2.5 DTI czy warto kupić??
#21 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 15:42
Na sprzedaż mam 2,5 TD z 1997 roku i czekam na kupca, który już jest prawie zdecydowany.
#22 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 19:11
ludzie nie przesadzajcie za 2,5DTI z 2003 roku to dużo?swoją drogą 24 tys. + opłaty = naprawdę sporo...
poszukajcie na niemieckich stronach to zobaczyćie ile zdbane kosztują i jaki przebieg mają( nieraz sa z rzeczywistym)
#23 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 19:43
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 19:50
#26 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 19:52
CaponeAl - obszycie kierownicy to fabryczne jest?
Nie. Obszycie było zrobione po sprowadzeniu auta.
#27 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 19:58
Ja tam nie narzekam na to ile zapłaciłem za autko Tym bardziej, że to wersja Executive
Też mam Executive i ostatnio jak porównywałem z autami innej marki, to ciężko znaleźć tak dobrze "wypasione" auto. Nawet "lepszych" marek i za większe pieniądze.
Trzeba lekko położyć powyżej 40 tyś, żeby coś w podobnym roczniku z takim wyposażeniem znaleźć. To jest duży plus tego auta. Poza tym komfort... Mam ponad 200tys km i ani skrzypniecia na nierównościach.... tylko dźwięk z Bose i R6
właśnie dlatego zastanawiam się, czy zamieniać B FL na Vectre C GTS.... mam "okazję" kupić pewną Vectre, ale ciągle mam mieszane uczucia...
#28 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 20:09
#29 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 20:26
A w mieście to widzę, że jakieś 10 l/100 km.
Zgłupiałeś? Czy coś Ci na głowę spadło? Ja w życiu bym tego autka nie zamienił na inne, a juz tym bardziej na mniejsze i bardziej plastikowe.właśnie dlatego zastanawiam się, czy zamieniać B FL na Vectre C GTS.... mam "okazję" kupić pewną Vectre, ale ciągle mam mieszane uczucia...
#30 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 20:30
a ile taka oma z 2.5 litrowym silnikiem DTI wychla ropy? Pewnie z 8-10 litrów?
srednio paliła mi 9 litrów przy zupelnie normalnej nieoszczędnej jeździe.
Oczywiście na trasie weźmie mniej, ale 9 liczyłem w cyklu mieszanym i nie wychodzila ponad to.
Skrzynia automat.
#31 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 20:34
#32 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 20:39
Cóż jak trafisz na zajeżdżony egzemplarz (a takich sporo na rynku), to wszystkiego możesz się spodziewać.
Wrażliwą częścią tych silników zdają się być wtryskiwacze, nie są one odporne na kiepskie paliwo. Więc na to trzeba uważać.
#33 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 20:49
Wrażliwą częścią tych silników zdają się być wtryskiwacze, nie są one odporne na kiepskie paliwo.
jak w każdym comon railu..
#34 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:00
#35 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:02
#36 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 22:39
#37 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 23:57
#38 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 06:50
właśnie dlatego zastanawiam się, czy zamieniać B FL na Vectre C GTS.... mam "okazję" kupić pewną Vectre, ale ciągle mam mieszane uczucia...
To poczekaj az ci te uczucia przejda;) Jezdzilem tym i nie zauwazylem zadnych plusow na korzysc Vectry poza nowsza konstrukcja i mapa pl do navi.
#39 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 08:38
#40 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 10:16
Co do wyposażenia, to prawdziwe rozczarowanie (połowa tego co w Omedze)..... Mam jeszcze trochę czasu na decyzję, ale raczej się nie zdecyduje.
NIe bez znaczenia jest fakt, że rynek aut używanych lekko kuleje... dość już mam telefonów, czy odda Pan za 18-19 tys itp... a jako uzasadnienie ceny z allegro...... ch***ra człowieku, to dlaczego jeszcze nie kupiłeś omegi 2,5dti z allegro za 16 tys...
Co do spalania.... średnio teraz mam 9 litrów z przewagą miasta w proporcji 75 do 25%. Jazda dynamiczna. W trasie potrafie zejść na 6-7 litrów (w zależności od prędkości i natężenia ruchu)... W tym silniku dużo zależy od techniki jazdy. Chwilowo na krótkich odcinkach w trasie spalanie spada mi bardzo nisko. Mam manuala. W automacie to by się chyba nie udało.