Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Znów odpalanie.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
122 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 14 grudnia 2009 - 22:03

Tylko dalej to nie rozwiązuje mojego problemu a moja omega od dzisiaj z rana nie chce zapalic ://


skoro rozladowalo Ci (nowy aku) to musisz miec zwarcie....proste

#62 OFFLINE   Pamek

Pamek

    jakis tam

  • 70 postów
  • Dołączył: 19-04-2009
  • Skąd: Białystok

Napisany 14 grudnia 2009 - 22:17

Tylko gdzie te zwarcie moze byc?

#63 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 14 grudnia 2009 - 22:21

wszedzie...
poczytaj troche w dziale elektryka to dowiesz sie jak sprawdzic pobor pradu(czy jak to sie nazywa)
wypinaj po kolei bezpieczniki i sprawdzaj miernikiem kiedy spada natezenie pradu, jak spadnie przy danym to patrzysz od czego jest i szukasz usterki w danym ukladzie elektrycznym
poczytaj a sie dowiesz

#64 OFFLINE   womis1

womis1
  • 47 postów
  • Dołączył: 23-07-2008
  • Skąd: Polska

Napisany 14 grudnia 2009 - 22:23

No tak, ale ostatnie zimy odpalał bez problemu. Wszystko równe i nowe. A co do kolegi Pamka, to miałem podobny problem i była to pompa paliwa, ta po prawej pod autem na wysokości siedzenia pasażera. Nie dawała odpowiedniego ciśnienia. Cuda robiłem zanim do tego doszedłem.

#65 OFFLINE   Pamek

Pamek

    jakis tam

  • 70 postów
  • Dołączył: 19-04-2009
  • Skąd: Białystok

Napisany 14 grudnia 2009 - 23:04

Ale w tym silniku nie ma pompy paliwowej jest pompa wtryskowa.

#66 OFFLINE   womis1

womis1
  • 47 postów
  • Dołączył: 23-07-2008
  • Skąd: Polska

Napisany 15 grudnia 2009 - 09:11

Pompka paliwa w mojej wersji 2,5 dti jest, osobiście ją wymieniałem. U Ciebie też jest.

#67 OFFLINE   Pamek

Pamek

    jakis tam

  • 70 postów
  • Dołączył: 19-04-2009
  • Skąd: Białystok

Napisany 15 grudnia 2009 - 20:29

Wczoraj nie chciał mi odpalić więc pojechałem bo nowy akumulator bo tamten wysiadł od kręcenia gdy wstawiłem ten nowy odpalił na dotyk po 2 dniowej przerwie. Czy to wina akumulatora? Aha jeszcze co do tych bezpieczników napięcie ok tylko były tak jakby powyciągane trochę. Zobaczymy co będzie z rana.

#68 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 15 grudnia 2009 - 22:28

Wczoraj nie chciał mi odpalić więc pojechałem bo nowy akumulator bo tamten wysiadł od kręcenia gdy wstawiłem ten nowy odpalił na dotyk po 2 dniowej przerwie. Czy to wina akumulatora? Aha jeszcze co do tych bezpieczników napięcie ok tylko były tak jakby powyciągane trochę. Zobaczymy co będzie z rana.


zobaczysz czy Ci do rana ten aku sie nie rozladuje(miejmy nadzieje ze nie)

#69 OFFLINE   ab124

ab124
  • 1 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: Lubin

Napisany 16 grudnia 2009 - 11:32

Witam. Piszę już drugi raz podobny ten temat. Wtedy doradzili kupno rozrusznika kupiłem i dalej to samo. Zacznę od początku. Gdy po nocy chcę odpalić auto to kreci pare sekund wolno i odpala gdy juz za 1 razem odpali za 2 razem pali na dotyk. Akumulator jest ok. Świece żarowe też ok. Miałem taki przypadek że raz zapalia sie kontrolka swiec zarowych i po nocy odpalil na dotyk. Czy to jest pompa wtryskowa, czy pompa elektryczna w zbiorniku. Slyszalem ze nie ma w tym modelu pompy paliwowej prosze o pomoc poniewaz w zime nie odpale :/ .


Temat się trochę rozdmuchał a sprawa wydaje się jasna , gdy grzały świece auto zapala dobrze a kiedy nie grzały to źle , odpowiedź na zadany problem podał ArturL , oczywiście akumulator też jest ważny jak i wiele innych czynników . Tak to już jest że lubimy sobie pogrzebać przy naszych furkach , ponarzekać i wydać trochę kaski która nam zalega w tylnej kieszeni :p

#70 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudnia 2009 - 16:35

Z takimi odpowiedziami lepiej sie nie udzielaj jak nie umiesz pomoc.


Pamek, albo jesteś zaćwoczony albo czytać nie umiesz albo czytasz i nie rozumiesz albo wszystko razem. Napisałem Ci 3 razy co zrobić, a Ty się w kółko pytasz. Stąd moja rada o sprzedaniu auta.
PS
Nie miej urazy ale...

#71 OFFLINE   Pamek

Pamek

    jakis tam

  • 70 postów
  • Dołączył: 19-04-2009
  • Skąd: Białystok

Napisany 16 grudnia 2009 - 16:54

No dobra tylko że ja nie pytalem o odpalanie tylko czemu nie ma mocy jak jest zimny.

#72 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudnia 2009 - 17:05

To załóż nowy temat, bo ten jest o odpalaniu. Przyczyn może być wiele.

