


Zawór trójdrożny ogrzewania - zasada działania
#161
OFFLINE
Napisany 12 grudzień 2012 - 23:23

#162
OFFLINE
Napisany 13 grudzień 2012 - 10:17
Moim zdaniem wcale do udrażniania nagrzewnicy nie trzeba jej demontować. W razie by się podczas tego rozszczelniła to trudno. W obu przypadkach mogłoby się to zdarzyć.
#163
OFFLINE
Napisany 13 grudzień 2012 - 19:25
W aucie gorąco jak w saunie niezależnie od tego jak duży mróz:D
Kurcze, jak ja Ci zazdroszczę tego gorąca, mam nadzieję, że jak przyjdzie do mnie nagrzewnica to po założeniu tez tak będę miał. Jak wszystko dobrze pójdzie to w sobotę zakładam.
#164
OFFLINE
Napisany 13 grudzień 2012 - 21:19
Gdzie szukać przyczyny zimnego powietrza z nawiewów na nogi pasazerów tylnej kanapy (pod przednimi fotelami) i z nawiewów z podłokietnika na tylną kanapę?
#165
OFFLINE
Napisany 13 grudzień 2012 - 22:57

Nagrzewnica wymieniona na używke płukaną i stukaną oryginał. W aucie jest bardzo ciepło. Nie jeździłem nigdzie bo ma jeszcze letnie kapcie a dopiero na sobote umówiony jest wulkanizator. Na postoju przy 90stopniach szybko sie w środku nagrzewa

Jest jednak haczyk. Szukam linki do prawego nawiewu 'ciepło-zimno' bo sie pękł ten czerwony plastik z zapinaniem :x
#166
OFFLINE
Napisany 17 grudzień 2012 - 18:08
Auto fajnie grzało przede wszystkim szybiutko do czasu jak wyjechałem na trase. Trzeba siedziec w kurtce zeby był jakimś komfort cieplny. Jako tako letnie może leci. Nic po za tym
Temperatura silnika rowno na 90stopni wiec termostat to to nie jest.
Juz nic z tego nie rozumiem...
#167
OFFLINE
Napisany 17 grudzień 2012 - 19:41
NO i jest kibel.
Juz nic z tego nie rozumiem...
A dobrze odpowietrzyłeś układ? U mnie po wymianie nagrzewnicy w aucie jest ciepło, żona dzisiaj przykręciła ogrzewanie bo jej za gorąco było.
#168
OFFLINE
Napisany 17 grudzień 2012 - 22:05
Co to znaczy dobrze odpowietrzyłeś? Wydaje mi sie że po takim przebiegu to samo powinno sie ukształtować.
#169
OFFLINE
Napisany 18 grudzień 2012 - 21:01
Co to znaczy dobrze odpowietrzyłeś? Wydaje mi sie że po takim przebiegu to samo powinno sie ukształtować.
Otóż kolego miły należy odkręcić korek zbiorniczka, odpalić silnik, dać na max ogrzewanie, włączyć na max obroty dmuchawy i trzymaj na 2500 RPM obroty silnika aż do momentu włączenia się wentylatora.
Sprawdź jeszcze rurki dochodzące do nagrzewnicy, jaką maja temperaturę, obie muszą parzyć, jeśli jedna z nich jest zimna lub letnia, no to już wiadomo o co chodzi.
#170
OFFLINE
Napisany 19 grudzień 2012 - 07:14
NO i jest kibel.
Auto fajnie grzało przede wszystkim szybiutko do czasu jak wyjechałem na trase. Trzeba siedziec w kurtce zeby był jakimś komfort cieplny. Jako tako letnie może leci. Nic po za tym
Temperatura silnika rowno na 90stopni wiec termostat to to nie jest.
Juz nic z tego nie rozumiem...
no u mnie przy klimatroniku się dzieje to samo na postoju fajnie ciepło a tylko w trasę wyjadę to nawet na HI szału nie ma, a wystarczy że zmienię na 27stopni i mam zimno i do tego trochę szyby parują

dzisiaj pojeździłem tylko po mieście fakt mrozu nie ma i dziwne 23 stopnie ustawione i z nawiewów leci ciepło
#171
OFFLINE
Napisany 19 grudzień 2012 - 16:46
Otóż kolego miły należy odkręcić korek zbiorniczka, odpalić silnik, dać na max ogrzewanie, włączyć na max obroty dmuchawy i trzymaj na 2500 RPM obroty silnika aż do momentu włączenia się wentylatora.
Sprawdź jeszcze rurki dochodzące do nagrzewnicy, jaką maja temperaturę, obie muszą parzyć, jeśli jedna z nich jest zimna lub letnia, no to już wiadomo o co chodzi.
Na początku rurki miały różną temperature, ale poźniej były obie gorące, parzyły. Nie wiem jak aktualnie, ale wycieków nie ma, płyn w normie, auto trzyma 90stopni a tu "d*pa zbita ryba"....
#172
OFFLINE
Napisany 19 grudzień 2012 - 22:14
Na początku rurki miały różną temperature, ale poźniej były obie gorące, parzyły. Nie wiem jak aktualnie,
No to sprawdź te rurki teraz. Podejrzewam, że nagrzewnicę masz zamuloną. U mnie jest bardzo ciepło w aucie.
#173
OFFLINE
Napisany 19 grudzień 2012 - 22:18
Wiec kupiłem używke oryginał, wypłukałem wszystkimi sposobami, wyleciały jeszcze bryłki, troche mułku i zupy, i OK. Jak zalewałem gorącą wodą to nie mogłem jej utrzymać, a tą podróbe owszem - pierwsza różnica na plus.
Po montażu grzałem auto długo, wszystko gorące, było bardzo ciepło i przyjemnie w aucie. Ale trasa Łódź-Bydgoszcz i sie zesrało. Może letniawo... A jeszcze jest taki myk. Zablokowałem linki ciepło-zimno na pozycje ciepło i zawsze z prawego leci zimniejsze niż z lewego nawiewu. Dodam że linki zablokowane i odpiete od pokręteł żeby wykluczyć jakieś samoczynne uchylanie klap.
#174
OFFLINE
Napisany 19 grudzień 2012 - 22:27
Podejrzewam, że nagrzewnicę masz zamuloną.
Nagrzewnica była OK. Autem z którego pochodziła zrobiłem trochę kilometrów i w trasie było bardzo ciepło. Po przeczyszczeniu przez maestro parzyła, więc tym bardziej nie doszukiwałbym się w niej problemów.
#175
OFFLINE
Napisany 19 grudzień 2012 - 22:57
Nagrzewnica była OK. Autem z którego pochodziła zrobiłem trochę kilometrów i w trasie było bardzo ciepło. Po przeczyszczeniu przez maestro parzyła, więc tym bardziej nie doszukiwałbym się w niej pmostatroblemów.
No ja kupiłem też od Ciebie nagrzewnicę i ta jest w porządku. Więc ja juz nie wiem co jest grane, a może termostat, u mnie na blacie jest 92*, a w mieście 95*.
Weź na próbę przykryj czymś chłodnicę i zobacz co się będzie działo.
#176
OFFLINE
Napisany 20 grudzień 2012 - 15:09
#177
OFFLINE
Napisany 20 grudzień 2012 - 17:09
#178
OFFLINE
Napisany 20 grudzień 2012 - 19:27
#179
OFFLINE
Napisany 20 grudzień 2012 - 19:53
#180
OFFLINE
Napisany 20 grudzień 2012 - 19:58