

2.5 DTI czy warto kupić??
#1
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 17:08
planuję kupić Omege po fl. Jaki silnik polecacie?? Ja byłem nastawiony na 2.2 w benzynie i gazie, ale spotkałem goscia, który mnie namawiiał na 2.5 DTI 150KM z silnikiem BMW.Bardzo ją chwalił. Proszę o jakieś opinie o tym dieslu, pozdrawiam
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 17:22

#4
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 18:37
Od poniedzialku jestem tez po chipie 180KM i 400Nm robi swoje teraz to dopiero jest rakieta :jump:
goraco polecam tylko ciezko znalezc 2.5 DTI w dobrym stanie, ja troche szukalem i do tego w manualu znalazlem
#5
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 18:40
Jakosc materialow w BFL ulegla bardzo duuuzej poprawie w stosunku do B.
Ta, szczególnie jakość boczków drzwiowych - ja dziękuję za taką "dużą poprawę"

#6
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 18:42

#7
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 18:48
Ta, szczególnie jakość boczków drzwiowych - ja dziękuję za taką "dużą poprawę"
też uważam, że wnętrze w B jest i trwalsze, i ładniejsze
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 19:01

Generalnie co do srodka to ok, kwestia gustu. ale co do silnika 2.5 DTI naprawde nie ma sie czego czepiac, a porownujac go do mojego poprzedniego 2.5 TD to przepasc... cisza, kultura pracy, elastycznosc, dynamika, (porownuje seriie bez chipa) inny swiat...
#10
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 19:07

#11
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 20:23
Przeglądałem swego czasu dział Diesel i powiem tak: postów o awariach 2,5 TD jest od liku a jeśli chodzi o 2,5 DTI to są sporadzyczne awarie opisywane i głównie dotyczą urwanych blaszek z kolektora ssącego. Jak się je zdemnotuje to problem znika.
a) bo 2.5 DTI obecnie mają 7-9 lat, 2.5 TD mają 9-16 lat
b) 2.5 TD produkowane było wcześniej na przestrzeni 8 lat, 2.5DTI później i tylko przez 3 lata - 2.5TD jest popularniejsze, statystycznie więc też więcej tematów o awariach

#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2010 - 22:58
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 10:08

#16
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 11:17
#17
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 11:21
Jedyny problem tego silnika to ... trudnośc w znalezieniu (i pewnego rodzaju loteria) zadabanego i zdrowego egzemplarza. Napewno mozna od razu odpuścić sobie wszelkie okazje (jeszcze bardziej niż w przypadku Vki)
#18
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 11:34
#19
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 14:37
jak już to w omedze TD i jest to silnik M51 z BMW a 2,5DTi to silnik M57 również z BMWjeśli silni BMW to 2,5 TDS a nie 2,5DTI
#20
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 15:37
Ja takim od paru dni jeżdżę i jestem zadowolony. Wcześniej miałem 2,5 TD, też byłem zadowolony, ale ten obecny to rakieta
CaponeAl, a Ty swoją już sprzedajesz, czy do galerii foty z ogłoszenia wstawiłeś?

http://moto.allegro...._mega_spas.html
swoją drogą 24 tys. + opłaty = naprawdę sporo...