


2.5 DTI czy warto kupić??
#41
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 10:28

#42
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 11:25
#43
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 11:30
też uważam, że wnętrze w B jest i trwalsze, i ładniejsze
Swiete słowa

#44
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 17:37
ja oczywiście mówie o spalaniu dystrybutorowym a nie z komputera bo te sie różnią komp zaniża, a co do ceny to ja za swoją dałem w lutym 2009 18000 PLN i jeździ nic się nie dzieje
chwilowy odczytuje z kompa, ale średni u mnie niemal się pokrywa z rzeczywistym... róznica jest 0,2 l na korzyść BC.... W każdym razie nie jest źle.
#45
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 20:35
#46
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 22:50

Myślę ze mogę już coś obiektywnie powiedzieć o tym silniczku, bo jestem właścicielem BFL executive z tym motorem już od ponad 3 lat (kupiłem jesienią 2006 w Dreźnie od pierwszego właściciela). Auto od razu wzbudziło moje zaufanie z racji serwisu w tamtejszym ASO, kompletnej dokumentacji i realnego przebiegu. W momencie kupna miało przejechane 206tys km i było technicznie jak i wizualnie w idealnym stanie (do dzisiaj mam oryginalne welurowe letnie dywaniki w kolorze ecru





A vectre? Przez chwilę myślałem o tym 2 lata temu. To wciąż nie ta klasa auta co Omka. Jak się trochę Insignia zestarzeje i potanieje to pewnie będzie, ale Łamagę i tak sobie zostawię dla bratanka, jak podrośnie

#47
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 23:19
#48
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 07:10
Trochę Cie poniosło z tym remontem u Niedbały. A tak na marginesie, to ile tai remont kosztuje w serwisie Opla?Po kosztownym remoncie, juz teraz bez blaszek, auto wciąż śmiga aż miło, dając mi tą samą frajdę co 3 lata temu

#49
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 09:21

#50
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 11:23
kolega Radza ma fakture na wymiane dołu silnika i turbiny opiewającą na sumę o ile dobrze pamiętam 6500 euro to jeszcze poprzedniemu właścicielowi wciągneło blaszkęA tak na marginesie, to ile tai remont kosztuje w serwisie Opla?
#51
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 11:26

#52
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 16:55
kolega Radza ma fakture na wymiane dołu silnika i turbiny opiewającą na sumę o ile dobrze pamiętam 6500 euro to jeszcze poprzedniemu właścicielowi wciągneło blaszkę
Remont silnika był zrobiony w Niemczech a tam się nie bawi w półśrodki

Wątpię, żeby w Polsce ktoś zapłacił tyle pieniędzy, za tą kasę można kupić całkiem wypasioną Omegę.
Poniżej wklejam skan ostatniej strony faktury, niezła sumka 8500 euro za naprawę

Dlatego jeżdżę bez blaszek...

#53
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 17:15
no trochę się pyknołem jakieś 2k ojroPoniżej wklejam skan ostatniej strony faktury, niezła sumka 8500 euro za naprawę

#54
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 18:20
Remont silnika był zrobiony w Niemczech a tam się nie bawi w półśrodki
![]()
Wątpię, żeby w Polsce ktoś zapłacił tyle pieniędzy, za tą kasę można kupić całkiem wypasioną Omegę.
Poniżej wklejam skan ostatniej strony faktury, niezła sumka 8500 euro za naprawę
Dlatego jeżdżę bez blaszek...
Kwota remontu to normalnie szok

#55
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 23:38
#56
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 16:22

#57
OFFLINE
#58
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2010 - 16:35
dokładnie to o 6 znajdujących się w kolektorze dolotowym silnika a wyglądają tak usunięta z kolektorao jakiej blaszce mowa?
http://c13.wrzuta.pl...5750c/dsc_0703?
jeśli jeszcze ich niesprawdzałeś to radze to zrobić i to jak najszybciej
#59
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2010 - 20:42
#60
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2010 - 22:23
ale tu mowa o jeszcze nowszym,mocniejszym silniku orginalnie 150 KM:pjeżdze krótko około 1 miecha wczesniej miałem astrę 1.7 d oploski motor 60 km i paliła mi około 6.5-7 l na 100km zero przyspieszenia żadnej satysfakcji z wyprzedzania , a teraz w omedze spalaniena poziomie 8-9.5 l na 100km przyspieszenie OK i jak miło zobaczyć gościa który przed chwilą jechał przed tobą jest w wstecznym lusterku. 2.5 tds ma moc