

Ustawienie nastawnika samemu
#81
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2013 - 15:57
a trójkątną nie ruszaj
ja sobie uszczelniałem nastawnik i trojkąt wymienilem też na t30
#82
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 11:51
#83
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 14:23
nastawnikiem ustawiasz dawkę, a to urządzonko działa tylko przy odpalaniu
#84
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 19:10
a niby w czym Ci to przeszkadza
nastawnikiem ustawiasz dawkę, a to urządzonko działa tylko przy odpalaniu
Dlatego...A to ustrojstwo o ktore pytasz oszukuje czujnik temperatury plynu chlodzacego dla ECU !
Wskazuje zawsze nizsza temperature niz jest rzeczywiscie <40*C !
Po odpaleniu auta powinien przywrocic rzeczywiste parametry, czesto jednak cos w tym gownie szwankuje i silnik ciagle otrzymuje sygnal ze silnik jest zimny ! Przez co podnosi sie dawka i przestawia drastycznie kat wtrysku !
#85
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 19:21
#86
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 19:28
próbowałeś wypiąć i odpalić? czy czekasz na cud? jak nie spróbujesz, nie dowiesz się co trzeba zrobić.
Tak to jest wpięte w wiązkę głowną. ze nie wiem jak to ruszyć...napisałem niżej...elektryka to dla mnie magia i zawsze coś spale...taki dar...

#87
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 19:31
#88
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 19:33
#89
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 19:38
#90
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 19:53
to najlepiej będzie to wyszarpać z tej wiązki i wtedy dopiero się zastanawiać
jutro robię drugie podejscie do tematu...jak coś więcej się dziś wyczyta...

#91
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 19:59
jutro robię drugie podejscie do tematu...jak coś więcej się dziś wyczyta...
Kable od puszki ucinasz a kable niebieskie z szarym paskiem znajdujące się w oryginalnej wiązce łączysz.
W puszce są 4 kable a żeby działała potrzebne są 3 z instalacji auta.
+ po zapłonie czyli pod czerwony z puszki
masa pod czarny z puszki
i kabel niebiesko szary z czujnika, który się przecina i końce na puszkę, jeden na kabelek niebieski drugi na biały.
tak na 99%

Najlepiej to nie pruj tej puszki z auta tylko znajdź w ori wiązce ten przecięty niebiesko szary i go połącz.
#92
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 22:21
O tym myślałem...dzieki za podpowiedź, które trza połączyć. jak je połącze to puszkę wyrzucić mogę nie?Najlepiej to nie pruj tej puszki z auta tylko znajdź w ori wiązce ten przecięty niebiesko szary i go połącz
Przy okazji ściągnięcia kolektora ssacego do czyszczenia i EGR po odcięciu tego "oszukiwacza" chcę wymienić czujnik temp.paliwa w pompie...dużo przy tym roboty?Ponoć jest pod tym dekielkiem, którym reguluje się dawkę? Prawda to?
#93
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 22:41
Dlatego...
obniża temperature cieczy do kilku sekud po odpaleniu
potem wraca wszystko do normy
gdyby ktoś podpioł sobie kompa i zobaczyl jak to działa to by wiedział
#94
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 22:48
aleobniża temperature cieczy do kilku sekud po odpaleniu
potem wraca wszystko do normy
gdyby ktoś podpioł sobie kompa i zobaczyl jak to działa to by wiedział
czesto jednak cos w tym gownie szwankuje i silnik ciagle otrzymuje sygnal ze silnik jest zimny ! Przez co podnosi sie dawka i przestawia drastycznie kat wtrysku !
#95
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 22:51
żebyś wiedział jak to póżniej po wyregulowaniu nastawnika założyć
bo i trak bez tego ci na ciepłym nie odpali
#96
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 22:55
bo i trak bez tego ci na ciepłym nie odpali
No właśnie. Ktoś miał powód jakiś żeby to tam wpakować

#97
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 22:57
No właśnie. Ktoś miał powód jakiś żeby to tam wpakować
nastawnik nie jest tego powodem
#98
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 23:03
#99
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 23:11
Ale jeśli chcesz go koniecznie wymienić to jest pod dekielkiem. Taki mały czarny. Na foto po lewej stronie.

czy ktoś się orientuje czy ten "oszukiwacz" na mojej fotce to z jakiś lepszych czy szmelc?
Uprocessor diesel fix z przed 7-8 lat
Stale zaniża temperaturę o około 20st
Przynajmniej tak mi to wyglada. Co jest na drugiej stronie puszki? Ledy?
#100
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 23:13
Czujnik paliwa pod kompem lepiej sprawdzić i obserwować co się dzieje.
Ale jeśli chcesz go koniecznie wymienić to jest pod dekielkiem. Taki mały czarny. Na foto po lewej stronie.
Chce go wymienic bo grosze kosztuje, a pewność będzie, ze działa tak jak powinien...czyli jak dekielek zdemontuję to później jak będe go montował to na dawkę patrzyć?
Nastawnika całego ne ściągać do czyszczenia jak się na tym nie znam czy to pikuś?