeś że co do prowadzenia jesteś 100% zadowolony , a powiedz jak się na dziurach zachowuje ?
dzwoni zębami

#32
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 11:55
A co do skracania sprężyn, a jeśli przy skracaniu sprężyn uformować nowe siedzenie. Żebyście mnie źle nie zrozumieli nie chcę na chama kombinować ale nie chcę też po raz kolejny ładować kasy na sprężyny dlatego rozważam wszelkie możliwości
#33
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 12:22
sam nawet nie łap się za to bo narobisz sobie tylko szkód
#34
OFFLINE
#35
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 13:57
#36
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 14:45
#37
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 14:50
#38
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 20:05
u mnie na jamexach auto siedzialo bardzo nisko a u ciebie przod jest wysoki
twoj sprzedawca twierdzi ze sa rozne sprezyny do roznych wersji
natomiast gdy kupowalem swoje drugie springi lesjofors czy jakos tak koles sprawdzil w katalogu te jamexy i tam byl jeden numer sprezyn przy kazdej wersji nadwozia i motoru jaka sie szukalo, wiec sam juz niewiem jak to jest
jak zalozylem te swje drugie springi tez mialem przodek tak wysoko jak ty ale po okolo 5 tysiacach juz zeszlo na normalna wysokosc i okolo 30 tys nic sie nie zmienia wec lepiej nie kombinuj tylko pojezdzij troche moze sie samo opusci bo sobie sprezyny popsujesz i bedziesz sobie plul w brode
ciesze sie ze dobrze ci sie jezdzi na tych springach bo u mnie to byla tragedia
te co mam teraz w porownaniu do tych jamexow to sa super
a co ciekawe piszesz ze u ciebie byly o milimetr grubsze od oryginalow natomiast umnie ciensze
i to na tyle:D
#39
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 20:15
Co do efektu skrócenia to się za bardzo nie obawiam bo na prawdę są o wiele sztywniejsze wiec nie ma praktycznie możliwości aby dobiły amortyzatory
#40
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 21:04
na wiosnę 2009 zakupiłem nowe jamexy komplet do swojego kombiaka 2,0 16v (butla LPG w kole 50L). Sprawdzając sprzedawcę w 100 % były od tej wersji nadwozia i silnikowej. Tył leżał jakbym woził 500 kg w bagażniku ( czy butla była pełna czy pusta) a przód piał do góry jak twój.
Po dziewięciu miechach nic nie usiadło z przodu a tył leciał coraz bardziej w dół. Latem wymieniłem tył na sprężyny robione na zamówienie wzmacniane ale i to nie pomogło. przód stał nadal jak koza wyżej niż tył. Wreszcie kupiłem oryginalne używki na przód i jest git. Auto stoi pięknie równiutko z lekką przewagą tyłu ku górze. Też myślałem o kombinowaniu z sprężynami jamexa ale kowal jak zobaczył te sprężynki to mnie wyśmiał i proponował nie ryzykować. Proponuje poszukaj nie wyjeżdżonych oryginałów i będziesz zadowolony. Na naszym forum za przysłowiowe grosze kupisz pewny towar.