a zaglądałeś za silnikiem pod wycieraczkami ?? jak nie to poszukajto ja mam wielki problem bo nie mam takiego zaworu u siebie a mam 2.0 16V+GAZ
i co teraz ;(

Napisany 10 grudzień 2011 - 07:08
a zaglądałeś za silnikiem pod wycieraczkami ?? jak nie to poszukajto ja mam wielki problem bo nie mam takiego zaworu u siebie a mam 2.0 16V+GAZ
i co teraz ;(
Napisany 10 grudzień 2011 - 10:04
Napisany 10 grudzień 2011 - 10:14
jak nie masz klimy to moze go nie byc
Napisany 10 grudzień 2011 - 12:13
Napisany 10 grudzień 2011 - 12:28
Napisany 24 styczeń 2012 - 19:47
Napisany 03 luty 2012 - 06:20
Napisany 16 kwiecień 2012 - 22:14
Napisany 16 kwiecień 2012 - 22:20
Napisany 19 kwiecień 2012 - 22:05
Napisany 20 kwiecień 2012 - 01:38
Napisany 02 listopad 2012 - 00:15
Napisany 02 listopad 2012 - 07:22
Napisany 02 listopad 2012 - 13:10
W gumowej przelotce na scianie grodziowej przy rurkach nagrzewnicy masz 2 krocce gumowe - jeden od podcisnienia z akumulatora podcisnien z podszybia w kierunku kabiny a drugi wyjscie na zawor trojdrozny (przelotka jest lacznikiem przewodow pomiedzy komora silnika a kabina).od komory silnika nie widze zadnych wystajacych wezukow czy gumek zeby wpiac przewod
Napisany 02 listopad 2012 - 13:57
Napisany 02 listopad 2012 - 15:26
Ja miałem to samo i jakoś dałem rade to pozbierać. Napewno przy dodawaniu gazu jak masz ustawiony nadmuch na kierowcę to przełancza ci na szybę lub dmucha tylko na szybę nieważne na jaką pozycję masz ustawionePodepne się pod temat .u mnie poprzedni właściciel wyjął ten zawór i pod ciśnienia mam odłączone ten akumulator też nie jest połączony a wszystko działa przynajmniej tak mi się wydaje .więc po co ten zawór jest?