#73 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudnia 2009 - 18:33

No i mnie dopadł problem z zapalaniem znaczy się tak odpala od strzała ale przez około 4 sekundy nie pali na wszystkie cylindry, świece sprawdzone miernikiem we wtyczce przekaźnika, wiem że to niezbyt wiarygodne sprawdzanie bo spotkałem się z tym że świeca miała przejście a nie grzała, co jeszcze oprócz świec może być przyczną, dodam że przez te 4 sekundy obroty latają i niesą stabilne po tym czasie wszystko wraca do normy. Co może być ?

#74 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 16 grudnia 2009 - 20:42

No i mnie dopadł problem z zapalaniem znaczy się tak odpala od strzała ale przez około 4 sekundy nie pali na wszystkie cylindry, świece sprawdzone miernikiem we wtyczce przekaźnika, wiem że to niezbyt wiarygodne sprawdzanie bo spotkałem się z tym że świeca miała przejście a nie grzała, co jeszcze oprócz świec może być przyczną, dodam że przez te 4 sekundy obroty latają i niesą stabilne po tym czasie wszystko wraca do normy. Co może być ?

jak nie świece i przyszło zimno a popychacze hydrauliczne nie miały by wpływu...gęstszy olej... ale takie objawy to na świece bym stawiał jedna lub dwie mogą być ok ale słabiej grzać... i to raczej. ale Ty dasz radę :D

#75 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudnia 2009 - 21:51

jak nie świece i przyszło zimno a popychacze hydrauliczne nie miały by wpływu...gęstszy olej... ale takie objawy to na świece bym stawiał jedna lub dwie mogą być ok ale słabiej grzać... i to raczej. ale Ty dasz radę

w sobote zrzucam kolektor i będe je wszystkie wykręcał i sprawdzał na krótko czy grzeją i jak, bo mam do zmiany czujnik temp. to przy okazji to zrobię i dam znać co znalazłem.

#76 OFFLINE   trakerr

trakerr
  • 151 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Chełmek . . . . . . 2.5TD & 2.5DTI

Napisany 18 grudnia 2009 - 12:01

No i mnie dopadł problem z zapalaniem znaczy się tak odpala od strzała ale przez około 4 sekundy nie pali na wszystkie cylindry, świece sprawdzone miernikiem we wtyczce przekaźnika, wiem że to niezbyt wiarygodne sprawdzanie bo spotkałem się z tym że świeca miała przejście a nie grzała, co jeszcze oprócz świec może być przyczną, dodam że przez te 4 sekundy obroty latają i niesą stabilne po tym czasie wszystko wraca do normy. Co może być ?


Mam identyczne objawy i świece tez mierzone sa OK,tez mi sie wydaje ze swiece moze jadnak nadejszla chwila ich wymiany?
Beedzie sie działo...

#77 OFFLINE   Spychu_

Spychu_
  • 16 postów
  • Dołączył: 21-05-2009
  • Skąd: Ostrówek

Napisany 18 grudnia 2009 - 13:34

No to teraz czas na moj problem z odpalaniem. To pierwsza zimo omeszki u mnie. Niestety nie zdazylem z garazem na czas i jeszcze stoi na dworze. Wczoraj wieczorem wsiadam do auta (tem. -15 C), zagrzalem 2 razy swiece i probuje startowac. Auto zaczyna krecic tak jak jakis stary ciagnik marki "s" czyli podworkowy skladak. Kreci i kreci coraz szybciej i szybciej az wreszcie po jakichs 15-20(moze i dluzej) sekundach odpalil... Pozniej palil juz normalnie. Wsiadam dzis rano i to samo..., ale niestety akumulator tak dlugiego krecania po raz kolejny nie wytrzymal;/ Jak myslicie co to jest? Swiece czy cos wiecej?

#78 OFFLINE   trakerr

trakerr
  • 151 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Chełmek . . . . . . 2.5TD & 2.5DTI

Napisany 18 grudnia 2009 - 16:16

Pierwsze to sprawdz swiece i czy wogole grzeja bedziesz widzial po kontrolkach lub swiatelku wewnetrznym czy przygasa jesli tak to znaczy ze grzeja wsluchaj sie to bedziesz slyszal jak przekaznik stuknie jak skanczy grzac i wtedy odpalaj to jest jakies 10 sek po tym jak zgasnie kontrolka tylko pytanie czy wszystkie swiece ci grzeja musisz pomierzyc

Ja dzis to juz tez nie moglem odpalic mysle -12 to zagrzeje świeczki 2razy i pale a tu **** grzeje znowu tez nie zalapala i znowu musialem ja wkoncu potrzymac troche na rozruszniku i poszła
Czyzby świece mimo ze maja przejscie (mierzone na swiecy)juz słabo grzaly?
Beedzie sie działo...

#79 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 grudnia 2009 - 17:14

Czyzby świece mimo ze maja przejscie (mierzone na swiecy)juz słabo grzaly?

spotkałem się ze świecą która miała przejście ale nie grzała, najlepszy sposób to wyciągnąć świecę i podłączyć na krótko.

#80 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 18 grudnia 2009 - 17:18

Wedlug mnie to wina paliwa bo gosc przyjechal do mnie nowym sprinterem i nie dzialalo mu dewasto jak odkrecilem rurki zasilajace to bylo same maslo i tankowal w BP Takie mamy paliwa w polsce.