wiecznie zaparowane szyby


parowanie szyb
#21
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2009 - 21:15

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#22
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 13:58
To trzeba przyznać Niemieckim Technikom, że dali z siebie wszystko jak na tamte czasy.. wszak Omega to limuzyna dla ubogich.. ja za takiego sie nie uważam, a autko sobie cenię

co do zapachu... wszystko jest oki.. bez zapachu grzybicy czy innych nieprzyjemnych zapachów... to jest oki... czyste naturalne za***iście wydajne ogrzewanie.. i parujące szyby... jak sprawdzę ten motyw z klapką to dam znać...

pozdrawiam i zachecam do opisywania swoich problemów.;)pozdrwiam wszytkich szczęśliwych właścicieli Omegi;)
Upss 7-demka się schowała-po prostu błąd w numeracji, ale jeżeli coś można dodać to akurat jest miejsce - jestem za wspólnym rozwijaniem podobnych lit przyczyn itp. aż temat będzie wyczerpany i wszystko jasne- wtedy taka pigułka może trafi do porad z podpisem "made in forumowicze" czy jakoś ładniej:)
hayek odwaliłeś kawał roboty i nie rezygnujesz - szacuneczek
mi to wygląda że jest obieg zamknięty i słaba wydajność klimatyzacji (osuszania).
Czy grzeje dobrze bez zapachu innego niż neutralny, czy też ogrzewanie nie do końca jest zadowalające?
bo w omedze powinno grzać konkretnie.
#23
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 01:29
Na szczescie tfu tfu tfu przez lewe ramie

Szkoda tylko, ze komputer sam domyslnie zamyka te klapke po uruchomieniu silnika i rozpoczeciu procesu nagrzewania powietrza wewnatrz.
Przez to po pewnym czasie zaczynaja parowac mi szyby, a usuniecie zaparowania chwile musi potrwac.
Dzieki temu forum dowiedzialem sie o istnieniu tej cudownej klapki i sposobie rozumowania kompa od klimy.
Do tego czasu przez kilka dni mialem zamarzniete tylne boczne szyby i zaparowana przednia, bo klima byla na auto i komputer zamykal klapke zeby nagrzac wewnatrz, a przez to ze ...
... chyba mam problem z termostatem, lub zatkana nagrzewnice, bo jak czytam wasze posty to do takiego wniosku dochodze patrzac na wskaznik temp plynu w chlodnicy nie wiecej niz 85C, a po 20 min jezdzie z obrotami na poziomie 2000-2500 obr/min leci cieple powietrze, ale nie takie co by bylo mozna jaja smazyc jak tutaj wyzej napisano.
( przy temp zewnetrznej -10C, filtr wymieniony, brak smieci przed filtrem, dywaniki gumowe w normie brak sniegu, lodu, blota, plynu nie ubywa, po uchyleniu korka od wlewu plynu slychac uchodzace powietrze)
#24
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2010 - 16:49
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 13:08
#27
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:45

#28
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2010 - 08:16
wiec nie mam pojecia co jest grane.
#29
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2010 - 22:57
#30
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2010 - 23:00
jak w ogóle to badziewie jest napędzane
I przy ustawieniu "Tylko szyba" obieg jest zawsze otwarty (jezeli wszystko dziala tak jak nalezy).na podciśnienie
#31
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2010 - 23:14
#32
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 06:46
zobacze tak jak radzicie.. moze faktycznie i ta klapka i umnie szfankuje.
dzieki za info pozdrawiam:)
#33
OFFLINE
Napisany 29 września 2011 - 20:16
Jak to udroznic?? Czy zatyka sie to w skrzynce nawiewow i nie obedzie sie bez powarznej rozbiorki czy tez moze wystarczy przedmuchanie tej rurki przy skrzyni biegow?? Walczyl ktos moze z tym i ma jakies doswiadczenia i rady??
#34
OFFLINE
Napisany 29 września 2011 - 20:27
Troche odgrzeje temat ale mam u siebie tez problem z parowaniem szyb. W tym temacie znalazlem prawdopodobna przyczyne tego ze po wylaczeniu klimy mometalnie pojawia sie para na przedniej szybie. Dzieje sie tak nawet gdy jest sloneczna, ciepla i sucha pogoda. Do tego dochodzi nieprzyjemny zapach z nawiewow. Najprawdopodobniej przyczyna bedzie zatkany odpływ skroplin z klimatyzacji.
Jak to udroznic?? Czy zatyka sie to w skrzynce nawiewow i nie obedzie sie bez powarznej rozbiorki czy tez moze wystarczy przedmuchanie tej rurki przy skrzyni biegow?? Walczyl ktos moze z tym i ma jakies doswiadczenia i rady??
jak byś miał zatkany odpływ to wody by było po kostki w kabinie
PS
miałem na myśli odpływ z klimy (parownika) w kabinie, a nie pod maską przy filtrze
#35
OFFLINE
Napisany 29 września 2011 - 23:13
Ja miałem zatkany odpływ i szyby bardzo parowały ale wody po kostki to nie miałem.
jarcenty udrożnij te odpływy. Spryskaj klime przez wlot powietrza (wyjmując filtr kabinowy) tym wurthem http://www.wurth.pl/...0893 764 10.pdf
Ustaw tylko wentylację bez klimy i psikaj porcjami w kierunku wentylatora ale nie za dużo na raz. Pojemnik starczy na dwa razy. Ja tak zrobiłem i pomogło.
Jest jeszcze opcja że skropliny nie trafiają do odpływu na forum jest porada na ten temat.
#36
OFFLINE
Napisany 29 września 2011 - 23:21
robert514 niekoniecznie aż tyle wody.
Ja miałem zatkany odpływ i szyby bardzo parowały ale wody po kostki to nie miałem.
jarcenty udrożnij te odpływy. Spryskaj klime przez wlot powietrza (wyjmując filtr kabinowy) tym wurthem http://www.wurth.pl/...0893 764 10.pdf
Ustaw tylko wentylację bez klimy i psikaj porcjami w kierunku wentylatora ale nie za dużo na raz. Pojemnik starczy na dwa razy. Ja tak zrobiłem i pomogło.
Jest jeszcze opcja że skropliny nie trafiają do odpływu na forum jest porada na ten temat.
miałem na myśli odpływ z parownika nie podszybie:)
#37
OFFLINE
Napisany 30 września 2011 - 00:10
wiemmiałem na myśli odpływ z parownika nie podszybie:)
...a ja odpływ skroplin:p
#38
OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 19:50
#39
OFFLINE
Napisany 07 października 2011 - 12:12
#40
OFFLINE
Napisany 07 października 2011 - 12:21